Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Piiska [NHL 10]

Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Sisu kyllä pyöritti meitä kaiken aikaa joka oli masentavaa kokoajan puolustaa:eek:

Mut hyvä peli oli, ei siinä liikaa paikkoja tullu vaikka se hyökkäysaika vähän meidän eduksi olikin.. Toisenlaisella onnella is voinu päättyä jo varsinaisella peliajalla ihan kummalle tahansa.
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Mielellään taas siirryttäisiin HC Piiskan asioihin, kun rupeaa jo itse kullakin menemään offtopiciksi tämä touhu :)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09] Hakee pelaajia

"HC Piiska hakee mahdollisesti paria pelaajaa joukkueeseen. Eli hakemuksia vaan tulemaan jos ei joukkuetta ole joku vielä löytänyt.

Vaatimuksia sen verran, että kun kyseessä on kuitenkin joukkupeli, niin joukkueen eteen siis pelataan. Eli harrastetaan syöttelyä, ei mitään hasardi-kikkoja (sattuuhan sitä toki välillä, ainakin minulle ) ja muutenkaan sooloilua ei hirmu pitkään sallita + curveshotteja ei Piiskan paidassa sallita

Pelaajia haetaan melkeinpä jokaiselle pelipaikalle, suotavaa toki olisi jos pystyisi pelaamaan useampaakin paikkaa.

Ja Piiskasta vielä sen verran, että ei ihan veren maku suussa pelata, pääasia että on hauskaa. Tietenkin voittaminen on keskimäärin hauskempaa kuin häviäminen, mutta ainakaan itselleni lopputuloksella ei ole niin väliä, jos peli on ollut tasainen ja joukkueen peli on ollut hyvää"

Tämä siis lainattu Mysteriltä joukkuetta vailla osiosta, mutta ajattelin pistää tämän nyt tännekin jos jotakuta kiinnostaa... Ekassa viestissä joukkueen jäsenet ja hakemuksia minulle tai muille TJ:lle
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Minä(nautaelain) olen juuri liittynyt joukkueeseen ja haluaisin tietää:
Millon olis pelejä tulossa???
Pelaako HC Piiska tossa joukkue turnauksessa???
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Tänään kypält ainakin pari pelii ja ollaan juu todennäköisesti, jos sellainen saadaan aikaan.. :)

E: Jos joukkueen koko rajoitus tuossa turnauksessa on 8, niin kaikki eivät silloin mukaan mahdu sillä joukkueessa on tällä hetkellä 9 pelaajaa + 4 try-out jätkää.. Joten silloin pitäisi katsoa, ketkä pääsevät turnaukseen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Oletan että olen itse tietenkin siinä Try out porukassa koska olen uusi mutta mites monta peliä pitäis pelata et olis mahollisuus pääst vakituiseks pelaajaks.
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Oletan että olen itse tietenkin siinä Try out porukassa koska olen uusi mutta mites monta peliä pitäis pelata et olis mahollisuus pääst vakituiseks pelaajaks.

Jos pelaat hyvin ja vakuuttavasti, niin vakituiseen paikkaan ei montaa peliä todennäköisesti tarvitse pelata. Jos pelit taas ei alussa kulje mitenkään erityisen hyvin, niin vakituisen paikan saaminen kestää toki pitempään, jos sitä siis saa ollenkaan. Mutta mitään paineita ei sinällään ole, eli ei heti yhden huonon pelin takia potkita ketään pois joukkueesta. Jos näin olisi, minut oltaisiin potkittu pois jo aikoja sitten :)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

No älä ny Mystery, kaikilla on huonoja päiviä, mutta joo parikin hyvää peliä voi riittää vakituiseen paikkaan.. :)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Onko tänää pelejä? Mulla ainaki meni pelit eilen ihan surkeesti toivottavasti seuraavassa menis hyvin
 
Ylös Bottom