Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

mo
Hyviä ehdotuksia kannantetaan...
Eilen oli tosiaan mahtavat pelit joskus puolenyön aikoihin.Ei olisi millään malttanut lopettaa. Tiedä sitten alkoiko uni tulla silmään vai tuliko tuomarille sanottua ohimennen jotain sopimatonta mutta tuntui heittävän meikäläisen boksii aika herkästi. Ei oo aikasemmissa peleissä penalty heilunu vaikka peli on ollukki fyysistä. Siinä kans tuli mielee et ois toi headsetti paikallaa ukoilla. Olis tehny mieli just kommentoida omii jäähyi heh ja tietty tuulettaa ku kaverit skoras.

Tehoja sais tulla enemmä mutta paikoin toi Beapro kamera on hankala kun tulee hyökkäysalueelle niin joutuu takaviistoon heittää aika sokkona passeja. Oma ukko on aika paperia. Nauratti kun astelin yhessä pelissä jäälle omalla 183 cm/86 kg ukolla ja takana seisoi toi Mäkelä (joku teistä siis) joka oli helkatinmoine korsto ja komeuen kruunas kunno himonu****nviikset heh.

Pitänee pelailla pe a pro modea iteeksee välillä jotta oma ukko kehittys oppis ainaki aluks pysyy pystyssä :)


Sä meet aina maalille "taklaamalla" kokeileppa sitä R1 nappia niin se tökkii sitä kiekkoa tai sit saat sen haltuun. Nyt käy niin, että taklaat kiekotonta miestä...

Eilen siinä 12-1230 meillä oli melko kookas pakkipari :) Appel ja oliko just Mäkelä, molemmat sellaisia n.2metrisiä kavereita. Tehtiin viissiin yks AV maalikin? Tai ainakin oli hilkulla. C voitti aloituksen ja tiputti mulle kiekon. Pistin viivaa myöten kamulle, joka veti kiekon maalille. Jotenkin riparista joku veti sit hienon pörsän. Oikean oloinen maali ja hieno!!!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelipaikkanne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
kAEtzu
jema

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelinumeronne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
jema
Firekki
Atez
manee

Muussa tapauksessa pate tulee ja potkii teitä munille! Se on meinaan HC:n poliisi... ja postimies, joka soittaa useammin kuin kahdesti.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelipaikkanne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
kAEtzu
jema

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelinumeronne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
jema
Firekki
Atez
manee

Muussa tapauksessa pate tulee ja potkii teitä munille! Se on meinaan HC:n poliisi... ja postimies, joka soittaa useammin kuin kahdesti.


Näin on perkele! Munille tulee, että kopse käy!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tänään 22? Mut viimeistään 23-> Ehdittiin ottaa 3 loistavaa ottelua!

Selvä homma, koittakaas Hele ja Rasputin ahtautua samaan koppiin ni saadaan tuttu kolmikko kentälle :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voi kerpele, että meikä tykkää tosta pakin hommasta. Vielä kun toi oma rautakankijalka kehityy niin ai ja jai!

Tykkäsin vaan enemmän rakentaa peliä. Yritin monesti rauhoitella oman maalin taakse, että hyökkääjät saa vauhdin päälle. Syöttöni menevät vaan päin v:tä, joten toisen pakin rooli tosi tärkeä olla siinä välikätenä. Muutenkin mun rooli on se, että otan reilusti alempaa kun hyökätään, ettei tule vastaiskuja. Pari kertaa pääsi eilen meillä vihu suoraan aloituksesta karkuun, ku ei saatu voitettua aloitusta kiinni. tai sit perkelee ehtivät siihen väliin ku oma äijä on niin hidas.

Eli tarkkuutta vielä pakeille siellä viivalla, tai ainakin kiekottoman kannattaa olla pikkuisen koko ajan varuillaan..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Selvä homma, koittakaas Hele ja Rasputin ahtautua samaan koppiin ni saadaan tuttu kolmikko kentälle :)


Ja Kiketsi. Musta mä oli eilen se hyökkäävämpi pakki meistä? Vai mitä olit mieltä. Sulla on mukavan nopea se ukko, joten vetopaikkojen löytäminen sulle oli suht helppoa. Eli kun ollaan hyökkäyspäässä ja meillä on aloitus. Niin parempi, että sentteri tiputtaa mulle sen kiekon ja mä pistän salamina kiekon Kiketsille. Vaikutti omaavan todella nopean ja kovan vedon sen äijä..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ei perkele! Takas töihin vaikka ois paljon asiaa HUULILLA, ei kuulilla. Hilirimpsis ja pitäkää pikku hiki yllä! Sillä kohta tippuu kiekko ja mies :eek:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ja Kiketsi. Musta mä oli eilen se hyökkäävämpi pakki meistä? Vai mitä olit mieltä. Sulla on mukavan nopea se ukko, joten vetopaikkojen löytäminen sulle oli suht helppoa. Eli kun ollaan hyökkäyspäässä ja meillä on aloitus. Niin parempi, että sentteri tiputtaa mulle sen kiekon ja mä pistän salamina kiekon Kiketsille. Vaikutti omaavan todella nopean ja kovan vedon sen äijä..

Olis kyl mukava päästä kokeilemaan tommosella kentällä, mutta heikko todennäkösyys että onnistuu, kun siellä kuitenkin illemmalla aika paljon tiimiläisiä on liikkeellä. Ellei sitten potkita ylimääräsiä pois kopista :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Selvä homma, koittakaas Hele ja Rasputin ahtautua samaan koppiin ni saadaan tuttu kolmikko kentälle :)

Tullaan, tullaan...just pääsin töistä kotia. Pitää syyä ja tankata niin sit oon valamis tulemaan pukkariin ja lopulta toivottavasti ihan kentälle saakka.

Oonpa muuten huomannu, et mun pelit sujuu huomattavasti paremmin laidassa kuin sentterinä...joten mieluummin pelaan RW:nä kuin C:nä, toki jos on sellanen remmi kasassa, missä kaikki on laitureita niin sit hoidan toki sentterin roolin.

Vähän himottais vaihtaa toi mun pelaaja sniperiks tai dangleriksi, mut ei taida viittiä kun syöttöjen kerääminen on kuitenkin kivempaa kuin maalaaminen. Kyllä nuo MYL ja KOURA ainakin tuon maalinteon hoitaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tullaan, tullaan...just pääsin töistä kotia. Pitää syyä ja tankata niin sit oon valamis tulemaan pukkariin ja lopulta toivottavasti ihan kentälle saakka.

Oonpa muuten huomannu, et mun pelit sujuu huomattavasti paremmin laidassa kuin sentterinä...joten mieluummin pelaan RW:nä kuin C:nä, toki jos on sellanen remmi kasassa, missä kaikki on laitureita niin sit hoidan toki sentterin roolin.

Vähän himottais vaihtaa toi mun pelaaja sniperiks tai dangleriksi, mut ei taida viittiä kun syöttöjen kerääminen on kuitenkin kivempaa kuin maalaaminen. Kyllä nuo MYL ja KOURA ainakin tuon maalinteon hoitaa.

Illemmalla vasta meinasin, ku enemmän joukkueita ettei aina sitä yhtä ja samaa vastaan.

Ainakin niissä matseissa missä ollaan samaan aikaan pelattu kyllä teikäläinen niitä maaliverkkoja on heilutellu ihan mukavasti. Ite vaihdoin ton ukon playmakeriks ja kyllä syötöt puolet paremmin napsahtaa lapaan. Ja tarpeen tullen pystyy kans viimestelemään maaleja. Taitaa tällä hetkellä ollakin saman verran maaleja ja syöttöjä mun ukkelilla.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Illemmalla vasta meinasin, ku enemmän joukkueita ettei aina sitä yhtä ja samaa vastaan.

Ainakin niissä matseissa missä ollaan samaan aikaan pelattu kyllä teikäläinen niitä maaliverkkoja on heilutellu ihan mukavasti. Ite vaihdoin ton ukon playmakeriks ja kyllä syötöt puolet paremmin napsahtaa lapaan. Ja tarpeen tullen pystyy kans viimestelemään maaleja. Taitaa tällä hetkellä ollakin saman verran maaleja ja syöttöjä mun ukkelilla.

Aa, sä vaihoit siis ukkos. Statsit pysyivät siis ihan samassa ja niin edelleen. Mites noi pelaaja arvot, muuttuivatko paljonkin ja entä sit kun sai sen ekan kortin, muistaakseni rookie kortin, niin sen mukanahan sai 3 parannus pistettä per hyökkäys, puolustus jne. Menettääkö noi pisteet vai voiko ne laittaa uudelleen sille pelaajalle?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ne 3pst saa laittaa uudestaan, jos vaihtaa pelipaikkaa. Muutenhan toi kone määrittää sun ihmisyyden :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Koura ja Rasputin otetaas matsi, kerta ootte änäriä muutenkin vääntämässä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Aa, sä vaihoit siis ukkos. Statsit pysyivät siis ihan samassa ja niin edelleen. Mites noi pelaaja arvot, muuttuivatko paljonkin ja entä sit kun sai sen ekan kortin, muistaakseni rookie kortin, niin sen mukanahan sai 3 parannus pistettä per hyökkäys, puolustus jne. Menettääkö noi pisteet vai voiko ne laittaa uudelleen sille pelaajalle?

Pate jo vastaskin tuohon.

En nyt tähän hätään muista miten paljon ne arvot muuttus, vaihtele niitä eri pelaaaja tyylejä ja kato miten ne vaihtuu. Kyl se ainakin aika samanlaiselta tuntuu pelata paitsi syötöt paljon tarkempia ja vedot sitten taas ei lähde ihan niin vihasesti kun sniperilla.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Koura ja Rasputin otetaas matsi, kerta ootte änäriä muutenkin vääntämässä.

Tuun kohta, muokkaan eka hahmoani. Taidan vaihtaa playmakerista dangleriksi, näyttäisi ainakin noiden offline pelaaja arvojen mukaan sopivan parhaiten meikäläiselle, kun syöttämisenkin pitäis aluks olla 80 ja rannelaukauskin on vähintään yhtä hyvä kuin pelintekijällä ellei parempikin.
 
Ylös Bottom