Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Heitin jo häisimmät kyssät boxin puolelle, joten päivitän ku saan jotain tietoa tosta montako voi pelata yht aikaa. Eli jos pukukoppiin(online) mahtuu 50 jätkää ja 6 mahtuu yhteen peliin niin kysyin, että voiko sit 6 seuraavaa haastaa jonkun toisen tiimin pelaan, ja sit seuraavat 6 aloittais kolmatta porukkaa vastaan, eli näin pisteitä kyllä tulisi enemmän, mut mitään varmaa asiasta ei ole. Mut kannatan sitä, että pyritään pelaan aina ketjukavereiden kesken, että joskus peli alkais oikeisti sujuun yhteen. Eli vaikka tiimit yhdistettäisiin niin ketjut jäisivät sellaisiksi.

Ja paikalla olijoista pyritään peliin ottaan aina ne tyypit jotka pelaavat samassa ketjussa, eli LW ja C on samasta ketjusta niin siihen sit joku random pelaaja ja sit pakeiksi joku pari jos on paikalla, muuten pakitkin randomilla.. Mut idea ois se, että 6 pelaajaan mahdollisimman paljon "tuttuja" pelaajia. Ja loput sit paikkojen mukaan, eli ei sillai että kuusikko koostuun 4 LW:stä+D+G. Tiedä sit jos sun paikka on LW niin et edes pysty itseäs C laittamaan... vaan pelaat sit 5 kone jampan kanssa..?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

keroppas lissää, notta miten? :confused:
Jos vaikka 12 joukkueen pelaajaa menee pukokoppiin (ts. lobbyyn) samaan aikaan, niin silloin muodostuu automaattisesti kaksi eri lobbya, joissa kummassakin on 6 pelaajaa. Sitten vain etsitään vastustajat ja pelataan kaksi peliä samaan aikaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eli ne paikat menevät nopeusjärjestyksessä? Eli itse ei voi vaikuttaa ketkä 6 jää koppiin ja ketkä menee seuraavaan koppiin? Tossahan menee pelipaikatkin sit ihan randomilla? Kiva ku on tehnyt omasta pelaajasta pakin niin voi olla, että pelaatkin sentteriä?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eli ne paikat menevät nopeusjärjestyksessä? Eli itse ei voi vaikuttaa ketkä 6 jää koppiin ja ketkä menee seuraavaan koppiin? Tossahan menee pelipaikatkin sit ihan randomilla? Kiva ku on tehnyt omasta pelaajasta pakin niin voi olla, että pelaatkin sentteriä?

Eiköhän nekin sitten saada jotenkin vänkäämällä oikein... Tai jos ennen peliä tulee samalla tavalla kuin nhl 08:ssa, että lukitaan pelipaikka?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Boxin puolelta ongin, että jos haluaa ketjuttain pelata niin järjestyksessä pitää lobbyyn mennä. Vaikka samaan aikaan pystyy pelaan useita otteluita yht aikaa niin joku tapa pitää keksiä, että ketjuittain päästään pelaan, ettei rytäillä miten sattuu.

Tuo paikkojen valintakin menee jotenkin pelipaikkojen mukaan, mutta selvää sydeemiä ei ole boxin väki vielä löytänyt. Mut muutenki boxin puolella on vapaampaa kuin meillä noiden paikkojen suhteen, eli ne menevät miten menevät ja peleissä pelaa ne jotka ehtivät. Itse en oikein tykkää niiden tyylistä, vaan kaiken pitää ollaa harkittua ja pitkälle suuniteltua. Ketkä pelaa missäkin, paikoista pidetään kiinni ja ketjuittain pyörii pelit. Ainoa ongelma on se, että ketjussa pelaa 5hemmoa ja otteluun mahtuu 6. eli pitäiskö jokaisella ketjulla olla oma veska? vai kuka on tämä 6kaveri? Näyttää siltä, että maalivahdeille riittää pelejä.

Luulen, että alku vilskeen jälkeen peleissä käy kato, jolloin porukkaa on linjoilla joku 6-12, jolloin 2 veskalla pärjää hyvin..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Boxin puolelta ongin, että jos haluaa ketjuttain pelata niin järjestyksessä pitää lobbyyn mennä. Vaikka samaan aikaan pystyy pelaan useita otteluita yht aikaa niin joku tapa pitää keksiä, että ketjuittain päästään pelaan, ettei rytäillä miten sattuu.

Tuo paikkojen valintakin menee jotenkin pelipaikkojen mukaan, mutta selvää sydeemiä ei ole boxin väki vielä löytänyt. Mut muutenki boxin puolella on vapaampaa kuin meillä noiden paikkojen suhteen, eli ne menevät miten menevät ja peleissä pelaa ne jotka ehtivät. Itse en oikein tykkää niiden tyylistä, vaan kaiken pitää ollaa harkittua ja pitkälle suuniteltua. Ketkä pelaa missäkin, paikoista pidetään kiinni ja ketjuittain pyörii pelit. Ainoa ongelma on se, että ketjussa pelaa 5hemmoa ja otteluun mahtuu 6. eli pitäiskö jokaisella ketjulla olla oma veska? vai kuka on tämä 6kaveri? Näyttää siltä, että maalivahdeille riittää pelejä.

Luulen, että alku vilskeen jälkeen peleissä käy kato, jolloin porukkaa on linjoilla joku 6-12, jolloin 2 veskalla pärjää hyvin..

EA foorumilta äkkäsin tämmösen tekstin:

On a side note, do you guys know about the option to go to your clubs roster and choose a player on your roster that you want to play with and go on their name and hit the " x " button and it will bring you into their locker room if they are in one, and vice versa for anyone that wants to play with you.

Eli äkkiä suomennettuna jos menee oman teamin rosteriin niin sieltä voi valita pelaajan jonka kanssa haluaa pelata ja paina x niin voip mennä valitun pelaajan huoneeseen jos se on huoneessa...

Paljon on tullu valituksia että tyypit on pelannu EASHL matseja mutta matsien tulokset ei rekisteröidy eli näyttää 0 voitto 0 häviöö etc... ei nyt mikään yllätys tämäkään.

Tilasin pelin VG+ tossa viikonloppuna ja shipped tuli tossa alkuviikosta... jospa sitä pääsis hirveellä tsägällä huomenna pieksämähän. Huominen ois vapaata ja maanantaina iltavuoroon niin ois aikaa pieksää. Tarvii muuten muutama maalivahtia lisää joukkuesiin. Esim Team 1:ssä ite oon joka viikko ma-to iltavuorossa niin Bomitus ois ainoo maalivahti klo 13 eteenpäin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Valitettavasti itselläni on semmoinen tilanne, että saan pelini vasta 25.9:ttä. Menin omani tilaamaan ja maksamaan ennakkoon konsolinetistä, niin ei hirveesti enää pystynyt sitä perumaan. Oisin kyllä muuten tilannut ulkomailta viivana, mutta näin tällä kertaa. Onpahan tuota demoa tullu mätettyä, niin maan prkl:sti, että tuntuma on hyvä, kun kokoversion käsiini saan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sopiikos jätkille, että aloitamme liigan tossa 30.9:ttä, kuitenkin siihen mennässä jokaisella on jo tämä peli... ja joilla ei ole, niin heidät potkitaan kokonaan pois liigasta :rolleyes:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Katellaan miten porukka saa pelejä kasaan. Mut ei meillä ole mitään järkeä tehdä 2joukkuetta, kun kaikki saavat pelata kunhan vaan saadaan porukkaa onlineen. Niin ja tietysti Helen pitää saada peli, koska hän on THE BOSS, joka luo tämän kauniin ja mahtavan joukkueen. Eli hele joko peli on tilattu?

Mut pyritään pitään kiinni ketjukavereista ja pakit pakkipareista. Eli Kiketsille terkkui, että aina pelataan ku vaan mahdollista :) Heitäppä Kiketsi postia ps3:lle ku saat pelin. Mun ja bomituksen pelit ovat jo matkalla tuolla jossain..

I-HA-NAA!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jep, kuumeisesti odottelen sitä rapakon takaa. Tilasin VG+:sta ja tiistaina oli toimitettu. Yhdistän joukkueet iltasella kunhan pääsen töistä, kun kerran näyttää, että pääsee pelaamaan samaan aikaan kaikki halukkaat. Ketjut tosin säilytän ennallaan. Kuinkas paljon me otetaan porukkaa lisää, jos ilmaantuu halukkaita? Vai otetaanko?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mikäs hinku jäpillä on liigoihin mennä, eka pelaillaan kaikki kaikkien kanssa opitaan jokaisen pelaajan hyvät & huonot puolensa ja semmonen pari viikkoa hurjaa peliä tämän porukan kanssa. Jo tuossa yläpuolella sanottiinkin että pidetään semmonen linja että mahdollisimman paljon pakkiparin kanssa työskentelyä, no EHDOTTOMASTI liigassakin pitää olla tämmötteinen pakkipari systeemi, ettei ihan jonkun hyökkääjän kanssa joudu pakittelemaan.

Oma pelini tulee k.netistä viikon päästä joten teillä on aikaa harjoitella sen verran peliänne :) toivottavasti pääsen leiriin mukaan.

Jep, kuumeisesti odottelen sitä rapakon takaa. Tilasin VG+:sta ja tiistaina oli toimitettu. Yhdistän joukkueet iltasella kunhan pääsen töistä, kun kerran näyttää, että pääsee pelaamaan samaan aikaan kaikki halukkaat. Ketjut tosin säilytän ennallaan. Kuinkas paljon me otetaan porukkaa lisää, jos ilmaantuu halukkaita? Vai otetaanko?

Olisin sillä kannalla että EI, en tykkäisi että meidän porukkaa sotkettaisiin vielä enemmän. Itse haluaisin tämän porukan kanssa pelailla monta monta peliä ennenkuin uusia alokkaita tulisi pelailemaan meidän sakkiin. Toki jos tulee niitä halukkaita monta niin farmi joukkuehhan aina voi olla käytössä. Sieltä poimittaisiin sitten sen mukaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tarvii muuten muutama maalivahtia lisää joukkuesiin. Esim Team 1:ssä ite oon joka viikko ma-to iltavuorossa niin Bomitus ois ainoo maalivahti klo 13 eteenpäin...

Ja näinä aikoina olen saatavilla vasta noin klo 21:00 kieppeillä ellei ole ihan pakottava tarve.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eiköhän mennä näillä mitä nyt ollaan otettu porukkaan, tästäkin tod.näk. tippuu osa, mut sen jälkeen onkin rautaiset ammattilaiset jäljellä :)

Luin just pelaaja- lehden arvostelun. Ehkä paskin arvostelu IKINÄ. Sellaista diipa daapa höpinää. Etusivulla isolla 3sivun arvostelu!! 2 sivua kuvia, ja loput blaa blaa... BaP osiokin oli sellainen yleistys. Odotukset olivat vähän syvemmällä. Esim. minkälaiset pelaajaeditorit, mitä kaikkea voi muokata omassa pelaajassa. Tuleeko paitaan Nimi, PSN -tunnus. Miten online liigat toimii, jne jne. Mitään treenimodea BaP ei ole, joten tuo harkkapelien ottaminen on vähän vaikeaa, koska kopista pääsee pelaan vaan arvottua vastustajaa vastaan. Tai näin ainakin ymmärsin..

Tietysti sillai voidaan treenata, että Kiketsi tulee meille. Ja jos muutkin 1ketjun jätkät pääsis meille veteleen treenejä 3-4krt/vko:ssa :D

Boxin puolelta sain sellaisen kuvan, että osa porukasta oli pelannut muutaman pelin sentterinä ja seuraavalla kerralla aikoivat kokeilla miten pakin hommat sujuu? SIIS WTF? Jos luon omasta puolustava pakin niin mitä helvettiä sillä LW:nä tekee? Tai joku sentteri maalivahtina/puolustajana? Toivottavasti tuntemukseni eivät pidä paikkaansa pelin suhteen, jotenkin vaan kommentit vaikuttavat perus ealta, jossa taas kerran realistisuus on korvattu KAIKILLA ON KIVAA JA HELPPOA!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Menin omani tilaamaan ja maksamaan ennakkoon konsolinetistä, niin ei hirveesti enää pystynyt sitä perumaan. .

Saman tein minäkin, mutta vaihdoin tilaukseni Tigeriin. Tuo onnistuu ihan vain lähettämällä konsolinettiin sähköpostia. Jos siis haluat tilata änärin vaikkapa VG:stä.

Noita kenttiä näyttäisi olevan yhteensä 6 kappaletta ja veskoja on 4. Mun mielestä voitaisiin siis ottaa ainakin kaksi veskaa vielä mukaan, niin ei heistä tule niin pahasti pulaa.

Mä olin vielä siinä käsityksessä ettei noi kentät ole vielä niitä lopullisia vaan suuntaa antavia, joten aluksi kentät sais mun puolesta mennä täysin sekaisin ja tätä kautta huomattaisiin keiden yhteispeli toimii parhaiten ja saataisiin eri tyylisiä pelaajia samaan vitjaan esim. hyökkäystriona olisi hyvä olla grinder - playmaker - sniper, ei välttämättä näillä pelipaikoilla, mut tajuatte varmaan. Sama koskee toki pakkejakin, eli parina puolustava puolustaja ja hyökkäävä. Mua ei periaatteessa haittaa vaikka pelaisinkin laiturina jonkun matsin. Mun pelaaja ei tule kyllä soveltumaan kummoisesti pakiksi eikä (ylläri, ylläri) veskaksi.

Tällaisia ajatuksia tällä kertaa...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sopiikos jätkille, että aloitamme liigan tossa 30.9:ttä, kuitenkin siihen mennässä jokaisella on jo tämä peli... ja joilla ei ole, niin heidät potkitaan kokonaan pois liigasta :rolleyes:

Sitten minut voidaan varmaan saman tien potkia pihalle, koska pääsen vasta lokakuun alussa pelaileen koeviikon takia..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sitten minut voidaan varmaan saman tien potkia pihalle, koska pääsen vasta lokakuun alussa pelaileen koeviikon takia..

Elä hyvä mies kaikkea tosissasi ota. Katohan sitä Timpan viestiä vielä uurestaan niin saatat huomata pienen pilkkeen silmäkulmassa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Elä hyvä mies kaikkea tosissasi ota. Katohan sitä Timpan viestiä vielä uurestaan niin saatat huomata pienen pilkkeen silmäkulmassa.

Ja Timpan viesteihin muutenkin kannattaa suhtautua varauksella, varsinkin yöaikaan kirjoitettuihin :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

MYL! Oletko katsonut tänään postilaatikkoosi, että joko änäri on tullut? Ei sillä, että yhtään kipottaisi... :D
 
Ylös Bottom