Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

tulin just töistä ja kotona odotti mukava yllytys(NHL09)mites jokos tänään otetaan masia?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hmm...Ootteko kenties jo pelaamassa, kun ei pukuhuoneessa ole ristin sielua. Pöh, pelailen sit hetken ihtekseni.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olen tässä nyt vähän aikaa sivusilmällä seurannut keskusteluanne ja ihmettelen miten te oikein luotte ketjunne. Ymmärsin siis, että olette sopineet pelipaikat, ketjut ja roolit toisillenne pelaamatta yhtään matsia keskenänne? Vai olenko hakoteillä?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olen tässä nyt vähän aikaa sivusilmällä seurannut keskusteluanne ja ihmettelen miten te oikein luotte ketjunne. Ymmärsin siis, että olette sopineet pelipaikat, ketjut ja roolit toisillenne pelaamatta yhtään matsia keskenänne? Vai olenko hakoteillä?

Roolit on jokainen tehnyt itselleen ja sit ollaan niitä yhdistelty ketjuiksi. Vielä ei olla pelejä keretty pelaamaan, tai tiedä sit ovatko noi jo nyt parhaillaan pelaamassa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Taidan olla todellinen puusilmä. Mistä helvetistä sen oman online hahmo luodaan? :confused:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mites tää nyt menee, oon free agent. Mul on peli ja olen jonkun näkönen power forward. numero 22. pääseekö tätä pelaamaan :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ovatko MYL, Hele, pate ja kumppanit jo pelaamassa? Miehiä ei näy eikä kuulu.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mites tää nyt menee, oon free agent. Mul on peli ja olen jonkun näkönen power forward. numero 22. pääseekö tätä pelaamaan :)

Pääsee pelaamaan, meet vaan sinne onlineen ja sieltä sit online team play. Tosin et vielä pääse pelaamaan HC KonsoliFINissä, mut pelaamaan BaP muodossa kyllä.
 
Ylös Bottom