Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Dodi 2 peliä tuli pelattua ja eka meni ok ja toka ihan päin vittua...

Meitä oli 4 pelaajaa kahta vastaan. Eka pelissä 3-2 voitto. 30 sec ennen pelin loppua tekivät kavennukset ja iski vitunmoiset paineet kun oli aika kaoottista toimintaa viimenen minuutti... Jäbät teki hienoja maaleja ja yhdessä maalissa tuli revettyä kun näky uusinnassa että meidän puolen pelaaja halas vastustajan mokkea...

Toinen peli samoja tyyppejä vastaan eli 4 vs 2 ja turpaan tuli 5-1. Tietysti minun piikkiin voipi laittaa kun maalivahtina olin mutta ei kyllä puolustus ja hyökkäys toiminu oikeen...

Tappion jälkeen mietin että ei oo mitään järkee pelata toista teamiä vastaan että joku on maalissa jos niillä ei kukaan pelaaja ohjaa mokkea... Tietysti sillon kannattaa maalivahti olla kun on 6 pelaajaa menossa matsiin koska tulee enemmän pojoja.

Että semmosta... mutta hauskaa oli ainakin. Pistäkää frendi kutsua jotka huomen aamulla pelaa klo 09-13.

Joo, repesin itsekin himassa kun tein maalin ja yhtäkkiä vastustajan veskari hyppää syliin juhlistamaan maalia minkä on itse imuroinut...:D:D:D

Oli kyllä ihan hauskaa pelailla mutta niinkuin Patekin totesi niin vähintään se hyökkäyskolmikko pitää olla noissa matseissa ihmisten ohjaamia, koska tietokoneen ohjaamat jätkät on kyllä suht C-junioreita.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Laitetaankos tänne tulevaisuudessa vaikka vähän infoa millon porukat on tuolla linjoilla ettei jatkuvasti tartte käydä kyttäilemässä siellä dressing roomissa ja ihmetellä että tuleekos sinne joku vai ei, olis jokaselle paljon helpompaa.

Kannatetaan, mikään ei tunnu niin turhalta kun odotella siellä dressing roomissa että tulisko joku sinne vielä sen vuorokauden puolella.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Toinen peli samoja tyyppejä vastaan eli 4 vs 2 ja turpaan tuli 5-1. Tietysti minun piikkiin voipi laittaa kun maalivahtina olin mutta ei kyllä puolustus ja hyökkäys toiminu oikeen...

Tappion jälkeen mietin että ei oo mitään järkee pelata toista teamiä vastaan että joku on maalissa jos niillä ei kukaan pelaaja ohjaa mokkea... Tietysti sillon kannattaa maalivahti olla kun on 6 pelaajaa menossa matsiin koska tulee enemmän pojoja.

Juurikin näin. Eilisessä pelissä meidän konevahdille tuli n. 2 kertaa enemmän torjuntoja kuin vastustajalle. Peli voitettiin 3-1. Jos Dressing roomista lähdetään 3-5:llä tyypillä pelaamaan, niin veskari kannattaa ehkä jättää tekoälylle.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Piti ottaa ihan töistä loppupäivä liukumaa, että pääsee keskittymään itse asiaan. Olisiko linjoilla sen verran porukkaa, että saataisiin vietyä HC jäälle? Mulle kävisi 11:30 eteenpäin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Piti ottaa ihan töistä loppupäivä liukumaa, että pääsee keskittymään itse asiaan. Olisiko linjoilla sen verran porukkaa, että saataisiin vietyä HC jäälle? Mulle kävisi 11:30 eteenpäin.

mulle kans
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilmenikö muilla muuten lagia eilisissä peleissä? Meikäläisellä oli parissa pelissä, joissa oli ulkomaalaisia mukana. Parissa HC KonsoliFIN - joukkueen pelissä ei onneksi ollut juurikaan. Mistäköhän tuo johtuu, pelaako muut WLAN-yhteydellä?

Mulla ilmeni jonkun verran lagia. Aika usein aloituksissakin piti arpoa johtuen juuri lagista. Aloitustulokset sit oli sen näköisiäkin. En käytä WLAN-yhteyttä, ihan piuhoilla mennään.

Ite oon tänään pelaamassa messissä 12.00 jälkeen ainakin tunnin ajan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Otetaanko Hele tosta 12 eteenpäin ni olis Rasputinkin mukana.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mulla ilmeni jonkun verran lagia. Aika usein aloituksissakin piti arpoa johtuen juuri lagista. Aloitustulokset sit oli sen näköisiäkin. En käytä WLAN-yhteyttä, ihan piuhoilla mennään.

Ite oon tänään pelaamassa messissä 12.00 jälkeen ainakin tunnin ajan.

Jep, mulla oli ihan sellaisia sekunnin katkoksia tasaisin väliajoin. Siitä johtu, että olin vähän pihalla välillä. Pitäisiköhän käydä hakemassa 10 metrin nettipiuha ja vetää komeasti se keittiön läpi olkkariin työhuoneesta. Emäntä kiittäisi varmaan, mutta uhrauksia pitää tehdä hyvän asian puolesta... :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Muutama kysymys olisi johon en pikaisella selailulla löytänyt vastausta. :confused:

1) Onlineen ja offlineen tehdään kaiketi omat be a pro pelaajat, vai onko tuo offline jamppa sitten myös onlinessa?

2) Kehittyvätkö online hahmot savalla tavalla kuin offline, eli pelin jälkeen tulee expaa? Vai pysyvätkö online pelaajan arvot aina samalla tasolla. Onlinessa varmaankin seurataan myös noita arvoja (team play, position, stats)

3) Lobbyssa voi kaiketi valita haluamansa paikan, luontaisestikin se paikka on optimaalisin mihin pelaaja on tehty, mutta mitä jos esim. pakiksi luodulla pelaajalla pelaa hyökkääjänä?

4) onko pelissä voice chattia?

Itseä kiinnostaisi testata jos joukkueeseen vielä sopii, laiturina mieluiten pelaisin, #11.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Moi
Nyt tuli sellainen kysymys mieleen, jota kukaan muu ei varmaan ole miettinytkään. Eli kun loin oman pelajani en uskaltanut laittaa oikeaa syntymävuottani. Eli jos oletetaan että luotu pelaaja olisi vaikka 50v niin näkyykö se be a pro ukon statseissa jotenkin? heheh

- HC Konsolifinin Raipe?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko tämä pelipaitakeskustelu nyt lyöty lukkoon? EA:n "Leijonapaidat" näyttävät mielestäni suht rumilta: "Finland"-teksti takana yms. Ottaisin 100x mielummin vaikka Tampan/Toronton/Bostonin/Montrealin paidan käyttöön.

Pystyykö pelipaitaa jälkikäteen vielä vaihtamaan, jos niin päätetään?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Otetaanko Hele tosta 12 eteenpäin ni olis Rasputinkin mukana.

Jahans, Rasse-setä ei nyt pääsekään pelailemaan kun vierähti pankkitädin kanssa aikaa enemmän kuin kuvittelin. Kohta pitää suunnata kohti koulua, joten mä voin tänään pelailla siinä välillä 16.00 - 21.00, ton jälkeen ei enää kerkiä pelaamaan kun pitää treeneissäkin käydä ja nukkua ennen töitä :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko tämä pelipaitakeskustelu nyt lyöty lukkoon? EA:n "Leijonapaidat" näyttävät mielestäni suht rumilta: "Finland"-teksti takana yms. Ottaisin 100x mielummin vaikka Tampan/Toronton/Bostonin/Montrealin paidan käyttöön.

Pystyykö pelipaitaa jälkikäteen vielä vaihtamaan, jos niin päätetään?

Pelipaidat on mun mielestä ihan jees, en tiedä vaikuttavatko ne myös tuohon kotipelejen alussa kuuluvaan Maamme - lauluun. Tuosta seikasta ihan selkeästi lisäplussa!!

Mut mikäli jengi haluaa pelipaitaa vaihtaa niin samapa tuo. Joku erikoisempi väri vois olla hyödyksi, kun tuntuu vastustajilla olevan myös vitivalkosia paitoja. Menee joskus hieman sekasin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko tämä pelipaitakeskustelu nyt lyöty lukkoon? EA:n "Leijonapaidat" näyttävät mielestäni suht rumilta: "Finland"-teksti takana yms. Ottaisin 100x mielummin vaikka Tampan/Toronton/Bostonin/Montrealin paidan käyttöön.

Pystyykö pelipaitaa jälkikäteen vielä vaihtamaan, jos niin päätetään?

Voi vaihtaa jälkikäteen. Noissa Suomi-paidoissa on se hyvä puoli, että Maamme-laulu soi kun astellaan jäälle. Hianoo! :D Tiedä sitten, johtuuko se paidasta vai siitä, että ollaan laitettu suomi kieleksemme. Mielestäni suomipaidat kyllä sopii erittäin hyvin tälle joukkueelle, mutta voidaan vaihtaa, jos raati haluaa.

tuntuu vastustajilla olevan myös vitivalkosia paitoja. Menee joskus hieman sekasin.

Pitäisi siinä vaiheessa, kun valitaan pelipaikkoja vaihtaa kakkosasu. Ei vaan tahdo muistaa, kun on niin innoissaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Meikäläinen näköjään johtaa meidän joukkueen jäähypörssiä. Siitä pitää olla todella ylpeä. Suurin osa jäähyistä on tullut siten, että kun on ollut vetämässä suoraan syötöstä, niin kiekko ei tulekaan perille ja pelaaja vetää poikkarilla vastustajaa päähän. Hieman kömpelösti kyllä toteutettu, mutta siihen pitää vaan oppia. Tuota juttua kun varoo, niin ei välttämättä kerkeä tai pääse vetämään suoraan syötöstä, vaan pitää ottaa kiekko ensin haltuun.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hmm...tossa pelattiin neljään pekkaan kaksi peliä franskiksia vastaan, mutta ne ei tainnu tallentua syystä tai toisesta. .

Korjausta tähän, 1-5 tappio kyllä merkkautui tilastoihin, mutta 3-2 voitto ei. Noh, ei voi mittään.

Kukaan pelaamassa? Mä olisin nyt messissä ja hengailen pukuhuoneen lähettyvillä!!
 
Ylös Bottom