Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sheg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä vähän kans pelkään että jumbosija odottelee. Harkkapelissä tuli Vagrantsilta 6 - 1 turpaan. No, johdinpa ainakin 0 - 1 ottelua muutaman minuutin.

Itse ehdottaisin välieräsysteemiä eli A1 vs. B2 jne. Ehdottaisin myös että lohkojen kolmannet pelaisivat toisiaan vastaan, ja neloset toisiaan vastaan jne. Kolmosien ottelun voittaja olisi siis koko liigan viides ja jumbofinaalin voittaja yhdeksäs. Saatais järjestys kunnolla selville.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban

Nyt voisi vielä vähän viilailla sääntöjä. Sovitaanko, että jos kotijoukkue ei ole haastanut vastustajaa tiistaihin (00.00) mennessä, peli tuomitaan vieraiden 3-0 voittoon?

varsinkin tuo oli hyvä lisä sääntöihin. Sillä olisi se keljua jos jäisi pelaajien harjoitus-pisteet saamatta kun toinen ei haasta taikka vastaa haasteeseen... jatkopelejä voisi myös pelata niin että neljä joukkuetta pääsee jatkoon ja A1 vs B4 jne... ja viitoset pelaa jumbo-finaalin... mutta tuota on onneksi aikaa pohtia, siksi en tuosta mitään vielä kirjoittanutkaan.
Itsekin aion pelata reservi-pitoisella remmillä näitä pelejä, täytyyhän junnujenkin päästä näyttämään taitojaan! mutta oletan että kaikki pelaa enempi tai vähempi kakkosjoukkueellaan jotenka puntit on melko tasan siltä osin...

Itse kannattaisin liiga-säännöillä pelaamista...

Lohko B muuten näyttää erittäin kovalta. Saa nähdä miten rookien käy :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
jatkopelejä voisi myös pelata niin että neljä joukkuetta pääsee jatkoon ja A1 vs B4 jne

Itse kannattaisin enemmän tuota remformin ideaa, eli ykköset vastaan kakkoset ja siitä alapäin saman sijoituksen joukkueet pelaisivat keskenään.

Itse kannattaisin enemmän tuota remformin ideaa, eli ykköset vastaan kakkoset ja siitä alapäin saman sijoituksen joukkueet pelaisivat keskenään.

Joo toi vois olla ihan jees. Pelataanko play-offit kahen ottelun systeemillä (kotona ja vieraissa), josta lasketaan yhteistulos vai yhen ottelun systeemillä(kotijoukkue joudutaan arpomaan), josta voittaja pääsee suoraan jatkoon?

edit: Niin joo tietysti, jos pelataan yhen ottelun systeemillä, niin kotijoukkue on lohkovoittaja. :rolleyes:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Olen jo ehtinyt varata ystävyysottelun 26.8 kun oletin että homma ei kuitenkaan ala vielä silloin.... Noo mun vastustajalle konsoliCupissa eka peli on helppo eikö luovutus voitto ollut 3-0 kun ei pelaa pelia KonsoliCupin sääntöjen mukaisesti... :mad: :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YodaKo
Olen jo ehtinyt varata ystävyysottelun 26.8 kun oletin että homma ei kuitenkaan ala vielä silloin.... Noo mun vastustajalle konsoliCupissa eka peli on helppo eikö luovutus voitto ollut 3-0 kun ei pelaa pelia KonsoliCupin sääntöjen mukaisesti... :mad: :mad:
Tämähän järjestyy yksinkertaisesti vaihtamalla meidän paikkoja otteluissa, jolloin sinun ensimmäinen ottelu olisi 2.9. Ilmeisesti näin tuleekin tapahtumaan?

jep, korjasin nyt tuohon "ohjelmistoon" nuo muutokset, eli Lohko B:n 23.9. aiotut ottelut siirtyivät 26.8.:ksi ja päinvastoin ... toivottavasti ette olleet bookanneet vielä matsejanne...

Saattaa tulla mulle kyllä harvinaisen lujaa turpaan, pelkään pahoin. Tavoitteenani on kuitenkin sijoittua kolmanneksi lohkossani. ;)

Olen muuten sopinut ystävyysottelun tuoksi ekaksi pelipäiväksi...

Maltaan haukat heti hyväksymään ottelu! Lauantaina (vai perjantaina) haastoin, eikä vieläkään kuulu mitään...

Maltaan haukat heti hyväksymään ottelu! Lauantaina (vai perjantaina) haastoin, eikä vieläkään kuulu mitään...

Ei ois kannattanu muistuttaa....oisit saanu helpolla voiton

No mitäs nyt tapahtuu? Remform saa minua vastaan luovutusvoiton, koska olin sopinut ystävyysottelusta pari päivää ennenkuin edes tiesin että turnaus alkaa? Juuri kun sain itselleni erittäin hyvän vahvistuksenkin hommattua.

Jos nyt sovitaan sen verran, että TÄMÄN kierroksen missatut ottelut siirretään 30.9. pelattavaksi? Koska tämä nyt saattoi tulla yllätyksenä muutamalle. Tästä eteenpäin sitten ihan kylmästi vaan jos ei kotijoukkue haasta tiistaihin klo 00.00 mennessä tai jompikumpi on jo haastanut jonkun muun, ottelu tuomitaan häviöön ensimmäisenä väärin haastaneen kannalta (tai haastamatta jättäneen).

Vai pidetäänkö kiinni sopimuksista ja rokotetaan Shegiä jo nyt? :)

Joo, annetaan armon käydä... eli tuo Plastic Explosives ja Ravenin välinen koitos on siirretty 30.9.
muut ovatkin varmaan saaneet matsit jo bookattua?

Jeh, mahtavaa. Pahin vastustaja taitaa tulla mulle heti ensinmäisenä, onneksi ystävyysottelujen turpakäräjät ei vaikuta itseluottamukseen tai muuhunkaan...

jenssode: käytätkö Cupmanageria?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
[B
jenssode: käytätkö Cupmanageria? [/B]

en ole moista uskaltanut vielä ladata koneelle(työkoneella kun enimmäkseen häärään), mutta joku rohkea voisi tuota kokeilla, olisiko tuosta hyötyä...? Ja saako tuosta samalla sarjataulukot luotua?

Ylös Bottom