Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Otettahan videon ku pelataa vastakkai?joukkue on tällä hetkellä Iisalmen Salamit
![]()
Ethän edes ole Iisalmesta? Ja onko paljonkin Iisalmen Salamin pelaajista Iisalmelaisia? Kun itse olen Iisalmelainen![]()
missä se paikkakunta edes on?
Kuopion lähistöllä.
älä juksaa, Imatran lähellä se on![]()
Ensikerralla pelatkaa loppuun asti ja jättäkää ne "***** ootte paskoj" viestit jollekki muille. Kiitos.
Sen verran voin kyl itseäni puloustaa, että lensin heti pihalle matsista ja semmosta mulle kerrottiin, että käytitte samaa paskaa maalikikkaa koko ajan.. Mikä helvetin pakko on pelata peli edes loppuun jos ei halua?![]()
Maalikikkaa? Opetelkaa puolustaa maalin edustaa.
Edelleenkään en tiiä mitä maaleja teitte, mutta niin noi väitti ja sen lisäks, me kyllä osataan sitä maalinedustaa ihan hyvin puolustaa, ton pelin osalta en tiiä..
Ei kyl siltä näyttänyt kun teitä vastaan pelattiin...päästiin koko ajan 2-1 hyökkäykseen, helppo työ tehä ot maali.
¨Mikä helvetin pakko on pelata peli edes loppuun jos ei halua?![]()
Ei ole mikään pakko, mutta muiden foorumin tiimien tavoin toivoisimme teidänkin noudattavan jatkossa tuota "herrasmiessääntöä". Koska olemme niitä harvoja joukkueita täällä, missä käytetään ihmismaalivahteja, niin luovuttamiset mm. vievät heiltä haluttuja nollapelejä. Miksi lähteä aulassa peliin, jos ei ole valmis pelaamaan loppuun asti?
Sitten jos ei enää kantti kestä jatkaa kolmen(!!!) maalin takaa-ajoasemassa, niin pitääkö vielä lähetellä vastustajalle perään vittuiluviestejä? Vähän selkärankaa tuohon hommaan, kun ei tämä noin vakavaa voi olla.
Ei ole mikään pakko, mutta muiden foorumin tiimien tavoin toivoisimme teidänkin noudattavan jatkossa pelin ns. "herrasmiessääntöjä". Koska olemme niitä harvoja joukkueita täällä, missä käytetään ihmismaalivahteja, niin luovuttamiset mm. vievät heiltä haluttuja nollapelejä. Miksi lähteä aulassa peliin, jos ei ole valmis pelaamaan loppuun asti?
Sitten jos ei enää kantti kestä jatkaa kolmen(!!!) maalin takaa-ajoasemassa, niin pitääkö vielä lähetellä vastustajalle perään vittuiluviestejä? Vähän selkärankaa tuohon hommaan, kun ei tämä noin vakavaa voi olla.
katos, herra rankkihoro on taas vauhdissa... tässäkö oli teiän joukkueen rento pelaaminen, ku vahdataa taas niitä rankkeja
Turhaa oikeesti avaudutte jos vastustajat lähtee 3 maalin takaa-ajo asemasta pois pelistä! ehkä toiset kato tietää tasonsa... ja aulassa lähetää yleesä kahesta eri syystä, yks on se ku jos vastustaja ei lähe peliin, te alatte kopissanne nauraa, et ei fittan mitä menoa noiki harrastaa ku ei lähe peliin mukaan... turha väittää vastaa, tiedän nääs
Timppa sanoi:Ja voitte oikeesti sen "herrasmiessäännön" pistää vessanpöntöstä alas... jos huvinvuoks pelaatte, kuten aina ootte vakuuttanu, ni ei tosta pois lähtemisestä kenenkään pitäis alkaa valittaa yhtää mitään, sitte vaa kato otatte joukkueellenne sen 3-0 voiton ja jatkatte seuraavan joukkueen kanssa...
katos, minä herra timppa oon taas vauhdissa... tässäkö oli teiän joukkueen rento pelaaminen, ku vahdataa taas niitä rankkeja
Turhaa oikeesti avaudutte jos vastustajat lähtee 3 maalin takaa-ajo asemasta pois pelistä! ehkä toiset kato tietää tasonsa... ja aulassa lähetää yleesä kahesta eri syystä, yks on se ku jos vastustaja ei lähe peliin, te alatte kopissanne nauraa, et ei fittan mitä menoa noiki harrastaa ku ei lähe peliin mukaan... turha väittää vastaa, tiedän nääs. ja toinen on se ku aina pitää lähteä kokeilemaan, että mites se peli nyt kulkee, jos vaikka tulis tuuri voitto
Ja voitte oikeesti sen "herrasmiessäännön" pistää vessanpöntöstä alas... jos huvinvuoks pelaatte, kuten aina ootte vakuuttanu, ni ei tosta pois lähtemisestä kenenkään pitäis alkaa valittaa yhtää mitään, sitte vaa kato otatte joukkueellenne sen 3-0 voiton ja jatkatte seuraavan joukkueen kanssa...![]()
Sen verran voin kyl itseäni puloustaa, että lensin heti pihalle matsista ja semmosta mulle kerrottiin, että käytitte samaa paskaa maalikikkaa koko ajan.. Mikä helvetin pakko on pelata peli edes loppuun jos ei halua?![]()