Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Otetaan vielä Beermastahin ja NUPENVIINA:n kanssa viimeisiä pisaroita irti korpuksi kuivuneesta 08:sta. Jatketaan kello 19:00. Kaikki, joilta löytyy vielä NHL08, mukaan silloin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

minkä nimen laitatte sihe be a pro ukon nimeks oman nimen vai feikki nimen??

Kyllä se ehdottomasti pitää omalla nimellä lähteä niittämään kunniaa nettikarkeloihin. Voi sitten ihailla kun oma nimi paistaa tehotilastojen kärjessä...;)

Rupean lisäilemään teitä frendilistalle että sitten kun päästään tositoimiin ( toivonmukaan huomenna ) niin on helpompi pitää yhteyksiä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko porukka edelleen sitä mieltä, että pidetään siirtoikkuna suljettuna, eikä oteta lisää porukkaa joukkueeseen? Ajattelin, että eipä siitä kyllä varmaan haittaakaan olisi, kun kaikki pääsee kuitenkin halutessaan pelaamaan. Siitä taas on haittaa, jos pelikavereita ei löydykään tarpeeksi. Eli jos laittaisi esimerkiksi aluksi yhden kentällisen paikkoja auki? Mutta, jos demokratian kanta on edelleen sama, että näillä mennään, asia on ok.

Edit. Ja nyt alkaa pelipaitaäänestys, joten äänestäkää tai ehdottakaa muita vaihtoehtoja! Muuten mä laitan pinkit paidat, keltaiset pökät, vihreät sukat ja tietenkin kultaiset kypärät. :D

Edit 2. Vaihtoehdot näkyy 1. viestissä.

Edit 3. Minä äänestän yksikertaisen kaunista S3:sta, jossa sininen olisi pääväri. Vierasasu valkoinen, kuten tuossa kuvassakin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tää ei liity mitenkään Beezer sun kommenttiin, vaan mitä oon sivusta seuraillu keskusteluja eri sivuilla ja alustoilla.

Jotenkin tuntuu siltä, että porukalla on helvetin tärkeää ilmoitella joka välissä kuinka monta pistettä ja maalia tuli viime peleissä. Ja monentenako ovat oman joukkueen pistepörssissä... Onhan se kiva, et pisteitä tulee mut onko se tässä hommassa kaiken A ja O? Mua jotenkin tökkii se jatkuva itse kehu kuinka hyvin taas pistin kiekkoa reppuun. Ja se on kovin jätkä joka tekee eniten maaleja.

Voin jo melko kovalla prosentilla sanoa, että MYL on kovanluokan tekijä hyökkäyspäässä, siihen lisättynä armoton peliaika onlinessa. Ainakin 08ssa tuntui, että jätkä oli 24/7 onlinessa :) Ja em. asia vuoksi MYL on toooodella hyvä juttu joukkueellemme. Ja varmaan esiin nousee myös lisää huippu maalinsylkiöitä, toivottavasti.. Mut muihinkin rooleihin tarvitaan SPESIALISTEJÄ!

Mä aion olla yberpakki, joten jos kerran kuussa sattuu vahingossa osuun häkkiin niin wuhuu. Mut mun rooli tulee olemaan se, että omissa ei soi ja maalivahdilla on tilaa ja näkyvyyttä toimia maalilla. Mut muihinkin rooleihin tarvitaan jätkiä, esim. vanhan-ajan maskimiehiä, puolustavia hyökkääjiä. Kiketsi jo ilmoittelikin, että haluaa olla hp, joten täydellinen kaveri mun rinnalle. Mut silloin kun kiketsi lähtee kirmaileen niin se on jomman kumman laiturin tehtävä jäädä varmistelemaan omaa maalia, eikö?

Eli jos jollain on rooliin toivomuksia niin ois kiva tietää. Oikeastaan niiden mukaanhan noita ketjuja pitäis kasata. Ettei joka hyökkäysketju ole playmakereita täynnä..Vai mitä olette mieltä?

EDIT: S3 paidaksi ja roolini joukkueelle; PuolustavaPakki
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko porukka edelleen sitä mieltä, että pidetään siirtoikkuna suljettuna, eikä oteta lisää porukkaa joukkueeseen? Ajattelin, että eipä siitä kyllä varmaan haittaakaan olisi, kun kaikki pääsee kuitenkin halutessaan pelaamaan. Siitä taas on haittaa, jos pelikavereita ei löydykään tarpeeksi. Eli jos laittaisi esimerkiksi aluksi yhden kentällisen paikkoja auki? Mutta, jos demokratian kanta on edelleen sama, että näillä mennään, asia on ok.

Edit. Ja nyt alkaa pelipaitaäänestys, joten äänestäkää tai ehdottakaa muita vaihtoehtoja! Muuten mä laitan pinkit paidat, keltaiset pökät, vihreät sukat ja tietenkin kultaiset kypärät. :D

Mun puolesta porukkaa voidaan ottaa mukaan. Onpahan enemmän pelaajia millä kellonlyömällä tahansa.

Mulla on mennyt hiukan ohi kuinka laajasti paidat saa tehä. Pitääkö paidat tehä jonkun valmiin paidan päälle muuttamalla vain logoa? Vai saako ihan vapaasti värit, raidat ja sun muun tilpehöörin ite päättää? Joten voisiko joku hieman valaista minua tästä?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Yksinkertainen on kaunista, joten S3 saa myös minunkin ääneni.

Nupenviina : Olin jostain lukevinani että vain NHL, AHL sekä eurooppalaisten seurojen pelipaitoja voi ottaa käyttöönsä ja niitä ei ilmeisesti voi mitenkään muokata.

Roolini joukkueelle : Pelinrakentaja
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Paten kanssa samaa mieltä tuosto piste ja maalivouhotuksesta.

Täytyy muistaa että joukkuepelistä on kyse eli joukkueen etua ajatellaan ei ruveta sooloilemaan, mulle ainakin ihan sama tuleeko itelle pisteitä tai maaleja kunhan joukkue pärjää ja pelaa hyvin yhteen.

Olis hienoa jos pääsis joskus Paten, Kiketsin ja Topias003:n kanssa samaan aikaan kentälle siinä on jo sen verran kovia tekijöitä ainakin 08:ssa, että olis vastustajat helisemässä :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse annan mielummin maaliin johtavan syötön, kuin teen maalin itse, joten pelintekijä on roolini.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ääni S1:lle ja rooli lukee alla. Maalinedus on paikkani ja räkämaalit alaani...

touny sanoi:
Boxin puolella ei ainakaan pysty omia pelipaitoja tekemään, vaan paidat täytyy valita valmiiden paitojen joukosta.

Juuri tästä syystä äänestän Toronton paitoja. Sinivalkoisempia saa hakea...

Tosin AHL:stakin löytyy helmiä:
hockeygiant_2015_14497883
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nupenviina : Olin jostain lukevinani että vain NHL, AHL sekä eurooppalaisten seurojen pelipaitoja voi ottaa käyttöönsä ja niitä ei ilmeisesti voi mitenkään muokata.

Boxin puolella ei ainakaan pysty omia pelipaitoja tekemään, vaan paidat täytyy tosiaan valita valmiiden paitojen joukosta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Paten kanssa samaa mieltä tuosto piste ja maalivouhotuksesta.

Täytyy muistaa että joukkuepelistä on kyse eli joukkueen etua ajatellaan ei ruveta sooloilemaan, mulle ainakin ihan sama tuleeko itelle pisteitä tai maaleja kunhan joukkue pärjää ja pelaa hyvin yhteen.

Olis hienoa jos pääsis joskus Paten, Kiketsin ja Topias003:n kanssa samaan aikaan kentälle siinä on jo sen verran kovia tekijöitä ainakin 08:ssa, että olis vastustajat helisemässä :)

Melko varmasti näin tulee käymään, sillä meikä vaihtaa maistraattii osoitetiedoiksi, että 09/HCKfin.net. Helpohan koppiin on tulla ku jätkä on jo siellä hikipäässä odottelemassa kunnon vääntöjä.. Toivottavasti Kiketsikin pääsee pelaan mahdollisimman paljon.. Topiaksen kanssa jäi viimeinen yhteinen sessio melko lyhyeksi..

Mut Helehän vois noita ketjuja pyöritellä sillai roolien mukaan. Mulla ja Kiketsillä ois jo roolituksetkin valmiina... Joten ei muuta kuin maalinsylkijöitä vaan samaan ketjuun :) Eiku..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Boxin puolella ei ainakaan pysty omia pelipaitoja tekemään, vaan paidat täytyy tosiaan valita valmiiden paitojen joukosta.

Pystyykö maajoukkueiden pelipaitoja valitsemaan? Sittenhän kannattaisi laittaa melkein Suomen pelipaita...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pelinrakentajia näyttää jo pari olevan että kai sitä täytyy jonkun yrittää maalejakin tehdä :D

Eli meikäläinen toimii Jari Kurrina ja pistää läheltä ylös tai yrittää ainakin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Off topic: Mitä nuo Tournament Joined ja Tournament Wins on tuossa vasemmalla nimen alapuolella? :confused:
 
Ylös Bottom