Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Logoa voidaan puida kyllä pelin ilmestyttyä, mutta kannattamaani Suomi-teemaan sopii Toronton yksinkertaisen tyylikkäät pelipaidat loistavasti. Olen tuon videon nähnyt ja siksi ehdotinkin Torontoa.

Niin. Siinä on vaan yksi ristiriita. Suomen maajoukkueen ykkösasu on valkoinen. Kakkosasu on sininen. Vaikka ei minulla sitä sinistä asua mitään vastaan olekaan. Onhan tuo Toronton kakkosasu kyllä aika lähellä sitä Suomen ykkösasua.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siinä on vaan yksi ristiriita. Suomen maajoukkueen ykkösasu on valkoinen, jossa housut ovat siniset. Kakkosasu on sininen.

Nyt tulee kyllä aika asiasisällötön chat-viesti, mutta entäs sitten? Kyllä minä ainakin tuollasen ristiriidan kanssa pystyisin elämään. Mutta se siitä, oma ääni siis S1:lle ja nyt vetäydyn vähäksi aikaa takavasemmalle.

Edit.Jos nyt minäkin vähän muokkaisin omaa viestiäni, niin Owen Nolan pelasi viimeksi Torontossa kaudella 03-04. Nykyinen vierasasu on vielä enemmän Suomen pelipaidan kaltainen ja se näyttää tältä. Nyt muihin hommiin...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kyllä 1. ja 2. tiimit on jo lyöty lukkoon. Mutta pitäisikö laittaa kolmas joukkue sitten pystyyn? Mitäs mieltä muut on?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko tuo läppä vai virallinen ehdotus? En kyllä kovin helposti laita etusivulle tuollaista ehdotusta.

Mutta kakkosjoukkueen edustajat herätys. Teidän kannattanee valita joukostanne joku joka luo sitten joukkueenne, peliasunne, kutsuu pelaajat jne. En tiedä sitten miten tuo käytännössä tapahtuu.

Tässä keskustelussa läppä, mutta muuten EI! Onhan tullut hankittua Thai boxinkiin ruotsin maajoukkue shortsit, korikseen löytyy swe paita ja jalkapalloon... Minkäs teet ku oon komiampi ne päällä :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ihan sama mitkä värit kakkos joukkueella on ja lokot... kunhan ei näytä tippaaka hurreilta :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kyllä 1. ja 2. tiimit on jo lyöty lukkoon. Mutta pitäisikö laittaa kolmas joukkue sitten pystyyn? Mitäs mieltä muut on?

Aika turhalta tuo kolmannen joukkueen kokoaminen minusta tällä hetkellä ainakin vaikuttaa. Tiedä sitten olisiko paljon tulijoita, mutta olisi hyvä saada nyt edes noilla kahdella hommat käyntiin niin samalla nähdään kuinka monta tipahtaa pois (muutama kuitenkin tullee kyllästymään) pelien edetessä. Näiden tippujien tilalle voitaisiin sitten ottaa uusia heppuja sisään.

Mitä pelipaitoihin tulee, niin eniten omaa silmää miellytti Toronton vieraspaita tyylinen eli mie tykkään valakosesta paiasta. Loppujen lopuks aivan se ja sama millanen paita, kunhan vaan ei tre kronoria laiteta logoksi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Aika turhalta tuo kolmannen joukkueen kokoaminen minusta tällä hetkellä ainakin vaikuttaa. Tiedä sitten olisiko paljon tulijoita, mutta olisi hyvä saada nyt edes noilla kahdella hommat käyntiin niin samalla nähdään kuinka monta tipahtaa pois (muutama kuitenkin tullee kyllästymään) pelien edetessä. Näiden tippujien tilalle voitaisiin sitten ottaa uusia heppuja sisään.

Mitä pelipaitoihin tulee, niin eniten omaa silmää miellytti Toronton vieraspaita tyylinen eli mie tykkään valakosesta paiasta. Loppujen lopuks aivan se ja sama millanen paita, kunhan vaan ei tre kronoria laiteta logoksi.

Jep samaa mieltä tuon kolmannen joukkueen kokoamisesta, ei mitään järkeä lähteä kun ei löydy enää 3-4 ketjua pelaajia konsolifinin porukoista, mutta kyllä voisi ajatella että '' HC Konsolifin 1'' tiimiin joku haluaisi vara paikalle, ja jos joku tiimin jäsenistä ei olekkaan aktiivinen niin tämä puotetaan vara paikalle ja heppu joka oli vara paikalla siirretään joukkueeseen. Mutta mietin että turhaa tehdä erikseen vara paikkoja 1 ja 2 joukkueelle.

Pelipaidoista sen verran että tuossa päivän sisällä meikä tekee vähän malleja niistä konsolifinin 1 joukkueen toivomuksista.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Noh, kai mä sit pääsen jos tota joku haluaa jäädä pois? Olen pelannut NHl pelejä vuodesta 2003. Ja 08:a tullut pelattua noin 230 matsii vissiin netissä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ok, kiitän kommenteista. Eli, sopiiko Hamsteri ja wilce, että laitan teidät vapaiksi agenteiksi tuonne etusivuille? Kuten ylle on kirjoitettu, kokoonpano tullee elämään ja osa tippuu porukasta erinäisistä syistä, niin otetaan teidät sisään siinä vaiheessa. Ilmoittautumisjärjestyksessä täydennetään rosteria sitten sitä mukaan kun porukkaa tippuu pois.

Myös muille teroitan edelleen sitä, että jos ei nappaa tai peliä ei edes tule hankittua ja on jo ilmoittautunut, voisi ystävällisesti perua paikkansa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ok, kiitän kommenteista. Eli, sopiiko Hamsteri ja wilce, että laitan teidät vapaiksi agenteiksi tuonne etusivuille? Kuten ylle on kirjoitettu, kokoonpano tullee elämään ja osa tippuu porukasta erinäisistä syistä, niin otetaan teidät sisään siinä vaiheessa. Ilmoittautumisjärjestyksessä täydennetään rosteria sitten sitä mukaan kun porukkaa tippuu pois.

Myös muille teroitan edelleen sitä, että jos ei nappaa tai peliä ei edes tule hankittua ja on jo ilmoittautunut, voisi ystävällisesti perua paikkansa.

Selvä. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Noniin pikaiset pelipaidat on tehty, kuvat löydät albumistani.. Itse olen muokannut kaikki nuo pelipaidat joten grafiikka ei ole mitenkään hirveän hyvää laatua, mutta nuita malleja varmaan tulee olemaan NHL 09ssä. Lisää en jaksa tehdä koska on aikaa vievää puuhaa, mutta eihän tässä enää ole kuin parisen viikkoa NHL 09 tuloon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Noniin pikaiset pelipaidat on tehty, kuvat löydät albumistani.. Itse olen muokannut kaikki nuo pelipaidat joten grafiikka ei ole mitenkään hirveän hyvää laatua mutta nuita malleja varmaan tulee olemaan NHL 09ssä. Lisää en jaksa tehdä koska vei aikaa paljon tehdä nuo 3 paitaa (jokainen paita malli sisältää koti-vieras).

Nuo Suomi-teemapaidat on kyllä todella hienot. :) Tuon tapaista paitamalliahan Suomi käytti ainakin 1996 World Cupissa.

Edit. Tuollainen kuvakin löytyi.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hip Hei! Bloodyworkille pullo rommia. Aika saksalaiset olivat ekat paidat. HEIL!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Noniin pikaiset pelipaidat on tehty, kuvat löydät albumistani.. Itse olen muokannut kaikki nuo pelipaidat joten grafiikka ei ole mitenkään hirveän hyvää laatua mutta nuita malleja varmaan tulee olemaan NHL 09ssä. Lisää en jaksa tehdä koska vei aikaa paljon tehdä nuo 3 paitaa (jokainen paita malli sisältää koti-vieras).
Siis noihan on kiekko.tk:ssa tehdyt paidat. Miten ihmeessä "meni kauan aikaa". Onhan nuo ihan hienoja, mutta tuskin esim tuommoisia "suomi/lippu paitoja" on itse NHL 09:ssä. Eihän sitä vielä tiedä, minkälaisia paitoja saa tehtyä. ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hitto, kun Zetterbergillä ei meinannut tulla maalinteosta mitään, kun hyvistäkin paikoista veskari poimi yritykseni kuin marjat. Noh, vaihto normi-peliin ja Holmströmiin. Voitto tuli 4-0, tehot 1+1 sekä kahdessa muussa maalissa maskissa hämmetämässä. Maalikin tuli luonnollisesti reboundista. Näiden lisäksi kaameita niittejä vastustajan peliä avaaviin pakkeihin sekä yksi älytön avojäänpommi puun takaa Sykoraan.

Varsinkin, kun miesylilaidan tullee veivailemaan liigassa toisessa laidassa, niin voisi hyvinkin ottaa 190cm/100kg-mittaisen grinderin roolin. Kun taidot ei välttämättä riitä hattutemppuihin joka pelissä, niin voisi hyvinkin keskittyä tekemään kentälle tilaa taidolle, menemällä sinnikkäästi maalin eteen ja pakottaen fyysisyydellä vastustaja hätäisiin ratkaisuihin. Tulisipa se peli jo... .
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ok, kiitän kommenteista. Eli, sopiiko Hamsteri ja wilce, että laitan teidät vapaiksi agenteiksi tuonne etusivuille? Kuten ylle on kirjoitettu, kokoonpano tullee elämään ja osa tippuu porukasta erinäisistä syistä, niin otetaan teidät sisään siinä vaiheessa. Ilmoittautumisjärjestyksessä täydennetään rosteria sitten sitä mukaan kun porukkaa tippuu pois.
Roger.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Siis noihan on kiekko.tk:ssa tehdyt paidat. Miten ihmeessä "meni kauan aikaa". Onhan nuo ihan hienoja, mutta tuskin esim tuommoisia "suomi/lippu paitoja" on itse NHL 09:ssä. Eihän sitä vielä tiedä, minkälaisia paitoja saa tehtyä. ;)

Juuh, mutta kyllähän siinä menee kauan jos omassa puhelimessa on kaiken näköiset tilaamiset estetty niin pitää sitten pyytää muilta että saa tilattua tuon Joukkue palvelun juuri tätä varten.
 
Ylös Bottom