Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos nyt on niin ettei tarpeeks porukkaa ole onlines niin invikää ihmeessä tiimiin.:confused: Sentteriks tulisin mieluiten ja #13.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Otetaanko me tänään online pelejä ? Olen täällä joukkueen pukukopissa ihan ypönä...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hele otti ässän hihasta ja kutsui opankin messiin. Noh, ei kai siinä mitään...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

MItä paskaa! 4.5h ja 3peliä. Yks oman tiimin ja sekin kusi käsille. A: Ei kannata lähteä pelaan 2pelaajalla, koska 4koneen ohjaamaa äijää ovat vitun daijuja. B: Hollmuthin kanssa ku pelattiin niin tietty pelasin pakkia. Eihän tuosta hyökkäämisestä mitään tullut, ku hollmuth oli kusessa koneen kanssa. Sit jouduin itsekin ryntään, että saatais edes paikkoja. Mun kädetön pakki ja hyökkäys ei HYVÄ. 3-0 nekkuun. Joten jos pelaatte 3> määrällä niin AINOASTAAN silloin voi pelata ku kentälle astelee RW/LW +C, ei Pakkia tai veskaa.

Rupespa taas vituttaan. Meen nukkumaan ja potkiin mun pakkia munille!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jopas oli pelit... liikaa jäähyjä tulee meikäläisellä.. muutenki vähä hukassa meikä.. hele teki tarvittavan 1-0 voittomaalin, vai breezerikö se nyt oliki :cool:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Löytyykö matseja? Oottelen vielä dressing roomissa jos pääsee mukaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Laitetaankos tänne tulevaisuudessa vaikka vähän infoa millon porukat on tuolla linjoilla ettei jatkuvasti tartte käydä kyttäilemässä siellä dressing roomissa ja ihmetellä että tuleekos sinne joku vai ei, olis jokaselle paljon helpompaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vieläkö löytyy innokkaita pelaajia? Voisin ite vielä ainakin yhden matsin pelailla, jos vaan on tulijoita. Vois ottaa säännöksi, että matseja pelataan vasta sitten kun on vähintään kolme jätkää pelaamassa. Parastahan tuo olisi jos olisi kaikilla paikalla meikäläisiä ja kyettäisiin oikeasti pelaamaan tietyillä kentillä. Ei vaan taida ainakaan vielä onnistua...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vieläkö löytyy innokkaita pelaajia? Voisin ite vielä ainakin yhden matsin pelailla, jos vaan on tulijoita. Vois ottaa säännöksi, että matseja pelataan vasta sitten kun on vähintään kolme jätkää pelaamassa. Parastahan tuo olisi jos olisi kaikilla paikalla meikäläisiä ja kyettäisiin oikeasti pelaamaan tietyillä kentillä. Ei vaan taida ainakaan vielä onnistua...

Toi on ihan hyvä sääntö, pakko olla ainakin 2 hyökkäyspään pelaajaa mukana että pelistä tulee jotain. Mut toi 3 vois olla ihan sopiva niinkun Patekin jo aikasemmin mietiskeli.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hyvät pelit oli, kun koneveskari hoiti voiton. Mutta jäähyjä vois oikeesti jätkät vähentää. Ei kiekottomia kannata aina poikkarilla taklata ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jes
pari pelii pääs pelaa. Joo se oli tosiaa aika surkeeta pelata kahen tietokoneukon kaa hyökkäyksessä. Toka peli meni hyvi ku meit oli kolme hyökkääjää mutta vika peli meni reisille ku oli 4 jamppaa ja kaikki vissii hyökkääjiä ni jouduin pakiksi. Ja se ei oo kullä meikän hommaa. No kunnialla kai selvisin ainaki voitettiin : ) Mutta ei oo kyl pelaamine ollu koskaa noi hauskaa ! Huomenna taas !
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hmm...tossa pelattiin neljään pekkaan kaksi peliä franskiksia vastaan, mutta ne ei tainnu tallentua syystä tai toisesta. Sinällään tuolla ei ole merkitystä, kun toinen voitettiin ja toinen hävittiin. Ihmettelen vaan...oon näköjään itekin sit poistunut jossain pelissä keskenkaiken online ottelusta pois, justiinsa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Dodi 2 peliä tuli pelattua ja eka meni ok ja toka ihan päin vittua...

Meitä oli 4 pelaajaa kahta vastaan. Eka pelissä 3-2 voitto. 30 sec ennen pelin loppua tekivät kavennukset ja iski vitunmoiset paineet kun oli aika kaoottista toimintaa viimenen minuutti... Jäbät teki hienoja maaleja ja yhdessä maalissa tuli revettyä kun näky uusinnassa että meidän puolen pelaaja halas vastustajan mokkea...

Toinen peli samoja tyyppejä vastaan eli 4 vs 2 ja turpaan tuli 5-1. Tietysti minun piikkiin voipi laittaa kun maalivahtina olin mutta ei kyllä puolustus ja hyökkäys toiminu oikeen...

Tappion jälkeen mietin että ei oo mitään järkee pelata toista teamiä vastaan että joku on maalissa jos niillä ei kukaan pelaaja ohjaa mokkea... Tietysti sillon kannattaa maalivahti olla kun on 6 pelaajaa menossa matsiin koska tulee enemmän pojoja.

Että semmosta... mutta hauskaa oli ainakin. Pistäkää frendi kutsua jotka huomen aamulla pelaa klo 09-13.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tervehdys,

Tänään tuli tahkottua onlinessa muutama peli. Olisiko tuossa teidän joukkueessa vielä tilaa? Pelaan oikeaa laitaa ja numero on #85. Minulta onnistuu myös pakin tehtävät. Onko muuten mahdollista kuulua kahteen joukkueeseen samanaikaisesti, sillä tein tänään oman joukkueen minulle ja työkaverilleni?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

1. pate79, puolustavapakki ja messissä.
2. Bomitus, Maalivahti ja messissä.
3. MYL, Sniper ja messissä
4. NUPE, pelinrakentaja löytyy myös kultaranne ja messissä
5. Hollmuth, power Forward, Laituri
6. Rasputin_, pelinrakentaja sentteri/laituri ja aina messissä
7. manee, hyökkäväpakki messissä
8. peoh1985, grinder ja maskimies
9. Hele, C/W, pelinrakentaja, völjyssä
10. Kiketsi, yltiöpäisesti hyökkäävä pakki messissä edelleen
11. Tomi19, sniper toivon mukaan.. oikee laita #4 messissä kun saan pelin käsiini
12. team68/FIN_Sande puolustavamyllymies ja mukana
13.topias, sniper oikea tai vasen laita mukana
14.ArtVandelay72, oikea laita Power Forward mukana
15. Beezer96, sentteri ja rooli pelinrakentaja mukana kuvioissa
16. Kuksa, LW, Sniper.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä en tunne Hamsterin/opan tapausta ja nyt vasta muistin, että kaverista oltiin varoiteltu. Jos jengi on kerran sitä mieltä, että häntä ei haluta joukkueeseen, poistan hänet joukkueesta.

Edit. Joo, aika moni tässä ketjussakin sitä on toitottanutkin, kun kahlasin ketjua taaksepäin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilmenikö muilla muuten lagia eilisissä peleissä? Meikäläisellä oli parissa pelissä, joissa oli ulkomaalaisia mukana. Parissa HC KonsoliFIN - joukkueen pelissä ei onneksi ollut juurikaan. Mistäköhän tuo johtuu, pelaako muut WLAN-yhteydellä?
 
Ylös Bottom