Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Piiska [NHL 10]

Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

Mäkin olisin innostunut pelaamaan... Voisin pelata pakkia jos hyökkääjät täynnä. Kokemusta Xbox 360:n puolelta.. PS3:n hommasin tossa hetki sitten. Olin konsolifinin joukkuees NHL09:ssa...
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

No siis ei meillä ole minkäänlaista ajankohtaa esim. huomenna klo 16:00-17:00, vaan katotaan sulta joku 3-5 peliä ja jos oot tarpeeksi hyvä meillee niin pääset mukaan. Ite en varmaan tänään pääse pelaan, mutta huomenna illemmalla vois olla peliä. :)
Tänään ehtisin varmaan ainakin yhden matsin ottaa, joko nyt ennen BB:tä :)D) tai sitten sen jälkeen. Muuten ehtis ehkä enemmänkin pelaileen, mut pitäs vääntää vielä parin saksan kurssin juttua tänään...
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

Tänään ehtisin varmaan ainakin yhden matsin ottaa, joko nyt ennen BB:tä :)D) tai sitten sen jälkeen. Muuten ehtis ehkä enemmänkin pelaileen, mut pitäs vääntää vielä parin saksan kurssin juttua tänään...

Vois varmaan kohta ottaa yhen pelin jos porukkaa paikalla.. :)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

nolla ysissä pelasin sisu hcjoukkueessa,varmaan tehot siellä kaiveltavissa,paras piste mies olin kuitenki ku olin mukana

Vois onnistuu, mutta olit kirjoittanut tuolla sisun foorumilla että pääset vasta noin 2 kk päästä takaisin, pitääkö paikkaansa?
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

Mäkin olisin innostunut pelaamaan... Voisin pelata pakkia jos hyökkääjät täynnä. Kokemusta Xbox 360:n puolelta.. PS3:n hommasin tossa hetki sitten. Olin konsolifinin joukkuees NHL09:ssa...

Pakeille kyllä tilaa olis, pitää kysyä mitä mieltä muut jäsenet on.. :)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

oon nytte pleikan ääressä.. pistäkää viestiä jos haluutte meikäläisen try-outille.. Nimimerkki on J4r1-
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

1kk-2kk menee....mut kai sit menen sisuun,sielä olin aikasemmin ja ei tarvii niille selitellä ja vakuutella mitään
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 10]

OK.. se käy. Pistä kutsua joukkueeseen jos onnistuu. Hyväksyn sen illalla..
 
Ylös Bottom