Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Piiska [NHL 10]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --Tom--
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Juu. kyllä olet mukana! Eikö Tom kutsunu viel? no seuraavaks ku joku TJ menee pelii ni kutsua tulee!
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Mihin kaikki katos??? Meni kyl peli ihan päin p*rsettä mulla. Otin neljä jäähyy ku unohdin painaa L2:sta.
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Onkohan tilaa joukkueessa vielä? Jos on niin yhteyttä vaan Forck PS3-tunnukseen. Aktiivisuudelta pelaan päivittäin. Jos huolitte viestiä täällä/PS3 :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Joukkueen ovet ovat nyt kiinni, eli uusia ei pääse tiimiin ainakaan vähään aikaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Voisko joku lisätä mut siihen MotherRussia liigaan ku mä vahingos lähin sielt pois. Pitääkö joukkue olla muuten jostain tietystä liigasta???
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

JHead hoitaa, ja kuten nimi kertoo joukkue pitää olla Venäjän KHL-liigasta...
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Pelattaisko tänään illal joskus 21:00 tai jotai

E: Ainii tänää on klo 21.00 Suomi-Tsekki joka on pakko kattoo no jos pelattais ennen sitä??? vaikka 19.00
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Ihan vaan mielenkiinnosta/tylsyydestä kysyn et jatkaako HC Piiska NHL 2010s. Mun mielest se olis siistii jos viel samat pelaajat jatkais joukkuees:)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Luulisin näin, ainakin itellä on tarkoitus ostaa kyseinen peli, ellei ihan kämmi peli ole.. Vielä voi olla hiukan vaikeaa sanoa, miten käy.. :)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Hyvinhän tässä menee.. Nytkon on rosterissa ukkoja hiukan enemmän niin saa peliä aikaan myös enemmän. Joo, puhut varmaa siitä 2 - 3 pelistä ku olin ainakin ite mukan siinä. Tiukka tosiaan oli. Vasta jälki käteen tajusin et olit siel mukan ! Jokos tuhlaaja poika palaa kotiin :D
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Ihan vaan mielenkiinnosta/tylsyydestä kysyn et jatkaako HC Piiska NHL 2010s. Mun mielest se olis siistii jos viel samat pelaajat jatkais joukkuees:)

Minä ainakin ostan NHL2010:n!! Ja olis todellaki makeeta jos sama porukka pysyis sielläki! :D
Se on varma että pysyn EA:n änärisarjassa, vaikka NHL09ssä on melko paljon vikoja tms..
Piiska 4EVER! ;)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Hyvinhän tässä menee.. Nytkon on rosterissa ukkoja hiukan enemmän niin saa peliä aikaan myös enemmän. Joo, puhut varmaa siitä 2 - 3 pelistä ku olin ainakin ite mukan siinä. Tiukka tosiaan oli. Vasta jälki käteen tajusin et olit siel mukan ! Jokos tuhlaaja poika palaa kotiin :D

Katsotaan nyt mitenkän edistyn tuolla FIBin riveissä, jätkille kyllä pitää antaa iso plussa että sieltä pohjamudasta vielä jaksoitte nousta :) Ja mikäs tää tuhlaaja poika nimitys oikeen on hä? :'))
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Katsotaan nyt mitenkän edistyn tuolla FIBin riveissä, jätkille kyllä pitää antaa iso plussa että sieltä pohjamudasta vielä jaksoitte nousta :) Ja mikäs tää tuhlaaja poika nimitys oikeen on hä? :'))

No niin, tiedä sitten.. Ei se lohko/sijoitus vielläkään mitään 1-5 oo jos sillä haluu mudan syvyyttä mitata ?! Mutta mikä tärkeintä nyt saa taas pelejä aikaan enempi vähempi ku hetki sitten... Nimityksestä en tiiä, mä ny kirjottelen mitä sattuu :D how knows what it means...
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

No niin, tiedä sitten.. Ei se lohko/sijoitus vielläkään mitään 1-5 oo jos sillä haluu mudan syvyyttä mitata ?! Mutta mikä tärkeintä nyt saa taas pelejä aikaan enempi vähempi ku hetki sitten... Nimityksestä en tiiä, mä ny kirjottelen mitä sattuu :D how knows what it means...

Jep jep, alahhan jo lakko alottamaan siis puhun nyt kalja lakosta koska jätkän puheet ovat känniläisen aikaansaamia :) Noh helpompi sitä on nousta sieltä pohjasta kuin tippua.. Ja jätkä puhuu kerrankin asiaa eli tottahan toki ei sillä sijoituksella mitään väliä ole.
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Jep jep, alahhan jo lakko alottamaan siis puhun nyt kalja lakosta koska jätkän puheet ovat känniläisen aikaansaamia :) Noh helpompi sitä on nousta sieltä pohjasta kuin tippua.. Ja jätkä puhuu kerrankin asiaa eli tottahan toki ei sillä sijoituksella mitään väliä ole.

Näinpä näin juu :) Ei pysty kyllä mihkään lakkoon just nyt, kesä ja kaikkea :D Vai kerrankin. Ja kirjan verran tarinaa jo kirjotellut tänne, vaikea yleisö vaan taitaa olla...
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Uppaillaans tätä ketjua vähän tämän ketjun 200. viestin kunniaksi! :D

Eli, kaikki joukkueen jäsenent eivät välttämättä enää ole privaattifoorumilla, joten jos kiinnostusta vielä Piiskaa kohtaan löytyy niin ottakaa yhteyttä muhun. Kaikki joukkueessa keväällä pelanneet ovat tervetulleita takaisin ja uusiakin voidaan ottaa vastaan, jos hyvä pelaaja on kyseessä. Itse pelin olen jo ennakkotilannut discshopista 55 €:lla, joten heti kun saan pelin niin laitan kerhon pystyyn! :P
 
Ylös Bottom