Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hattrick

Kiitos, kiitos ... Tuli sentään jotain menestystä tällä kaudella. Omassa liigassa kun lohkon voitto vaihtui kolmanteen sijaan parin todella penkin alle menneen pelin takia.
 
Onnea! Se on tuplan paikka. Itselläni kaiketi hopeaa ja jumbosija.

Tällä kaudella en ollut ollenkaan iskukykyinen, mutta ensi kaudella näette täysin muuttuneen Ravenin. (Uhoaminen jo etukäteen saattaa tuottaa tulosta, tai sitten ei).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Ehkäpä saankin parannusta tuohon joukkueeni ala-arvoisiin esityksiin(varsinkin pelaajien arvoon nähden tähtimäärät merkillisen alhaisia) kun nyt tuli hankittua 81.000 eurolla clowni joukkueeseen. Onko jollakulla kokemuksia moisista? ja mitä mieltä tuosta hinnasta? oliko ylihintainen?

Minä ostin clownini hintaan 11 000 euroa.
 
Aihe taas valunut teille arvaamattomille.

Mites muiden kaudenvaihteen treeniohjelmat? Itse vedän toista viikkoa kestävyyttä, vaikka kunnot ovatkin heti kauden startissa huonot.

Nyt on peli menossa De La Crewia vastaan (ent. Vagrants).
 
Haluatteko kuulla jotain TOSI hauskaa... viime lauantaina kun ryömin kännispäissä/krapulassa kotio niin tottakai heti piti tulla tsekkaamaan minkämoisen aarteen onnetar oli joukkueelleni suonut. Tuli pelaaja jota heti kättelyssä opastin että tämä ei ehkä ole alasi... samantien näytin ovea myös parille muulle "turhalle" gubbelle jotka olivat ennemminkin palkkalistojeni rasitteena, toinen näistä oli juuri ostamani "clowni"! =( joka nyt tekstin mukaan on viimeksi nähty läheisessä kauppakeskuksessa! :( toivottavasti edes tuolla tekee asiakkaat onnelliseksi...:rolleyes:
voi F***!

ja Pihliz jyräsi vielä maanrakoon... voih...
 
Oho, Hattrick on taas yllättäen alhaalla. Toivottavasti saadaan nostaa junnut vielä tänään.

Jenssode: Noita mokia sattuu kaikille, mäkin potkaisin joskus urani alussa väärän miehen pellolle. Katsoin vaan että mitä hemmettiä tuollainen surkimus tekee joukkueessani. Pari päivää myöhemmin huomasin, että kaverihan oli pelannut avauskokoonpanossa keskikentällä :(. Rahallinen menetys ei sentään ollut noin suuri kuin sulla.

Sheg: Aiotko uhrata kestävyystreenin jälkeen aikaa yleiskunnolle? Mä oon myös treenannut kestävyyttä kaksi viikkoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri

Sheg: Aiotko uhrata kestävyystreenin jälkeen aikaa yleiskunnolle? Mä oon myös treenannut kestävyyttä kaksi viikkoa.

Jep, nyt on yleiskuntotreeni menossa, pistin heti harjoituspäivityksen jälkeen etten unohtaisi (sitäkin on sattunut).
 
Uusi kausi, uudet kujeet.

Tänään se taas alkaa, eipä mieli kovin korkealla, mutta parempaan päin. Peilistä ollaan etsitty syypäätä viime kauden heikkoon menestykseen ja Ruissalon lenkkipolut ovat tulleet tutuiksi pelaajistolleni.
Täältä noustaan!
 
Ihme mäihää sattunut viime aikoina. Karsinnoissa tuli uusi ja huono joukkue vastaan(voitin 5-0), nyt Cupissa tuli vastaan joukkue, jossa on vain 10 pelaajaa!

Junnujoukkue on muuten toista viikkoa välttävä. Osaisiko joku kertoa, koska se on hyvä? Panostan 20 000e viikossa.
 
Noin kymmenessä viikossa täydellä panoksella nousee junnujoukkue huonoimmasta hyväksi. Siitä about neljässätoista erinomaiseksi.

Tavoitteet alkavalle kaudelle: pysyminen nelosessa (oli se sitten karsintojen kautta tai ilman) ja viidennelle kierrokselle pääsy cupissa.
 
3-0 voitto rentoilemalla, voittomaali tehtiin perinteisesti ekalla minuutilla. Seuraava cup-vastus näyttää olevan vieläkin heikompi.

Ensi pelissä kohdataan nelosesta pudonnut joukkue, ei kovin vakuuttavia esityksia viime aikoina (tosin itselläkin kunnot huonoja), mutta voittoa lähdetään hakemaan.
 
Kyllä nyt vatuttaa, en päässyt laittamaan kunnolla kokoonpanoa. En tiennyt elokuvan pituutta ja huomasinkin sen päätyttyä, että nyt tulee kiire. Lopulta myöhästyin Hattrickin kellon mukaan 15 sekuntia.

Kieltämättä lupaava alku kaudelle.
 
Kirvelevä 0-1 tappio kotona nousijajoukkuetta vastaan. Positiivistakin sanottavaa toki löytyy, nimittäin junnutiimistä nousi ensimmäistä kertaa pelaaja, joka jää joukkueeseen. Kelvollinen hyökkääjä, kävin heti treenaamaan maalintekoa.
 
Maalintekoa treenaavien (ja miksei muidenkin) kannattaa katsoa nämä kaksi pelaajaa:

.154 .155 .156 .157 .158
.154 .155 .156 .157 .158

Avauksessa tuli 3-1 voitto ja etenkin keskikentän "hyvä" arvosana kostutti. Jos jollain muuten on kuun lopussa tulossa hyviä tai erinomaisia laitureita/keskikenttäpelaajia/pakketa myyntiin, niin ilmoittakaa ihmeessä.
 
Sattuipa sopivasti, kun Pihliz United pelaa huomenna cupissa mun viime kauden kovinta haastajaa vastaan :)

Itselleni tuli melko heikko vastustaja ja kotipeli cupiin. Rennolla pelillä lähdetään keräämään joukkuehenkeä kolmen vaikean liigapelin putkea varten.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Henri
Sattuipa sopivasti, kun Pihliz United pelaa huomenna cupissa mun viime kauden kovinta haastajaa vastaan :)

Aijaa. :) Vähän kyllä ihmettelin, että tuli aika kova vastustaja jo tokalla kierroksella vastaan.
 
Joo, se on taas näitä päiviä. Kaikki arvosanat parempia kuin vastustajalla, 2-0 asemasta sitten 2-4 tappioon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Joo, se on taas näitä päiviä. Kaikki arvosanat parempia kuin vastustajalla, 2-0 asemasta sitten 2-4 tappioon.
Mites joukkueesi joukkuehenki, itseluottamus tai kestävyys?

Jos kaikki oli kunnossa, onnetar on vaan heilauttanut "teh wand of bad luck"-sauvalla joukkuettasi. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Mites joukkueesi joukkuehenki, itseluottamus tai kestävyys?

Jos kaikki oli kunnossa, onnetar on vaan heilauttanut "teh wand of bad luck"-sauvalla joukkuettasi. ;)

Eipä tuossa vielä mitään, mutta tuo hattrick-haltija unohti epäonnen-sauvansa mun joukkueen pukuhuoneeseen koko viime kaudeksi! :mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Mites joukkueesi joukkuehenki, itseluottamus tai kestävyys?

Jos kaikki oli kunnossa, onnetar on vaan heilauttanut "teh wand of bad luck"-sauvalla joukkuettasi. ;)

Joukkuehenki: rauhallinen
Itseluottamus: vahva

Kestävyydet kk-miehillä erinomaiset, paitsi junnulla kelvollinen. Tähtiä itselläni tasan 30 ja vastustajalla n. 27.

Tässä minun arvosteluni:

Keskikenttä: välttävä
Oikea puolustus: hyvä
Keskuspuolustus: erinomainen
Vasen puolustus: välttävä
Oikea hyökkäys: hyvä
Keskushyökkäys: hyvä
Vasen hyökkäys: erinomainen

Ja vastustajan:

Keskikenttä: heikko
Oikea puolustus: kelvollinen
Keskuspuolustus: kelvollinen
Vasen puolustus: kelvollinen
Oikea hyökkäys: erinomainen
Keskushyökkäys: hyvä
Vasen hyökkäys: kelvollinen

Sillä tavalla. Taisi mennä nyt lohkon voitto sivu suun, mutta onneksi on aina ensi kausi! :D
 
Ylös Bottom