Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä ainakin ymmärsin, että logoa myöten kaikki pystyy muokkaamaan joukkueen pelipaidoissa. Joko sulla on Hele peli? Ei heitetä vielä kiveä.. Muut vaan ei osaa!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei ole peliä, joten odotetaan siihen asti kunnes on. Jos pelipaitoja ei voi muokata, pelataan Suomen paidoilla, jos ei vastalauseita hirveästi ilmaannu. Jatketaan siis äänestystä toistaiseksi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joo s3 paidan väritykseks tai jos/kun pystyy ottaa suomen maajoukkue paidan nii sit se, ja siihe joku hiano logo. eiku lisää porukkaa vaa jengii ku kummiski sit täält lähtee pelajii ja sillee.
Must tulee luultavast semmone nummelin kaltane pakki jolla o tulinen rannari ja joka tukee hyökkäystä omaa päätä unohtamatta. ;) ehkä joskus kunnon niittejäki tulee.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

By the way Zephydra, sun pitäis varmaan vaihtaa tota pelinumeroos koska ollaan nyt samassa joukkueessa ja mä varasin sen ekaks.. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä ainakin ymmärsin, että logoa myöten kaikki pystyy muokkaamaan joukkueen pelipaidoissa. Joko sulla on Hele peli? Ei heitetä vielä kiveä.. Muut vaan ei osaa!

Kävin tuossa Boxi julkaisun jälkeen eri joukkueiden kotisivuilla, niin parilla tiimillä oli ainakin samanlainen ritarilogo paidassaan. Ainoa ero oli paidan värit ja niiden linjat. Tämä viittaisi siihen, että voipi olla rajallisesti muokattavaa ja valmiit muotit pääosin. Toivotaan ettei pidä paikkaansa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sen kunniaksi kun peli tuli :D:D Niin numero on unohtunu tuolta 55 ja PSN: raisuli. Kyllä näyttää hyvältä :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Wuhuu, peli tuli! Roolista sit ylläri ylläri...pelinrakentaja. Taitaa kaikilla meillä senttereillä olla sama ja toi S3 on ihan jees paita.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Peli tuli tänään joten lisätkääpä mut listaan.:D Paikka ois sentteri ja psn ID ju5u1. Moni muukin on tänään tainnu saada pelin kätee, että vois vaikka jotain matsiaki saada jo aikaseks.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei pysty muokkaamaan omia paitoja ainakaan ensi silmäyksellä. Valmiista pitää valita...

Oisko se sitten ne Suomen maajoukkuepaidat?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Peli tuli tänään joten lisätkääpä mut listaan.:D Paikka ois sentteri ja psn ID ju5u1. Moni muukin on tänään tainnu saada pelin kätee, että vois vaikka jotain matsiaki saada jo aikaseks.

Pelipaikat ovat toistaiseksi täynnä, mut Hele voi heittää sut odotuslistalle, jossa on pari kaveria ennen sua.. Katsotaan otetaanko lisää porukkaa rinkiin vai mitä tehdään.

Oma kantani on se, että kannattais aluksi mennä näillä mitä on ja sit myöhemmin täyttää paikkoja. Sillä nyt varmaan on tulijoita, mut kuinka kauan porukkaa sit loppujen lopuksi homma oikeasti kiinnostaa. Lokakuussa huomaamme, että 50 ilmottautuneesta=joukkueeseen otetuista 20 pelaa aktiivisesti. Lisääkään ei voi ottaa kun 50kaveria on jo joukkueessa... Toivottavasti "pelinluoja" = Hele? pystyy myös poistamaan porukkaa? Vai onko kerran tiimiin otettu aina tiimissä?

Toinen juttu on se, että jos porukkaa otetaan tiimiin lisää niin kaikki eivät pääse sentteriä/laituria vaan sitä mukaa täytetään myös pakkien paikkoja sekä maalivahteja. Ei kiitos joka-paikan höylille, eiku mä haluanki sitki niin ku tota..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei pysty muokkaamaan omia paitoja ainakaan ensi silmäyksellä. Valmiista pitää valita...

Oisko se sitten ne Suomen maajoukkuepaidat?

DAMN peoh1985! Toi Jarkko Ruutu rooli on loistava! YEAH! eka kunnon rymistelijä tiimissä.. *HAPPY HAPPY*

Edit: Itselleni ajattelin sellaista Marko Kiprusoff roolia.... Tai sit ei! Mä oon sit meidän joukkueen Chris Pronger. Hell Yeah, beibe!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Moi
Peli tuli jes MUTTA
Tossa heti pitää tehdä kai se oma pelaaja niin pitääkö heti tehdä nyt tuota Konsolifin porukkaa varten pelaaja vai voiko tota pelaajaa myöhemmin muuttaa tai voiko niit tehdä useampia jos haluaa välillä olla mokke ?Nopeaa vastausta odotellen pitää päästä jäälle :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos ruetaan puhumaan minkälainen pelaaja minä olen?

Taklaava, Suoraviivainen, Ei harkitse mitä tekee, Kynäri ja saatte nähdä kun meikä pistää laidat rytisemään ja keskikentällä vastapalloon ajelua on myös nähtävissä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joko me tänään koitetaan miten peli sujuu?

Veikkaan et ei viel tänään. Hele ei oo vissiin saanut vielä peliä.

Kävin parit treeni team playt pelaamassa ja kyl mä tosiaan oon pelinrakentaja. Ekassa pelissä tehot 1+2 (laiturina) en päässyt senaksi ja tokassa sit 0+1 sentterinä. Aloitukset vaan tuottavat hieman hankaluuksia. Vähän sais saada toi mun pelaaja lisää läskiä luun päälle...

Edit: Olinkin väärässä, kylhän tolla Helellä on jo peli. Mulla ei kyl vielä ole mikkiä, johtuen Konsolinetin hidastelusta. Tilannut sen 3 viikkoa sitten eikä vieläkään ole kuulunut.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos ruetaan puhumaan minkälainen pelaaja minä olen?

Taklaava, Suoraviivainen, Ei harkitse mitä tekee, Kynäri ja saatte nähdä kun meikä pistää laidat rytisemään ja keskikentällä vastapalloon ajelua on myös nähtävissä.

Eli toinen J. Ruudun tyylinen. Kuulostaa hyvältä. Ehdottomasti Myl:n kanssa samaan ketjuun. Sit siihen vielä yks pelinrakentaja niin avot. Eikö?

Ps. Juma minkälaisia ystäviä mulla on!! Pistin Bomitukselle viestiä, että joko peli on tullut niin kaveri heitti "Toimituksessa ollut jotain ongelmia, osa xx päivinä postitetuista peleistä on hukkunut matkalla. Eli toivotaan, että tulis lähipäivinä. Meikä myi heti sielun saatanalle, ku alkoi NIIN ahdistaan. Mut sit kaveri ilmoittaakin, että peli on hänellä ja pääset tänään pelaan...

Joko Helellä on peli? Vai kuka perustaa tiimin? Itse voisin ehdottaa Bomitusta tai Myl:ä, jos Helellä ei vielä peliä ole. Sopiiko muille? Nämä kaverit ovat suhteellisen luotettavia ja aktiivisia muutenkin näissä asioissa.

EDIT: näkjään samaan aikaan tuli tieto, että Helellä onkin peli...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Veikkaan et ei viel tänään. Hele ei oo vissiin saanut vielä peliä.

Kävin parit treeni team playt pelaamassa ja kyl mä tosiaan oon pelinrakentaja. Ekassa pelissä tehot 1+2 (laiturina) en päässyt senaksi ja tokassa sit 0+1 sentterinä. Aloitukset vaan tuottavat hieman hankaluuksia. Vähän sais saada toi mun pelaaja lisää läskiä luun päälle...

Edit: Olinkin väärässä, kylhän tolla Helellä on jo peli. Mulla ei kyl vielä ole mikkiä, johtuen Konsolinetin hidastelusta. Tilannut sen 3 viikkoa sitten eikä vieläkään ole kuulunut.

Seuraavaksi Rasputinin kanssa mikkimarkkinoille, sillä mullakaan ei ole!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jengi on jo luotu, täytyy laittaa kohta kutsuja tulemaan. Ei pystynyt muokkaamaan pelipaitoja ja laitoin ainakin tässä vaiheessa Suomen pelipaidat. Voidaan vaihtaa myöhemmin, jos porukka haluaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hele, voitko laittaa ekaan viestiin vaikka X merkin pelaajien jälkeen merkiksi siitä, että kaverilla on peli, rooli ja ovat vielä mukana hommassa.

Tähän listaan porukka voi copy-pastella heittää tiedot, jotta saadaan homma toimiin. Samalla voi Hele muodostella ketjuja, jos jaksaa tai jotain. Mä voisin tänään ainakin luoda oman pelaajan..

1. pate79, puolustavapakki ja messissä.
2. Bomitus, Maalivahti ja messissä.
3.
4.
5.
 
Ylös Bottom