Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Minä myös. Tuli hyvä 19v veska, jonka arvo 364 000 euroa ;) ID on 23007906 ja tulee myyntiin myöhemmin tänään, mutta kuitenkin niin, että ostaja saa peluuttaa tiistain pelissä. Hinta naurettavan halpa 186 422 ooh.

Edit: Dodih:

.154 .155 .156 .157 .158

Kustaa Kostet (23007906)
19 vuotias, kelvollinen kunto, terve
I speak Suomi!

Hän on sympaattinen kaveri, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on välttävä johtaja.

Kansallisuus: Suomi
Arvo: 364 000 Euro
Palkka: 2 460 Euro/viikko
Omistaja: FC Kolistelijat
Varoitukset: 0

Kestävyys: tuhoisa Maalivahti: hyvä
Pelinrakennus: tuhoisa Syöttäminen: tuhoisa
Laituri: tuhoisa Puolustus: tuhoisa
Maalinteko: tuhoisa Erikoistilanteet: tuhoisa

Maaleja uralla: 0
Hattutemppuja uralla: 0
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 0
Maalit cupissa tällä kaudella: 0

Hyvällä valmentajalla todennäköisesti vain kolmea viikkoa treeniä erinomaiseksi. Huomaa määräaika - kerkeää vielä tämän viikon treenaukseen.
 
Aina vaan lauantai aamuisin soi päässä "haaveet kaatuu..."
Ja kaiken kukkuraksi joukkue on aivan rapakunnossa, mutta koutsi ei suostu tinkimään valmennustyylistään, jotta vedettäisi edes välillä yleistreeniä.
Huh, voi mennä tiukoille vielä loppukausi!:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Aina vaan lauantai aamuisin soi päässä "haaveet kaatuu..."

Joo samaan tyyliin se munkin lauantai aamun lottoominen aina menee. :(
Ja mitä tulee tohon turnauksen systeemiin, niin kyllä mulle kelpaa toi cuppikin. Ei sillä oo niin merkitystä..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Villin huhun mukaan Jericolalle taisi tulla aikamoinen pommi junnutiimistä.

Juuh. Aikamoinen pommi tosiaan tuli. Joutui muutamaan kertaan hieraisemaan silmiä. :)

Juhani Näränen (23079094)
17 vuotias, kelvollinen kunto, terve
Hän on sympaattinen kaveri, joka on levollinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on kehno johtaja.


Erikoisuus: Nopea

Kansallisuus: Suomi
Arvo: 469 000 Euro
Palkka: 2 760 Euro/viikko
Omistaja: Jericola
Varoitukset: 0


Kestävyys: välttävä Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: hyvä Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: hyvä Puolustus: heikko
Maalinteko: kelvollinen Erikoistilanteet: kurja
 
WAU!
Kateellisuuden sekaiset onnittelut Jericolalle! tuollaisia pelaajia ei ihan joka päivä nosteta junnuista!
 
What the f...?! :D Keittääkö kahviakin?

Etkös juuri saanut sieltä pelimiehen? Toisilla niitä tulee joka viikko, toisilla ei koskaan.
 
Alatkos muuten Jericola treenaamaan tota? Luulisi, että hyvällä valmentajalla tuosta voisi olla ainesta vielä jopa maajoukkuelaituriksi (ellei sitten tullut pari viikkoa liian myöhään).
 
No mulla on vaan välttävä valmentaja... Mä mietin että pitäiskö myydä Juhani pois ja ostaa niillä rahoilla parempi valmentaja. Ja sais toi äijä vähän laadukkaampaa treeniä :)
 
1,5 miljoonaa, pyh. Eihän tuolla saa kuin kolme erinomaista pelaajaa, hyvän valmentajan ja kohtalaisen monta hyvää junnua treeniin, yli 70 000 katsojan stadionin tai jotain muuta yhtä turhaa. En o kade.
 
1,8 milj tarjottu. Ruotsiin menossa.

Ja ostoslistalla tosiaan on Hyvä valmentaja, klowni, stadikan laajennus ja sitten ehkä kohtuu hyviä junnuja. Sitten on rahat taas melkein nollilla. Mites muuten olette mieltä kannaisiko hommata valmentaja heikolla vai välttävällä johtajuustasolla? Hinnassa on kuitenkin eroa 500k :)
 
Itse ostaisin kyllä ihan suosiolla kehnolla johtajuudella, tai siis ostan ensi kotiottelun jälkeen, varustetun valmentajan. Eihän tolla johtajuudella ole merkitystä muuhun kuin joukkuehenkeen ja kaikki alle kelvolliset vaikuttavat negatiivisesti. Tosin omien kokemuksien mukaan lasku on sen verta pientä kehnollakin, että miljoona enemmän välttäväsä on rahan haaskausta. Paras ratkaisu olisi tietenkin tehdä hyvän kokemuksen ja johtajuuden omaavasta pelaajasta valmentaja, mutta ellei sulla tollasta ole, pitää sen olla joukkueessa 16 viikkoa ennen kun siitä voi tehdä valmentajan.

Tuolla säästyvällä miljoonalla saa sitten jotain todella kivaa treenattavaksi ja kun hinta näyttää nyt kohoavan aika kovaksi jää vielä esim. keskikentän vahvitukseen hyvin rahaa.
 
Ei pysty, mulla ja prwanilla toinen cuppi kesken jossa kohdataa. Ei siis pysty aloittamaan sitä seuraavallakaan viikolla, sillä toinen pääsee sinne pakosti. Sen jälkeen (eli 3.2 ekat matsit) on pakko aloittaa, vaikka toinen vielä cupissa jatkaisikin. Kun kenelläkään ei tunnu olevan mitään kunnon mielipidettä miten pelataan, suosittelen tätä.
 
Juhani lähti sitten Hollantiin 2 milj. hinnalla. Vähän oli kyllä pettymys että ei tullut kunnon hintakilpailua. Mutta täytyy olla tostakin tyytyväinen. :D
 
Ylös Bottom