AndreM1Fin
New Member
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN
Mua voipi lisäillä ainakin surutta,
psn on pinzelordfin
Mua voipi lisäillä ainakin surutta,
psn on pinzelordfin
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis onko noi kentät siis vaa muodollisuus vai pelataanko vaan oman kentän kaa? eli jos yks kentästä puuttuu nii ei voi pelaa matsii.. se ois aika mälsää.. nii kaippa noit kenttii voi sit sekottaa jos ykkös kentäst puuttuu vaik yks pakki ja hyökkääjä nii noist muist kentist sit vois tulla paikkaa.
Eiköhän ne ihan muodollisuus vaan ole
Jep, tuossa muodossa on helppo nähdä mitä paikkoja on vielä vapaana ja tulee tasapuolinen joukkue. Ei tule esimerkiksi kymmentä sentteriä jne. Ja onhan se paljon komeamman näköistäkin.
Edit. Ja saa lisätä.
Edit 2. En tiedä onko muut yrittänyt päästä pelaamaan joukkuepeliä hiljattain, mutta meikäläinen ei kyllä meinaa päästä millään. Aina katkeaa yhteys muihin pelaajiin. Toivottavasti EA on korjannut tämän asian, ettei tiimipelit pääty EA:n perseilyyn.
Yks ehkä mahtavin uudistus olisi salasanalla suojatut privaattijoukkuematsit. Vituttaa ne makaroonit.
Joko se pate sai sen kytkimen ostettua intternettiä varten ettei tartte alakerran ristikytkentätelinettä roplata jatkuvasti? Mulla lojuis yks tymä kytkin tuolla kaapissa käyttämättömänä. Tuunks tavallaa asentaa niinku tiätsä?
Joo, muakin saa lisäillä jos jotakuta kiinnostaa.
Yks ehkä mahtavin uudistus olisi salasanalla suojatut privaattijoukkuematsit. Vituttaa ne makaroonit.
Vieläkös joukkueessa on tilaa pakille?
Kuten 1. viestistä näkee, että vielä on yksi pakin paikka vapaana. Laitetaanko Sinut siihen ja millä numerolla?
Kymyksiä ois: elikä kuka/ketkä päättää paitojen värityksen ja kuviot, entä logon? Ja miten tämä päätetään? Onko HC KonsoliFIN jengeill samat paidat ja logot?
Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
Onko tää silleen että jos molemmat maalivahdit ovat onlinessa, niin se mv vaihtuu jokaisen erän jälkeen?
Ja milloin ne pelipaidat päätetään?