Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan vaan mielenkiinnosta/tylsyydestä kysyn et jatkaako HC Piiska NHL 2010s. Mun mielest se olis siistii jos viel samat pelaajat jatkais joukkuees![]()
Hyvinhän tässä menee.. Nytkon on rosterissa ukkoja hiukan enemmän niin saa peliä aikaan myös enemmän. Joo, puhut varmaa siitä 2 - 3 pelistä ku olin ainakin ite mukan siinä. Tiukka tosiaan oli. Vasta jälki käteen tajusin et olit siel mukan ! Jokos tuhlaaja poika palaa kotiin![]()
Katsotaan nyt mitenkän edistyn tuolla FIBin riveissä, jätkille kyllä pitää antaa iso plussa että sieltä pohjamudasta vielä jaksoitte noustaJa mikäs tää tuhlaaja poika nimitys oikeen on hä? :'))
No niin, tiedä sitten.. Ei se lohko/sijoitus vielläkään mitään 1-5 oo jos sillä haluu mudan syvyyttä mitata ?! Mutta mikä tärkeintä nyt saa taas pelejä aikaan enempi vähempi ku hetki sitten... Nimityksestä en tiiä, mä ny kirjottelen mitä sattuuhow knows what it means...
Jep jep, alahhan jo lakko alottamaan siis puhun nyt kalja lakosta koska jätkän puheet ovat känniläisen aikaansaamiaNoh helpompi sitä on nousta sieltä pohjasta kuin tippua.. Ja jätkä puhuu kerrankin asiaa eli tottahan toki ei sillä sijoituksella mitään väliä ole.