Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Hulinaa! Johan paransi keukopuken tulehduksesta kärsivän joulumieltä kummasti:


-----

Ensimmäinen parempi kuin kelvollinen nosto. Harmi vain, että on jo 19v. Myyntiin lähtee silti. Tarjouksia?

No voi heleventarium. Itselläni ei nappaa sitten ollenkaan hyviä junnuja. Kauanko olet panostanut 20k?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
No voi heleventarium. Itselläni ei nappaa sitten ollenkaan hyviä junnuja. Kauanko olet panostanut 20k?

About 20 viikkoa 20 tonnia. Aikasemmin olen onnistunut nostamaan kaksi kelvollista keskikenttäpelaaja, joista on herunut noin 10 000 per mies. Muut on erotettu suoraan. Nyt tämä sankari siis myynnissä:

155 156 157 158

Pekka Heikkinen (22217088)
19 vuotias, kelvollinen kunto
Hän on sympaattinen kaveri, joka on tulisieluinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on välttävä johtaja.


Erikoisuus: Nopea


Kansallisuus: Suomi
Arvo: 128 000 Euro
Palkka: 1 180 Euro/viikko
Omistaja: FC Kolistelijat
Varoitukset: 0


Kestävyys: kelvollinen Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: välttävä Syöttäminen: kehno
Laituri: kehno Puolustus: erinomainen
Maalinteko: kurja Erikoistilanteet: kurja

Määräaika siis 2003-12-23 21.12. 372 000 euroa tarjottu.
 
Jummilainen, katkeraa katsella kun kaverit nostelevat tuollaisia! Itselläni junnu-remmi karvaa vaille erinomainen, mutta ei ole kuin muutama hyvä(pääominaisuudeltaan) junnua tullut... mutta ensi viikolla vasta tuo joulu on, joten ehkä silloin tulee! :)

Rasittavaa tuo palvelimen kaatuilu... mutta varmasti vielä rasittavampaa sitä ylläpitäville! :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Itselläni junnu-remmi karvaa vaille erinomainen, mutta ei ole kuin muutama hyvä(pääominaisuudeltaan) junnua tullut...

Noh mulla ei oo tullu vielä yhtään, vaikka junnujoukkue ollu jo kauan erinomainen... :(
 
Ylös! Koskas pidetään seuraava KonsoliCUP? Ovatko seuraavat henkilöt vielä mukana:

jenssode
Jericho
el Matador
prwan
Shaban (on)
Maxx
tae
Sheg

Joukkueita on 8 eli mielestäni voitaisiin pelata joko cuppina (1- tai 2-osaottelua) tai kahtena neljän joukkueen lohkona yksinkertaisena sarjana, jonka jälkeen pelattaisiin finaalit (itse kannatan tätä). Pelejä kertyisi siis maksimissaan 3, 6 tai 4.

Parasta myös IMO olisi, että aloitettaisiin pelit sillä tavalla, että viimeinen ottelu pelattaisiin karsintamatsilauantain jälkeisenä tiistaina. Turneen aloitus olisi tällöin joskus tammikuun puolenvälin tienoilla.

FC Kolistelijat on kuitenkin aloittanut turnaukseen valmistautumisen ajoissa. Tällä viikolla tuli hommattua kaksi tupla-erinomaista keskikenttäpelaajaa Ruottinmaalta :cool:
 
Alunperinhan idea oli, että ajoitetaan turnauksen finaalit kausien väliselle ajalle, jolloin joukkueet saavat "liigakokoonpanon" kehiin.
 
Arvotaan parit ja kaksi osaottelua. Elikkä cup-muodossa eteenpäin. Ensi tiistaiksi on peli buukattuna, mutta sen jälkeen olen mukana täysin eväin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Alunperinhan idea oli, että ajoitetaan turnauksen finaalit kausien väliselle ajalle, jolloin joukkueet saavat "liigakokoonpanon" kehiin.

Kyllähän sen alkusarjan voi siltikin aloittaa jo kohta. Jättää vaan ne finaalimatsit sinne kausien väliin..Ja sit jos tulee vielä niitä häslinkejä, että joutuu siirtää jotain matsia, niin siihen ois ainakin varaa ilman että menis seuraavan kauden puolelle.
 
Juu, mukana ollaan ja samaa mieltä El matadorin kanssa, eli aloitetaan pelit mahdollisimman pian! puolentoista viikon päästä? mutta pelataanko nyt cupina vai sarjana? itse kannatan lohkoja yksinkertaisena sarjana...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Juu, mukana ollaan ja samaa mieltä El matadorin kanssa, eli aloitetaan pelit mahdollisimman pian! puolentoista viikon päästä? mutta pelataanko nyt cupina vai sarjana? itse kannatan lohkoja yksinkertaisena sarjana...

Äänestyksen paikka. Itse kyllä kannatan cuppia, mutta kyllä tuo lohkojuttukin toimi viime kerralla erittäin hyvin.
 
Ainakin kaksi seuraavaa tiistaita on varattu toiselle Cupille, kuten on Shabanillakin(?). Menestyksestä sitten riippuu jatkuuko pelit kyseisessä Cupissa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Ainakin kaksi seuraavaa tiistaita on varattu toiselle Cupille, kuten on Shabanillakin(?).

Jep, todennäköisesti kuitenkin vain nuo kaksi seuraavaa tiistaita.
 
Tänään taas paukuteltiin ennätyksiä: 33,5 tähteä. Paremmilla kunnoilla veikkaan, että on mahdollisuuksia yli 36:n. Noilla pitäisi pysyä nelosdivarissakin.

Täytyy silti olla hieman pettynyt, että 400 000:n euron ostoni sai vain kolme tähteä. Noh, taitaa olla hemmetin lähellä 3,5:ta.
 
Tänään muuten sain ensimmäisen kunnon junnun nostettua.

17w Hyvä pelinrakennus, Kelvollinen syöttely ja maalinteko.

Omaan treenirinkiin jäi. Tosta pitäis saada kevyesti vielä erinomainen pelinrakentaja tällä kaudella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericola
Tänään muuten sain ensimmäisen kunnon junnun nostettua.

17w Hyvä pelinrakennus, Kelvollinen syöttely ja maalinteko.

Omaan treenirinkiin jäi. Tosta pitäis saada kevyesti vielä erinomainen pelinrakentaja tällä kaudella.

Kauanko on ollut panostuksena 20k? Itelläni hyvin pitkään ja paras on ollut maalinteko välttävä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Kauanko on ollut panostuksena 20k? Itelläni hyvin pitkään ja paras on ollut maalinteko välttävä.

Minulla nousi eilen junnu-tiimin taso erinomaiseen, eli tuolloin on käsittääkseni tasan kaksi kautta 20k:lla panostettu. Yhden kauden 20k panostus nostaa junnu-remmin tason hyvään ja siitä vielä kausi niin taso nousee erinoimaiseen.
 
Mulla nousi 20 k panostuksella vähän yli puolessa kaudessa junnujoukkueen taso hyvään. Hyvästä menee sitten se vuosi erinomaiseen.

Kohta pitäisi kai mulla nousta junnujoukkueen taso erinomaiseen. Eli olen panostanut nyt sen 20 k puolitoista kautta. :)
 
Ylös Bottom