Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Hep! Mie voisin kanssa tulla, vanha joukkue oli ja meni(loggauduin 2 kertaa), uusi kulkee nimellä JK Isopuisto(257738) .

Myös ystävyysmatsit kelpaavat, haastakaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash
Kelläpä on konsolifinin paras joukkue.

Sitähän tässä ollaan selvittämässä! Eli kunhan cupin pelit alkaa olemaan ohitse niin alkaa harjoitus-matsien muodossa sisäinen cuppimme.
Mutta vahvimpiin ennakkosuosikkeihin taitaapi kuulua Pihliz United sekä theMeanMachines. Ja mustana hevosena Härkämäen Huiske...
 
Uskaltaisko joku harjoitusvastustajaks ens viikolle? Ite tipuin cupista kun luulin että ei oo mitään mahdollisuuksia voittaa peliä ja pelasin rento peli -asenteella. Peli kuitenkin ratkesi vasta rankkareissa ja paras erikoistilannemieheni oli saanu punasen kortin joten tuli 3-4 tappio. Ketutti vähäsen.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Sitähän tässä ollaan selvittämässä! Eli kunhan cupin pelit alkaa olemaan ohitse niin alkaa harjoitus-matsien muodossa sisäinen cuppimme.
Mutta vahvimpiin ennakkosuosikkeihin taitaapi kuulua Pihliz United sekä theMeanMachines. Ja mustana hevosena Härkämäen Huiske...

Ja itsensä toiseksi taistellut Raven 54. :D Hoppee ei oo häppee.
Juu ja jotain asiaakin tähän viestiin...

Hep! Jos nyt ei ihan vielä pukata turnausta päälle.
 
Täällä olikin puhetta siitä, että finaalit voisi pelata aivan kauden lopussa, kun ei ole enää liigapelejä. Silloin saataisiin selville todellinen mestari. :) ( olen kyllä varmaan tosin jo tippunut siinä vaiheessa)

Itse haluaisin myös nostaa ennakkosuosikkeihin joukkueen nimeltä FC Kolistelijat. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Mutta vahvimpiin ennakkosuosikkeihin taitaapi kuulua Pihliz United sekä theMeanMachines. Ja mustana hevosena Härkämäen Huiske...

Etköhän taida itekkin kuulua noihin ennakkosuosikkeihin. Taidat olla meistä kumminkin ainoa joukkue, joka edustaa nelosdivaria. (Paineita, paineita) ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Etköhän taida itekkin kuulua noihin ennakkosuosikkeihin. Taidat olla meistä kumminkin ainoa joukkue, joka edustaa nelosdivaria. (Paineita, paineita) ;)

Jaaha, taktinen sodankäynti on aloitettu jo! :D
Mutta muistaakseni olen hävinnyt kaikki keskinäiset kohtaamisemme ja nelosessa olen vain koska olen niin helpossa lohkossa... villillä kortilla vain pääsin mukaan konsoli-cuppiinkin tänä vuonna...:rolleyes:

Ja tosiaan, kyllä Raven on joukkue jota ei kannata vähätellä, hävisinhän semifinaalin kyseistä joukkuetta vastaan!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jericho
Itse haluaisin myös nostaa ennakkosuosikkeihin joukkueen nimeltä FC Kolistelijat.

Kiitos vaan, mutta onneksi ennakkosuosikkien paineet ovat muilla. Tänään tuli muuten ensimmäistä kertaa kolmosella alkava tähtien yhteenlaskettu määrä. 0-5 vierasvoitto viimekauden lohkokakkosesta normaalilla pelillä. Lohkon varmasti pahin vastustaja tulee vastaan kotona ensi viikolla. Voitto siitä ja Kolistelijat pelaa hyvin todennäköisesti nelosesta ensi kaudella ;)

Ja mitä itse turnaukseen tulee niin toivoisin, että tänä vuonna pelattaisiin normaalina cuppina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Tänään tuli muuten ensimmäistä kertaa kolmosella alkava tähtien yhteenlaskettu määrä. 0-5 vierasvoitto viimekauden lohkokakkosesta normaalilla pelillä. Lohkon varmasti pahin vastustaja tulee vastaan kotona ensi viikolla. Voitto siitä ja Kolistelijat pelaa hyvin todennäköisesti nelosesta ensi kaudella ;)

Joo kattelin tossa, että Kolistelijat, TheMeanMachines ja Raven on kyllä alottanu aika vakuuttavasti tän kauden! Voi olla, että seuraavalla kaudella konsoliFINissä nähdään jo viisi nelosdivarilaista! :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Joo kattelin tossa, että Kolistelijat, TheMeanMachines ja Raven on kyllä alottanu aika vakuuttavasti tän kauden! Voi olla, että seuraavalla kaudella konsoliFINissä nähdään jo viisi nelosdivarilaista! :)

Toivottavasti! Mutta vielä on paljon pelejä, toinen sija on jo käytännössä varmistettu kuitenkin. Kaksi pahaa uhkaajaa on voitettu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Tänään tuli muuten ensimmäistä kertaa kolmosella alkava tähtien yhteenlaskettu määrä.

Ja mitä itse turnaukseen tulee niin toivoisin, että tänä vuonna pelattaisiin normaalina cuppina.

Tiirailin juuri omia tähti-määriäni ja havaitsin että mulla ei ole yhtään peliä vielä toistaiseksi jossa oisin päässyt 30:neen staraan! :(

Ja kannatan myös cup-muotoa, kahden matsin tulos... paljon yksinkertaisempi ja jokaisessa matsissa on fiilistä näin...
 
Tämä on kai sitä cup-taikaa :)

"Kolistelijat pääsi vasemmalta läpi, kun ottelua oli käyty 15 minuuttia, Matias Soininen laukoi pienestä kulmasta kotijoukkueen 1 - 0 johtoon. Matias Soininen teki päällään maalin oikealta tulleesta keskityksestä. Kolistelijat lisäsi siten johtoaan. Tilanne: 2 - 0. Matias Soininen teki päällään maalin oikealta tulleesta keskityksestä. Kolistelijat lisäsi siten johtoaan. Tilanne: 3 - 0. Samalla, Matias Soininen merkittiin hattutempun tekijäksi. "
 
Matias on vissiin aika kuumana! :D Itselläni tiukkaa vääntöä, kuten oli odotettuakin...

Mutta oletteko huomanneet että nuo yleisömäärät ovat melkosen suuria, ei ainakaan muistaakseni aiemmin ole ollut noin paljon yleisöä... tämä tosiaan pistää yrittämään jatkoonpääsyä!

Ja loggaantuneita yli 37.000! Kuinkakohan paljon ht:n serverit kestää?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Matias on vissiin aika kuumana! :D Itselläni tiukkaa vääntöä, kuten oli odotettuakin...

Mutta oletteko huomanneet että nuo yleisömäärät ovat melkosen suuria, ei ainakaan muistaakseni aiemmin ole ollut noin paljon yleisöä... tämä tosiaan pistää yrittämään jatkoonpääsyä!

Ja loggaantuneita yli 37.000! Kuinkakohan paljon ht:n serverit kestää?!

Tällä hetkellä 47 000! Itse johdan tällä hetkellä 3-1, onneksi vastustaja päätti käyttää vastahyökkäyksiä joten siihen se oikeastaan ratkesikin.

Matias teki neljännen maalinsa.
 
Juu Matsku on tosiaan liekeissä. Yleensä pelaa laiturina, mutta hyökkääjänä nähtävästi hieman tehokkaampi. Jännätä saa silti loppuun asti:

"Pelin asetelmat alkoivat muuttua kun Kolistelijat päätti vetäytyä puolustukseen ja ottaa vastustajan vastaan omalla puolustusalueellaan. Hieman myöhemmin Vision kavensi 4 - 1:n. Heikki Kottila sai maalipaikan ihan lahjaksi kotijoukkueen puolustuksen hölmöilyn päätteeksi. "

Eikö sitä koskaan opita, ettei siitä sumputtamisesta johtoasemassa tule yhtään mitään :mad:

Edit: Ja mitä vielä, Matias tekee viidennen maalinsa :D

Edit2: 6-1, nyt sentään eri maalintekijä. PICcaakohan vastustaja vai miten voi nelosdivaria johtava joukkue olla noin kehno.

Triplaedit: Ens kiekalla vastaan kakkosdivarijoukkue. Mikäs siinä sitten...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prawn
Nojoo, 100 minuuttia sinnittelin kolmosdivarilaista vastaan, mutta kun ei niin ei.... 2-3

Mulla kävi kanssa viime kaudella juuri noin! Joukkue jota vastaan pelasin tais sillon olla ykkönen nelosessa, mutta oli pelannu jopa kakkosessa. Johdin sitä jopa 2-0, mutta hävisin ja:lla 2-3.
 
Cupissa ollaan edelleenkin tiukasti kiinni! :D Seuraavaksi vastaan asettuu joukkue nelosdivarista, ei merkittävästi vahvempi kuin viime kierroksen joukkue.
 
Ylös Bottom