Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kohta loppuu työt, sitten 17-1830 thaikku -treenit ja toivottavasti 1930-22 linjoilla pitämässä pakkien mainetta yllä. Joten tuolloin kaikki kynnelle kykenevät pukukoppiin..

Eilen jumi ps3:n 4kertaa illan aikana, eli tihiempään kuin 08ssa.. JUHUU Saatana!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Korjausta tähän, 1-5 tappio kyllä merkkautui tilastoihin, mutta 3-2 voitto ei. Noh, ei voi mittään.

Kukaan pelaamassa? Mä olisin nyt messissä ja hengailen pukuhuoneen lähettyvillä!!

Pääsen pelaileen klo 18:30 aikoihin. Menen dressing roomiin silloin katteleen onko pelaajia...

Eilen kaksi peliä, jälkimmäinen peli pelasin LW:ä, olin aikas hukassa:), kun yleensä olen pelaillut RW:ä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pelipaidat on mun mielestä ihan jees, en tiedä vaikuttavatko ne myös tuohon kotipelejen alussa kuuluvaan Maamme - lauluun. Tuosta seikasta ihan selkeästi lisäplussa!!

Mut mikäli jengi haluaa pelipaitaa vaihtaa niin samapa tuo. Joku erikoisempi väri vois olla hyödyksi, kun tuntuu vastustajilla olevan myös vitivalkosia paitoja. Menee joskus hieman sekasin.

Kyllä mun mielestäni nuo '' Leijona '' pelipaidat on ihan jees mutta jos joku haluaa niitä ruveta vaihtamaan niin sekin kyllä käy. Tulen tänään pelaamaan noin klo 22:30 alkaen, eli silloin kaikki kynnelle kykenevät mukaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko ketään pelaamassa. Meitsi tulee nyt...

Edit. Kattelin kaikki paidat läpi ja edukseen kyllä nousi muutamia meillekin sopivia. Kannattaa käydä vaikka Practice Modessa kattomassa:

Frankfurt, San Antonio, Toronton molemmat joukkueet, West All Stars, Phoenix ja ehkä jokerina Bridgeport. NHL- ja AHL-paitojen puolesta puhuisi kyllä se, että niihin on silmiinnähden eniten satsattu.

Tsekin liigan paidat ovat aivan hirveännäköisiä, kun ovat laittaneet kaikki mainokset niihin mukaan. Maajoukkuepaitojen ohella huonoiten tehty. Create-a-Teamillakin sain tehtyä logoa lukuunottamatta aidonnäköiset leijonapaidat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pitäsköhän meikäläisen muuttaa playmakeriks toi ukkeli, enemmän meinaan meikäläinen syöttelee kun yrittää viimeistellä noita maaleja. tuolla sniperilla on passing 65 menee ihan harakoille välillä syötöt.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pelaamaan ??? jos saatais kokoon koko ketju maalivahtia myöten

Oon messissä, jos vaan sais tällä kertaa pelata hyökkääjänä :D Ei toi pakin tontti ollu se mun juttu, vaikkei se nyt niin paskasti mennyt. Meinasin jo viimeks lähteä ennen peliä.

MYL: Mitäs kun kohta on kaikki pelinrakentajia, niin enää ei ees lauota tyhjään maaliin vaan haetaan vielä yksi syöttö
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oon messissä, jos vaan sais tällä kertaa pelata hyökkääjänä :D Ei toi pakin tontti ollu se mun juttu, vaikkei se nyt niin paskasti mennyt. Meinasin jo viimeks lähteä ennen peliä.

MYL: Mitäs kun kohta on kaikki pelinrakentajia, niin enää ei ees lauota tyhjään maaliin vaan haetaan vielä yksi syöttö

Itse oon ainaki veivaaja:D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oon messissä, jos vaan sais tällä kertaa pelata hyökkääjänä :D Ei toi pakin tontti ollu se mun juttu, vaikkei se nyt niin paskasti mennyt. Meinasin jo viimeks lähteä ennen peliä.

MYL: Mitäs kun kohta on kaikki pelinrakentajia, niin enää ei ees lauota tyhjään maaliin vaan haetaan vielä yksi syöttö

Eiköhän pelinrakentajatkin pakon edessä laukase, paitsi jos on mallia Raipe Helminen :D

Tulkaas sitte ni koitetaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jätkät täällä vaan puhuu, mutta pukuhuoneessa on suht autiota. Alkakaas tulla.
 
Ylös Bottom