Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joo niitä treenejä voitais ottaa itse voin tehdä huoneen sinne Team play communityyn, ni molemmille puolelle olis hyvä tulla joku 5 että kenttäpelaajat ainaki tulis täyteen, ja jos molaritkin tulee ni molemmille puolille olis parempi, että olis molarit ettei vaan toisella puolella.
Ja ku tekee sitä huonetta ni sihe saa laitettuu se salasana ettei sinne tuu ketää uus natsii pelaamaan:D

Kertokaahan hyvissä ajoin millonka pietään treenit... Vois vaikka tänä iltana pitää.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse olen linjoilla vasta illalla 21-> Voi olla, että aikaisemminkin, mut epäilen... Treenit olis paikallaan. Tänään ostan mikin samalla kun haen tietokoneeseen uuden powerin..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tänään en pääse. Juuri kuudesta eteenpäin on menoa, mutta siihen asti aika kuluu pelin parissa.

Otetaas matsia!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt meidän tiimi on saanut jo ensimmäiset syytökset huijaamisesta. Ranskalaiset laittoi jotain viestiä, että pelaan/pelataan "with download" ja että on huono yhteys ja jokainen meidän vedoista menee sisään. Onko se joku yleinenkin huijauskeino pelata "lataus päällä"? Sanoivat vielä, etteivät suostu enää pelaamaan meitä vastaan.

Melko pöyristyttävää.

Mulla on kyllä ajoittain lagia ja meinasinkin tänään kokeilla, auttaako kaapeli yhtään asiaan. Tähän mennessä olen pelannut WLANin yli, joka kyllä on toiminut kaikissa muissa verkkopeleissä tähän asti todella hyvin. Kumma, että yli kolmenkymmenen pelaajan sotaverkkopeli toimii, mutta ei 12 pelaajan pienellä aluella pelattava jääkiekkopeli. Mutta luulisi, että siitä meikäläisen lagista hyötyy vastustaja enemmän kuin minä/me.

Minäkin olen aikaisintaan vasta 21:30 linjoilla. Tosin saatan keretä pelaamaan ennen puoli kuutta pari peliä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt meidän tiimi on saanut jo ensimmäiset syytökset huijaamisesta. Ranskalaiset laittoi jotain viestiä, että pelaan/pelataan "with download" ja että on huono yhteys ja jokainen meidän vedoista menee sisään. Onko se joku yleinenkin huijauskeino pelata "lataus päällä"? Sanoivat vielä, etteivät suostu enää pelaamaan meitä vastaan.
.

Pah, kateellisten puhetta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt meidän tiimi on saanut jo ensimmäiset syytökset huijaamisesta. Ranskalaiset laittoi jotain viestiä, että pelaan/pelataan "with download" ja että on huono yhteys ja jokainen meidän vedoista menee sisään. Onko se joku yleinenkin huijauskeino pelata "lataus päällä"? Sanoivat vielä, etteivät suostu enää pelaamaan meitä vastaan.

Mullakin on niitä vastaan hieman lagannut. Ei suunnattomasti, mut jotenkin joutunut pelaamaan hidastuneena, eli syötöt ei lähde heti vaan kohta jne.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hele sanoi:
Nyt meidän tiimi on saanut jo ensimmäiset syytökset huijaamisesta. Ranskalaiset laittoi jotain viestiä, että pelaan/pelataan "with download" ja että on huono yhteys ja jokainen meidän vedoista menee sisään.

No just. Mitä me sille voidaan ettei ranskalaiset osaa pelata lätkää. Mitä laitoit vastaukseksi? " That´s absolutely bullshit. Learn how to play ice hockey, little crybaby.":D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

:D

Kertokaapas kuinka nopeat nettiyhteydet teillä on ja kuinka moni pelaa WLANin yli?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

:D

Kertokaapas kuinka nopeat nettiyhteydet teillä on?

10/1 muistaakseni, ja niin näytti olevan kun tarkistinkin.

Olipa taas hieno kokemus online teamplayssa 3 kaveria oli ottelun alussa, vastustaja sai ekasta hyökkäyksestä maalin ja kas kummaa uusintojen jälkeen meikäläinen olikin ainoa joka oli omasta joukkueesta enää mukana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse asiassa meinailin tossa pari sivua taaksepäin itelle just samaa numeroa ja muutenkin täysin samat sanat täältä. :)

Jahas, pistetään sit numero pykälällä isommaks.
Eli #18 mulle.
Ellei sitä oo tähän väliin jo kukaan kerenny varaamaan :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ilmottaudun mukaan, mutta vasta tossa illemmalla tänään, kun tämä mokke ottaa nyt hieman aikuisten urheilujuomaa, peli siis saapui aamulla :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Moi
Joo klo 21 kieppeillä taas linjoilla ja yöhön asti. reeni olis paikalla joo :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

10/1 löytyy myös täältä. Omasta mielestä meillä ei mene "kaikki" sisään, ku niissä matseissa missä oon pelannut vetoja on 20-30 väliin? 10-0 pelejä siis liukuhihnalla? En oo ollu mukana??
Sitä paitsi jos kaikki menis sisään tai edes murto-osa niin MYL ois tehnyt jo 300 maalia, ku mäkin pakkina oon tarjoillut sen 20 paikkaa kaverille, mut ei mun syötöt kelpaa!! :mad: Kiva pelata tollaisen kanssa, joka tekee vaan "parhaiden" kavereiden syötöistä maalin... :cool:

Mut hyvin tunnun MYL:n löytävän kentällä, muut jotka ovat todella samalla aaltopituudella mun syöttöjen kanssa ovat Art ja Itsekik :) Kouralle en syötä ku se pärjää yksinkin :D

Jopas tuli hymyiöitä, mut ykskään ei ollut turha. Kohta linjoille.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

10/1 löytyy myös täältä. Omasta mielestä meillä ei mene "kaikki" sisään, ku niissä matseissa missä oon pelannut vetoja on 20-30 väliin? 10-0 pelejä siis liukuhihnalla? En oo ollu mukana??
Sitä paitsi jos kaikki menis sisään tai edes murto-osa niin MYL ois tehnyt jo 300 maalia, ku mäkin pakkina oon tarjoillut sen 20 paikkaa kaverille, mut ei mun syötöt kelpaa!! :mad: Kiva pelata tollaisen kanssa, joka tekee vaan "parhaiden" kavereiden syötöistä maalin... :cool:

Mut hyvin tunnun MYL:n löytävän kentällä, muut jotka ovat todella samalla aaltopituudella mun syöttöjen kanssa ovat Art ja Itsekik :) Kouralle en syötä ku se pärjää yksinkin :D

Jopas tuli hymyiöitä, mut ykskään ei ollut turha. Kohta linjoille.

Haha, ei mulle kannata syöttää kun en osaa maaleja tehdä näkeehän sen jo tilastoistakin kun syöttöjä on puolet enemmän, mut se sun maali mikä eilen tuli, siinä oli meiltä kyllä aikamoinen kuvio :D

edit. taisiis kyllähän minä osaisin muttei mun ukko tunnu osaavan laittaa sitä kiekko reppuun ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hmm tekikö kukaan sitä klo 18.00 harjotus peliä? Ei näkyny ketään...

Meikä tekee pelin klo 20.00 niin kaikki messiin siihen... Online Team play (vai mikä se oli) ---> custom game (tai jotain sinne päin) ja X niin näkyy kaikki online team pelit ja sieltä painakaa meikäläistä....
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hmm tekikö kukaan sitä klo 18.00 harjotus peliä? Ei näkyny ketään...

Meikä tekee pelin klo 20.00 niin kaikki messiin siihen... Online Team play (vai mikä se oli) ---> custom game (tai jotain sinne päin) ja X niin näkyy kaikki online team pelit ja sieltä painakaa meikäläistä....

Ajattelitko tehdä rankedin vai unranked?
 
Ylös Bottom