Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mä voisin tulla mukaan tiimiin puolustajaksi, jos niistä on pulaa. Numero vois olla vaikka #16.

Toisen joukkueen 3 ketjussa taitaa olla laitahyökkääjistä pulaa... Jos nuo kokoonpanot on ihan ajantasalla (e jaksanu lukea ku eka ja viimisen sivun topicista:rolleyes:) nii sinne vois tulla sirklaileen... Eli psn on Faasha ja nro vois olla vaik #32

unohtu laittaa et ei ole väliä kumpaa laitaa sitä kyntää...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko nämä kaksi joukkuetta siis jotenkin eriarvoiset vai kummatkin ihan saman arvoisia ja pelejä saa pelata sillon kun on porukkaa?

Tuun mukaan laitahyökkääjäksi tohon kakkostiimiin. PSN: Rampe
Mun pelinumero on vaikkapa #12

EDIT: Tässä on siis kolme ketjua per joukkue eli ei ole enää neljättä?

Onko nämä kaksi joukkuetta siis jotenkin eriarvoiset vai kummatkin ihan saman arvoisia ja pelejä saa pelata sillon kun on porukkaa?

Kyllä ovat samanarvoisia... siihen asti kunnes pelataan ensimmäinen peli vastakkain ja kakkosjoukkuetta pyyhitään jäällä kuin märkää rättiä. Täytyy aloittaa psyykkaaminen näin ajoissa jo. :D

EDIT: Tässä on siis kolme ketjua per joukkue eli ei ole enää neljättä?

Niin täällä on yhdessä pohdittu. Eiköhän me lyödä lukkoon joukkueet, kunnes nuo viimeiset 2 paikkaa per joukkue täyttyvät. Vai mitä mieltä muut ovat?

Monet joukkueesta ovat toivoneet iltamatseja. Olisiko kuitenkin mahdollista, että jotkut pääsisivät pelaamaan myös vähän aikaisemmin n.18-19?:confused: Itse käyn koulua, enkä voi valvoa älyttömän myöhään arkisin.. Jos ei onnistu niin viikonloppuisin pääsen paremmin..

Kyllä ovat samanarvoisia... siihen asti kunnes pelataan ensimmäinen peli vastakkain ja kakkosjoukkuetta pyyhitään jäällä kuin märkää rättiä. Täytyy aloittaa psyykkaaminen näin ajoissa jo. :D

:D Hele on nähnyt taas märkiä päiväunia :p

Moips!
Jos ei muit paikkoi oo vapaana ku toi pakin paikka nii tulisin siihe jos vaa pääsee. :) oon pelannu nhl sarjaa aika kauan mut toi 08 meni myyntii nii aikasi ku toi gta halutti nii paljo. Oon oikeessa elämässä molari nii tiiän mite hyvän pakin pitää pelaa. Joukkeella ei oo välii.. Numero vois olla vaik 4. onko tämä mahdollista? :)

Jees eli liittyjille tiioks että kannattaa kahtoa tuo etusivu ja kokoonpanot yms missä näkyy numerot niin katot että onko oma numeros vapaana...:-)

ps. itsekkään en muistanu kahtoa niin piti editoida viestiä..:P

Mut me ollaa näköjää eri joukkueis nii se haittaa.. :)

Jos pakkeja vielä tarvitaan, niin tässä olisi yksi halukas. Pelaan myös IRL pakkia jääkiekossa ja änäreistä on kokemusta kaikista.

PSN: raisuli ja pelinumeroksi 1.

Joko tää peli kohta julkaistaan? Meinaan alkaa tulla jo kylmä seistä anttilan edessä aamusta iltaan... *kädet puutuu*

Vois varmaan kaikki joukkueen pelaajat lisätä toiset pelaajat kaverilistaansa (?)

Mä en tarvi teitä kavereikseni.. Oma ukko, joten pelaan vaan sille... Täältä tullaa ALL-STAR viisikko :cool:

mun PSN: <--

Siis onko noi kentät siis vaa muodollisuus vai pelataanko vaan oman kentän kaa? eli jos yks kentästä puuttuu nii ei voi pelaa matsii.. se ois aika mälsää..:rolleyes: nii kaippa noit kenttii voi sit sekottaa jos ykkös kentäst puuttuu vaik yks pakki ja hyökkääjä nii noist muist kentist sit vois tulla paikkaa. :D

Siis onko noi kentät siis vaa muodollisuus vai pelataanko vaan oman kentän kaa? eli jos yks kentästä puuttuu nii ei voi pelaa matsii.. se ois aika mälsää..:rolleyes: nii kaippa noit kenttii voi sit sekottaa jos ykkös kentäst puuttuu vaik yks pakki ja hyökkääjä nii noist muist kentist sit vois tulla paikkaa. :D

Eiköhän ne ihan muodollisuus vaan ole :rolleyes:

Ylös Bottom