Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

HC Piiska [NHL 10]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja --Tom--
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Ai niin sitten viellä kun tota tuli puhetta viimisestä pelistä HCK:ta vastaan (en itse ollut mukana) mutta pakko sanoa tästä kun puhuitte että helppo puolustaa ne "onetimer" it pois niin käsittääkseni meillä oli ollut vain yksi ihmis pakki ja kaikki peliä pelanneet ja AI pakkeja nähneet tietävät että ne rassukat heittävät jarrut pohjaan aina p-pisteen kulmalle ennen maalia ja siitähän ne on hienoa heittää se kuuluisa kaiken läpäisevä onetimer maali.. Sehän se hieno on, että kun saisi sen nauhalle. Pelkästään niitä.. Se kun kertoo millon on hyviä pelaajia kentällä, sama kun CODssa makaa kulman takana maassa ja tiputtaa aina sieltä tulevan kranaatinheittimellä pois maan päältä tallustamatta, jos mikä niin se on mestari pelaajan merkki! Ah kuinka itse jaksaisin pelatakkaan jotain peliä tekemällä päivästä töiseen kaikki liikkeet samalla tavalla, melkeen kuin töissä kävisi.. hetkinen... mistäs pitikään taas kirjotella... ainiin...

Ei se ole meidän vika jos äiti on halannut liian vähän ja isä liian paljon pienenä, menkää koulun kuraattorille näitä asioita kertomaan... :confused: -> :rolleyes: -> :D
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Moro venäjän serkku, älä ees alota ettei mun tarvi hakea niitä sun viestejä tuolta aikaisemmista "keskusteluista" jotka osoittavat meidän vanhuuden täällä palstoilla, ya know what em i talking about !

hei teini! ei mun mitään tarvii aloittaa, jatkakaa te vain ;)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Eli ollaan sitten varmaan kaikki samaa mieltä, että kummatkin joukkueet ja kaikki "voittavat" joukkueet tekee ihan samalla lailla maaleja (oli ne "bugimaaleja" tai ei), OK? Voidaan sitten lopettaa se riitely tähän.

Ja mitä tulee tuohon peliin, missä lähdettiin pois, niin ensinnäkin Tomi tippui pois jo ennen pelin alkua (iso takaisku, kun eikös meitä ollut jo valmiiksi yksi vähemmän). Toisekseen, minkä takia me muut sitten jäätäisiin suosiolla katselemaan teidän maali-iloittelua? Ehkä kuitenkin on hauskempaa vaan lähteä ja etsiä sellainen vastustaja, jota vastaan saadaan tasainen peli pelattua. Tasaisia meidän pelit yleensä ovatkin (voitto tai tappio yhden/kahden maalin erolla). En oikein pysty ymmärtämään, minkä takia teidän pitää tulla tänne itkemään, kun kuitenkin saitte voiton, eikä teidän tarvinnut edes nähdä hirveästi vaivaa sen eteen :confused: Minua ei ainakaan haittaa yhtään, jos vastustaja lähtee kesken pelin pois, jos siitä omalla tiimille tulee voitto.

No niin, eiköhän tässä nyt voida jo pikkuhiljaa rauhoittua ihan molemminpuolin. Ei sentään niin vakavasti asiasta ole kyse. ;)
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

Lähen nyt luisteleen oikeassa elämässä ja tekemään MAALI-KIKKOJA(!) oikeassa elämässä, jatkakaa te vaan keskustelua...
 
Vastaus: HC Piiska [NHL 09]

No mitä nyt olen ite ymmärtänyt niin "maalinkulmalta maali" jota bugiksi sanotaan tarkoittaa omissa kirjoissani sitä jota monet amerikan teinit tekee pelkästään eli nousee maalin takaa maalin kulmalle ja lämärillä eli slapshotilla laukasee ja samalla mokke heittää itsensä maahan ja tällä tavoin tulee varmamaali..

Tää taitaa olla se Bloodyn kuuluisa Egomaali. :rolleyes:

Noh, antaa olla...
 
Ylös Bottom