Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hauskimmat typot ja kaksimielisyydet

Kaverini kertoi hauskan jutun joku aika sitten:

Hän lähti aamulla kouluun eikä huomannut että lapaset olivat unohtuneet eteiseen. Onneksi hänen tyttöystävänsä oli valppaana ja näki ikkunasta että kaveri ei ole vielä ehtinyt alaovea pidemmälle. Niinpä tyttö sieppaa lapaset, heittää ne parvekkeelta ja huutaa kaverille: "HEI! VEDÄ MATKALLA KÄTEEN!!". Samaan aikaan pihalla on tietysti muitakin kouluun ja töihin menijöitä, eli varmaan on ollut aika mielenkiintoinen tilanne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kaverini kertoi hauskan jutun joku aika sitten:

Hän lähti aamulla kouluun eikä huomannut että lapaset olivat unohtuneet eteiseen. Onneksi hänen tyttöystävänsä oli valppaana ja näki ikkunasta että kaveri ei ole vielä ehtinyt alaovea pidemmälle. Niinpä tyttö sieppaa lapaset, heittää ne parvekkeelta ja huutaa kaverille: "HEI! VEDÄ MATKALLA KÄTEEN!!". Samaan aikaan pihalla on tietysti muitakin kouluun ja töihin menijöitä, eli varmaan on ollut aika mielenkiintoinen tilanne.

LoL, jätkä sai rukkaset. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
LoL, jätkä sai rukkaset. :D
Noh.. Kämmäilin itsekin samalla tavalla kun kävin ostamassa itselleni uudet sormikkaat alennusmyynnistä. Kasalla myyjä kysyi, että tarvitsenko muovipussia. Vastasin vaan puolihuolimattomasti: "En tartte. Vedän tässä käteen."

Jälkeenpäin nauratti kun jotkut Vintiöt tms. olivat vielä tehneet samasta aiheesta sketsin.
 
Tässäpä muutamia sarjassamme senat sakaisin :

-Härmähäkkyli (hämähäkki)
-Lady domino (lady domino)
-Pumppuhaulikka (pumppuhaulikko)
-Hirvikirviä (hirvikivääri)
-Huarimaan (huoraamaan)
-Hanskalainen (ranskalainen)
-Punppujuna (resiina)
-Terveydeksen (tervehdyksen)
-Kapastinteetti (kapasiteetti)
-Kapajääkaappi (kapasiteetti)
-Raamu (raamattu)
-Kuano (kuolema)
-Sinjetti (sinetti)
-Karjitsa (karitsa)
-Karjitsainen (karitsa)
-Laavalumppu (laavalamppu)
-Parrut (parrat)
-Kärryilivät (kääriytyivät)
-Parruun (parkuun)
-Paavistus (aavistus)
-Aivastus (aavistus)
-Hattaa (hakkaa)
-Liituorava (liito-orava)
-Lapikko (lepakko)
-Verähtää (revähtää)
-Postijuna (postiluukku)
-Pussiluukku (postiluukku)
-Kärmänäkki (hämähäkki)
-Jopati (sana jota ei ole olemassa vaikka yks Pete niin väittääkin)
-Sattananana (saatana)
-Kamelintti (kameleontti)
-Kamelontti (kameleontti)
-Kamelentti (kameleontti)
-Kameliontti (kameleontti)
-Riuhu (riehu)
-Akku (aika)
-Hana (sana)
-Pausko (paisko)
-Ilmastointitykki (ilmatorjuntatykki)
-Tuhkauurna (tuhkakuppi)
-Suplakupla (saippuakupla)
-Pikkuliävet (pikkuleivät)
-Tyynnyttänyt/ Tyydyttänyt (täyttänyt)

ja onpa joku joskus väittänyt löytäneensä Raamatusta sanakirjan.. (=Sakaria)

Tässä muutama ote siitä kuinka ihmisen kieli menee solmuun :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Mitäpäs tämä on suomeksi? "Black fire gay."


Black se on tietenkin väri ja värimaailmassa edustaa mustaa.. joskus käytetään myös tummista ihmisistä sanaa musta..

Fire on tietenkin joko tuli tai tulipalo.. Myös käskysanana tunnettu..

Gay.. riippuen suomennoksesta, niin joko iloinen tai seksuaalisuuteen viitattuna homo..

Oikeita vaihtoehtoja:

-Musta tuli iloinen
-Musta tuli homo
-Musta tulipalo iloinen
-Musta tulipalo homo
-Musta tulta iloinen!
-Musta tulta homo!

:D
 
Mitä nyt mieleen muistuu tuossa 9. luokan lopussa, taisipa olla matematiikan tunti. Eräällä tytöllä oli ihottumaa niskassa ja pari kaveria sitä härnäsi siitä ja vähän ajan kuluttua tyttö pamautti oikean kuuluvasti:

"MULLA NYT VAAN ON ALLERGISIA-EREKTIOITA!!!"

Eikä tyttö nyt varsinaisesti ole mikään älyn jättiläinen ja tällaisia on tapahtunut ennenkin. Kunpa vain muistaisi :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
"MULLA NYT VAAN ON ALLERGISIA-EREKTIOITA!!!"

Vähän vastaavaa on sattunut meidänkin koulussa, kun biologian tunnilla oli puhe organismeista...ei siis orgasmeista, kuten eräs poika sattui asian kuulemaan. Seurauksena yleistä hilpeyttä. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
No joo.. Lukiossa oli tämä juttu, jonka muistaakseni kerroin joskus aikaisemminkin:

Biologian kurssilla käsiteltiin ihmisen lisääntymistä. Opettaja kirjoitti kalvolle asioita ja muut kopioivat. Jossain vaiheessa tuntia selvitettiin myös mitä siemenneste on: erittäin ravinteikasta liuosta joka pitää sisällään valkuaisaineita, proteiinia ja sokeria jne. Siinä vaiheessa eräs tyttö viittasi ja kysyi: "jos siemennesteessä on sokeria, niin miksi se ei maistu makealta?". Koko luokka hiljeni. Opettaja pyöritteli silmiään. Sitten tyttö näytti tajuavan mitä oli kysynyt, keräsi tavaransa ja säntäsi ulos luokasta naama punaisena. Meitä olisi naurattanut aivan mahdottomasti, mutta pokka piti.

I remember this story from sometime in the mid-eighties. A friend of mine claimed it happened in his biology class.
The day's lesson was on sex, etc., and the teacher mentioned how sperm is 80% sugar (or something like that) whereupon a girl asks out loud, "How come it tastes so salty then?" She turns beet red and runs from the room.


Variations:


In one variation the instructor mentions that the amount of an average human male ejaculation is only about a teaspoon. One female student perks up and inquires, "Why does it make such a big mess, then?"

An Internet version began to circulate in 1997 in which a smartass professor answers the girl's question with, "Because the tastebuds for sweetness are on the tip of the tongue, and not the back of the throat."
Origins: This legend has been circulating by word of mouth -- and more recently on the Internet -- for many years. As is typical with urban legends, it is often related by students who claim to have been in a class where this incident took place, or to know someone who was.

This story most likely originated as a joke in a more chauvinistic era, intended as a quick, humorous put-down of women that combined their perceived unsuitability for traditionally male pursuits (such as science) with a trivializing view of them as mere sex objects. A similar legend, The Tell-Tale Swab, employs the same basic structure and theme.

http://www.snopes.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Meijän luokal katottii sellai "spektri" et tulee erivärisiä värejä plaa plaa plaa nii ne värit osuki meijän maikan kätee nii yks likka meijän luokalta huus "Ope sul on spermaa kädessä" Jengi vähän repes sillo :D

Ja toine juttu: Mä pelasin isoveikan kanssa Haloa ja keskustelu kävi näin: Isoveljeni hyökkäsi kimppuuni ja faija tuli himaa ja oli moikkaamas avasi oven ja mä huusin siis isoveljelleni mut fazi ymmär sen vähä väärin nii mä huusin faijalle "MÄ TAPAN SUT!" :D



toivottavasti joku tajus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
viime vuonna biologian tunnillla ope kysyi, että mitä eri koista on kuovissa


vierustoverini huusi sitten täysillä että "kuovilla munat on aina pystyssä" ja kaikki alkoin nauramaan
vaikka toverini oli tarkoittanu että kuovi munii munat pystyyn pesään.
 
Olipa tuossa eilen 12.3.2003 hauskaa, kun olin bussipysäkillä (odottelemassa bussia tietenkin). Siihen sitten tuli muutama sekunti meikäläisen jälkeen joku 10-12-vuotias ipana. Kun se huomasi bussinsa tulevan mutkasta, lähti hän kummasti peruuttaamaan. Tietenkin minä satuin oleman takana, kun pysäkki oli täynnä ihmisiä. Siinä se sitten muutaman sekunnin peruutti ja kun bussi oli sopivalla kohdalla, viittasi hän, jotta bussi pysähtyisi. Kun bussi oli 3-5:n metrin päässä pysäkiltä, meni ipanalta pasmat lopullisesti sekaisin. Ihan, kuin hän olisi pelännyt bussia, hän vielä kertaalleen peruutti pari askelta. Tässä vaiheessa meikä oli jo ½ metriä syvässä lumikinoksessa, joka oli kasattu pyäkin tuntumaan. Onneksi se tyyppi ei tullut samaan bussiin kanssani...:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Ja toine juttu: Mä pelasin isoveikan kanssa Haloa ja keskustelu kävi näin: Isoveljeni hyökkäsi kimppuuni ja faija tuli himaa ja oli moikkaamas avasi oven ja mä huusin siis isoveljelleni mut fazi ymmär sen vähä väärin nii mä huusin faijalle "MÄ TAPAN SUT!" :D

-Super Monkey Ball (2?)-
"Saakelin apina! Nyt kuule (//%&¤& kuolit! Minä tulen ja syön sinut elävältä!"
"Mitä te pojat siellä ylhäällä oikein puuhaatte? Tuo alkaa kuulostaa jo huolestuttavalta."
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
-Super Monkey Ball (2?)-
"Saakelin apina! Nyt kuule (//%&¤& kuolit! Minä tulen ja syön sinut elävältä!"
"Mitä te pojat siellä ylhäällä oikein puuhaatte? Tuo alkaa kuulostaa jo huolestuttavalta."

Päivän piristäjä. :D

Omat vanhemmat ovat jo tottuneet tuollaiseen, ihme että ovat kestäneet sitä jo n. 10 vuotta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Päivän piristäjä. :D

Omat vanhemmat ovat jo tottuneet tuollaiseen, ihme että ovat kestäneet sitä jo n. 10 vuotta.

Perhepiirissä sitä aina sattuu ja tapahtuu. :)

Kiivaiden nelinpelisessioiden aikana (tarkoitan kyseisiä apinointipelejä, muita pelatessa ei ilmene samantasoisia kaksimielisyyksiä) ei ole ulkopuolisia ollut lähistöllä...onneksi.
 
Ylös Bottom