Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pitäsköhän meikäläisen muuttaa playmakeriks toi ukkeli, enemmän meinaan meikäläinen syöttelee kun yrittää viimeistellä noita maaleja. tuolla sniperilla on passing 65 menee ihan harakoille välillä syötöt.

Sun pitäisi vaihtaa rouhijaksi tai voimahyökkääjäksi. Siihen malliin jätkä viipottaa kulmissa ja aina ajaa loppuun asti. Katsoin tilastoista, niin jannu johtaa meidän taklaustilastoa ylivoimaisesti. :D

Vakavasti puhuen, itse taas mietin, että vaihtaisinko sniperiksi tai voimahyökkääjäksi. Toisaalta, olen sen verran puolustusorientoitunutta tyyppiä, että se sopii kuitenkin peliä - yrittävälle - tekevälle sentterille. Tosin, suurimman osan peleistä olen tainnut pelata laidassa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Vakavasti puhuen, itse taas mietin, että vaihtaisinko sniperiksi tai voimahyökkääjäksi. Toisaalta, olen sen verran puolustusorientoitunutta tyyppiä, että se sopii kuitenkin peliä - yrittävälle - tekevälle sentterille. Tosin, suurimman osan peleistä olen tainnut pelata laidassa.

Mitähän eroja on muuten power forwardin ja grinderin statseilla?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mo
Mun mielestä Suomipaita sopii hyvin nimen konsoliFIN kanssa siihe asti kunnes paitoja saa ite editoituu ehkä joskus tulevaisuudessa? Eli annan äänenii näille Suomipaidoille ja onha se hienoa nähdä ittensä suomipaidassa :) Ja jos pelaillaa ulkomaalaisia vastaa ni onha se siihenki passeli.

Jep pääsen ite linjoille tänää vasta 21 jälkee.

Viikonloppuna meinaan veivata yötä myöte toivotaa sillo mahd montaa tämän joukkueen ukkoa pelailemaa. Jätän jopa pippalot välii syy: päänsärky :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jaa kuka tekee? :D

Syötin vielä muuten siinä maalissa sulle näköjään missä kiekko liru molarin jalkojen välistä yritin kyllä laukasta mut taisit viedä kiekon mun lavasta :D

Heeheheehee! Oli muuten pirun hauskaa aina kun se meidän sentteri oli jäähyllä niin saatiin jotain aikaseksikin. Heitin itekin yhden lättysyötön kun oli vastustajalla tyhjä maali.

Uhrautuva oli se sun passi siihen mun ekaankin maaliin :D. Meidän pitäis vissiin vaihtaa ukkoja, meikä snaipperiksi ja teikäläinen passailee niitä mulle...tai sit ei...;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Heeheheehee! Oli muuten pirun hauskaa aina kun se meidän sentteri oli jäähyllä niin saatiin jotain aikaseksikin. Heitin itekin yhden lättysyötön kun oli vastustajalla tyhjä maali.

Uhrautuva oli se sun passi siihen mun ekaankin maaliin :D. Meidän pitäis vissiin vaihtaa ukkoja, meikä snaipperiksi ja teikäläinen passailee niitä mulle...tai sit ei...;)

Joo se äijä oli kyl ihan täys urpo no sai se sentään yhen maalin aikaseks. Oli lähel ettei sössitty sitä tyhjää maalia.

Ai se passi jossa menin päätyyn ja otin kahden ukon yhtäaikasen taklauksen vastaan ja heitin passin jalkojenvälistä taaksepäin sulle :D

Mites muuten kun mun ukolla yrittää kääntyä ni se heittää sellasen 20 metriä halkasijaltaan olevan ympyrän :D Mikä se arvo mahtaa olla millä sitä sais vähän parranneltua? Agility?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Niin, oiskos joukkueessa vielä tilaa? :) Hyökkääjänä (sniper) voisin toimia, jompikumpi laita #11. Peliaikaa löytyy (ainakin siihen asti kunnes fifa 09 tulee) :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Niin, oiskos joukkueessa vielä tilaa? :) Hyökkääjänä (sniper) voisin toimia, jompikumpi laita #11. Peliaikaa löytyy (ainakin siihen asti kunnes fifa 09 tulee) :D

Joo, löytyykö sulta jo peli?

Edit. Onko halukkaita viemään HC jäälle?

Mitähän eroja on muuten power forwardin ja grinderin statseilla?
En tiedä, mutta veikkaisin, että voimahyökkääjä on hitaampi, voimakkaampi ja parempi tekemään maaleja. Kun taas rouhijat on yleensä nopeampia, mutta tasaisempia duunareita.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oli halukkaita, mut vastustajia tasan 0! Tuun klo:23 uudestaan yrittämään. Aika vähiin jää pelit jos tällai on vastustajia!!

Jeppa jee! Fixasin mun puolustajaa. Aivan sama osaako se pelata, mut on MUUTEN HELEVETIN komia sälli, kuten on esikuvansakin, MINÄ! Himotuin poikamiesaika.fi!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oli halukkaita, mut vastustajia tasan 0! Tuun klo:23 uudestaan yrittämään. Aika vähiin jää pelit jos tällai on vastustajia!!

Noo, eiköhän noita vastustajia ala ilmestymään enemmän sitten 25.9. eteenpäin (jostain ihmeellisestä syystä). Ei syytä huoleen, eihän...

MYL: Agility saattais olla se, tai sit joku muu. Heh, olipas fiksu vastaus.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hele herätys peli alkaa:D

Mä oon tosi pahoillani! Meikäläinen heittää täällä jotain schaissee, kun topias parka joutu yksin peliin. No taisin ekasta erästä keretä 15 minuuttia pelaamaan kuitenkin. Pääasia, että voitettiin! :D

Mutta, muistetaan se, ettei lähetä pelaamaan ennen kuin vähintään kolme pelaajaa on messissä. Oliko se muuten se oikea Littman?? Sama JOFA sillä oli päässä, kun siinä esittelyvideollakin, missä ne pelasi sitä Bill Cosbyn jengiä vastaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä oon tosi pahoillani! Meikäläinen heittää täällä jotain schaissee, kun topias parka joutu yksin peliin. No taisin kuitenkin ekasta erästä keretä 15 minuuttia pelaamaan kuitenkin. Pääasia, että voitettiin! :D

Mutta, muistetaan se, ettei lähetä pelaamaan ennen kuin vähintään kolme pelaajaa on messissä. Oliko se muuten se oikea Littman?? Sama JOFA sillä oli päässä, kun siinä esittelyvideollakin, missä ne pelasi sitä Bill Cosbyn jengiä vastaan.

en aatellu yhtään et ketä oli vastassa. meitä oli alunperin kolme ku peli alko latautumaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Oli halukkaita, mut vastustajia tasan 0! Tuun klo:23 uudestaan yrittämään. Aika vähiin jää pelit jos tällai on vastustajia!!

Jeppa jee! Fixasin mun puolustajaa. Aivan sama osaako se pelata, mut on MUUTEN HELEVETIN komia sälli, kuten on esikuvansakin, MINÄ! Himotuin poikamiesaika.fi!

voin tulla klo 22
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olipa taas matsi. 4-2 tuli turpiin, mutta vastustaja teki kaksi liru-pomppu-kimmokemaalia sekä yhden tuuriohjauksen nollakulmasta. Ihan hyvin meni oma peli, vaikka jouduin pelaamaan sentterinä. Tosi hyvin kyllä pelattiin joukkueena ja ihmismokelle olisi uutama enemmän kyllä tehty. Omaa veskaa täytyy sen verran kehua, että bomitus teki pari gamesaveria sekä torjui kaikki läpiajot.

Kappas. Se matsi ei näköjään rekisteröitynytkään, kun edelleen näyttää neljää tappiota.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Olipa taas matsi. 4-2 tuli turpiin, mutta vastustaja teki kaksi liru-pomppu-kimmokemaalia sekä yhden tuuriojhauksen nollakulmasta. Ihan hyvin meni oma peli, vaikka jouduin pelaamaan sentterinä. Tosi hyvin kyllä pelattiin joukkueena ja ihmismokelle olisi uutama enemmän kyllä tehty.

Tuo on kyllä persestä kun ei kenelläkään näytä olevan ihmismolkea, saa siinä jo aikamoisen edun, yhtään vähättelemättä meidän mokkejen suorituksia bomituskin pelas tosi hyvin ton matsin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jahans, lensin sit kesken pelin pihalle. Saas nähä miten muut poijaat pärjää ilman meikäläistä (varmaan paremmin). Kumma kun ei mulla netti kuitenkaan kaatunut, kunhan vain jouduin ottelusta ulos.
 
Ylös Bottom