Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Eipä mulle ihan Juhani Närästä tullut, mutta tyytäväinen voin olla sentään tämän aaumuiseen nostooni: 17 vuotias, hyvä maalinteko ja välttävä syöttely. Arvo 91.000e. Jää ainakin toistaiseksi omaan rinkiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Eipä mulle ihan Juhani Närästä tullut, mutta tyytäväinen voin olla sentään tämän aaumuiseen nostooni: 17 vuotias, hyvä maalinteko ja välttävä syöttely. Arvo 91.000e. Jää ainakin toistaiseksi omaan rinkiin.

Mulle tuli oikeastaan ihan kohtuullinen laituri, mutta syöttely tuhoisa pilasi kaiken.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
17 vuotias, hyvä maalinteko ja välttävä syöttely.

Aijai, tuollaisen kun saisi treeniin. Itselleni tuli todellinen jokapaikan pelaaja, tosin surkea sellainen. About kaikki taidot välttävää.

Ai niin, oletko ajatellut tuota kaveria myydä ja mihin hintaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Eipä mulle ihan Juhani Närästä tullut, mutta tyytäväinen voin olla sentään tämän aaumuiseen nostooni: 17 vuotias, hyvä maalinteko ja välttävä syöttely. Arvo 91.000e. Jää ainakin toistaiseksi omaan rinkiin.

Mä en vieläkään saanu sitä päätaidoltaan hyvää pelaajaa, mutta kelvollista tuli senkin edestä. :)

Erkki Silpiö

Kestävyys: kelvollinen Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: kelvollinen
Laituri: heikko Puolustus: kelvollinen
Maalinteko: kelvollinen Erikoist.: tuhoisa
 
Vihdoinkin sain ton stadionin rakennuksen valmiiks. Nyt 38 000 katsojaa vetävä Matari Colosseum oli heti loppuunmyyty!
 
Prwan tippui tuosta toisesta cupista (punaisen ottaneen sankarin takia), mutta minä jatkan vielä seuraavalle kierrokselle. Pystyisiköhän tuota Konsolicuppia lykkäämään vielä yhdellä viikolla? 10.2 olisi aloitus ja kaikki kierrokset kerettäisiin pelata vielä tällä kaudella.
 
Tulin kesken kauden mukaan joskus joulukuun alussa (vissiin) ja todennäköisesti höylätään kutosdivaria ainakin pari kolme kautta. Joukkue alkaa nyt olla ihan ok parin hankinnan jälkeen, ja voittoja alkanut tulemaan. Hyviä junnuja ei varmaan vielä sovi odottaa (alotuksesta lähtien 10k panostus). Velkaakin tullut jonkun verran kun lähdin stadionia suurentamaan. Se kun näytti olevan joka ottelu täysi...

FC Noppajalat, 252993. Haasteita otetaan vastaan ja vaikka sitten ensi kaudeksi mukaan konsolifin-cupiin tallottavaksi.
 
Uskomatonta! Kahdeksan ottelun pituinen tappioputki taitettu, voitin kotonani kutosdivarin peränpitajän 2-1. Voitto ei tullut halvalla, sillä tähtihyökkääjäni loukkaantui viideksi viikoksi. Olen vielä suoran tippumisen ulkopuolella, mutta kaksi joukkuetta läähättää niskaan.

Antakaa jotain vinkkejä, haluan joukkueeni ulos tästä suosta! Ajattelin myydä maalivahtini(maalivahti: hyvä, erinomainen kunto, arvo 387 000 Euro) ja ostaa keskikentän kuntoon, kannattaako? Paniikissa nostin nuorisojoukkueeni satsauksen nollasta täysille ja laajensin stadionia: 170 000 velkaa. KOHKYPC?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Uskomatonta! Kahdeksan ottelun pituinen tappioputki taitettu, voitin kotonani kutosdivarin peränpitajän 2-1. Voitto ei tullut halvalla, sillä tähtihyökkääjäni loukkaantui viideksi viikoksi. Olen vielä suoran tippumisen ulkopuolella, mutta kaksi joukkuetta läähättää niskaan.

Antakaa jotain vinkkejä, haluan joukkueeni ulos tästä suosta! Ajattelin myydä maalivahtini(maalivahti: hyvä, erinomainen kunto, arvo 387 000 Euro) ja ostaa keskikentän kuntoon, kannattaako? Paniikissa nostin nuorisojoukkueeni satsauksen nollasta täysille ja laajensin stadionia: 170 000 velkaa. KOHKYPC?!

En suosittelisi myymään tuota veskaria, kun ei maalivahdeista kuitenkaan saa paljoa. Nuorisojoukkue kannattaa joko pitää koko ajan täysi panostuksella(20.000e) taikka sitten ei panosta tuohon lainkaan. Täysi panostuksellakin menee vähintään pari kautta ennenkuin alkaa maksamaan itseään takaisin, jos silloinkaan... hyvällä tuurilla saat miljoonien arvoisen junnun!
170.000 ei ole vielä paljoa, kunhan ei päästä velkaa yli 200.000, tuon jälkeen korot alkaa tuottaa ongelmia.
Eli tuosta tilanteesta sinun pitäisi päästä pelkästään kotimatsejen tuotoilla takaisin plussalle.
 
Tässä välissä muistuttaisin, että FC Vuorentaustan (vi.149) saa haastaa ihan koska tahansa!

Huomenna taas arvotaan junnut, sais tulla tällä kertaa jotain myyntikelpoista. On nimittäin velkaa mukavat -230k kun laajensin stadionin 27 000 paikkaiseksi. Onkos täällä kellään tarvetta mahtavalle maalintekijälle ensi kaudella, tarkemmin viikolla 3-4?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri
Onkos täällä kellään tarvetta mahtavalle maalintekijälle ensi kaudella, tarkemmin viikolla 3-4?
Miten juuri tuolla viikolla? Meitti vois ostaa, jahka kohtuu halvalla saisin ja palkka ei paljoa yli 2000 .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Miten juuri tuolla viikolla? Meitti vois ostaa, jahka kohtuu halvalla saisin ja palkka ei paljoa yli 2000 .

Maalinteon pitäisi nousta suunnilleen noihin aikoihin mahtavaksi, mutta ihan varma en ole, ehkä pari viikoa myöhemmin. Kohtuullisen halvalla lähtee, lähtöhinnaksi oon suunnitellu jotain 850k-900k. Ensi kaudella kaverilla on ikää vasta 21v ja hänellä on kurja syöttely sekä erinomainen kestävyys. Maaleja uralla 16, tällä kaudella 14!

edit: palkka ei ainakaan paljoo yli 2000, on suomalainen
 
Jos on puolustuja-treeniä aloittelemassa (tai muuten vain pelaajaksi esim. kutoseen) niin kannattaa tsiigata pelaaja-id 24801626. 17v kelvollinen puolustaja lähtee tänään matsin puoliajalla Kolistelijoista ja tähän mennessä vaivaiset 3000 euroa tarjottu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
En suosittelisi myymään tuota veskaria, kun ei maalivahdeista kuitenkaan saa paljoa.

Päin vastoin, paljon enemmän kuin kenttäpelaajista. Hyvät maalivahdit tuppaavat menemään noin neljännesmiljonalla, kun taas hyvät pelaajat 100 000:lla (+-). Eipä silti, ei tuota veskarin myyntiä oikein voi suositella. Ja kuten jenssode sanoi, 170 000 on vielä varsin vähän velkaa. Sitten kun on tuplasti tuon verran kannattaa ruveta vakavissaan pohtimaan toimenpiteitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Päin vastoin, paljon enemmän kuin kenttäpelaajista. Hyvät maalivahdit tuppaavat menemään noin neljännesmiljonalla, kun taas hyvät pelaajat 100 000:lla (+-).

Totta tuokin, minulta jäi mainitsematta että tarkoitin suhteessa pelaajan arvoon maalivahdeista saa vähempi... eli jos kenttäpelaajan arvioitu arvo on 300.000 niin todennäköisemmin hänestä myös tuon saa myydessä, kun taas veskarista vain aloittelija tarjoaa tuon verran... näin ainakin oman kokemukseni mukaan...

Sitten mentiin vitoseen niin että lompsahti... en vielä vain ymmärrä mikä meni pieleen...:( tavoitteena kun oli olla lohkoni kärki kolmikossa! :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Sitten mentiin vitoseen niin että lompsahti... en vielä vain ymmärrä mikä meni pieleen...:( tavoitteena kun oli olla lohkoni kärki kolmikossa! :confused:

Kohta saat lohdutukseksi piestä mun joukkuetta :)
 
Ylös Bottom