Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tänään ehtisin varmaan ainakin yhden matsin ottaa, joko nyt ennen BB:täNo siis ei meillä ole minkäänlaista ajankohtaa esim. huomenna klo 16:00-17:00, vaan katotaan sulta joku 3-5 peliä ja jos oot tarpeeksi hyvä meillee niin pääset mukaan. Ite en varmaan tänään pääse pelaan, mutta huomenna illemmalla vois olla peliä.![]()
Tänään ehtisin varmaan ainakin yhden matsin ottaa, joko nyt ennen BB:täD) tai sitten sen jälkeen. Muuten ehtis ehkä enemmänkin pelaileen, mut pitäs vääntää vielä parin saksan kurssin juttua tänään...
nolla ysissä pelasin sisu hcjoukkueessa,varmaan tehot siellä kaiveltavissa,paras piste mies olin kuitenki ku olin mukana
Mäkin olisin innostunut pelaamaan... Voisin pelata pakkia jos hyökkääjät täynnä. Kokemusta Xbox 360:n puolelta.. PS3:n hommasin tossa hetki sitten. Olin konsolifinin joukkuees NHL09:ssa...
Oli siellä ainakin pari näemmä onlinessa. Tuu sinne niin otetaan matsia...Vois varmaan kohta ottaa yhen pelin jos porukkaa paikalla..![]()
1kk-2kk menee....mut kai sit menen sisuun,sielä olin aikasemmin ja ei tarvii niille selitellä ja vakuutella mitään
oon nytte pleikan ääressä.. pistäkää viestiä jos haluutte meikäläisen try-outille.. Nimimerkki on J4r1-