Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

en sillä etten ois sitä nähny ja sori jos oon kässänny jtn väärin mut joukkueeseenha mahtuu 50 pelaajaa

HC konsoliFIN on kyllä muutaman kerran pistäny meiän joukkueelle kunnolla turpaan:D Kerran meinattin jo voittaa:rolleyes:

Kyllä se on enimmäkseen PPläisitä koottu (?) Ainakin nämä "aktiiviset" pelaajat.

Nimi: HC aarnikotkat. Aika uus jengi, mutta kohta noustaan listoilla oikeen kohisemalla:D

Hehe, kyllä te vielä vuonna 2020 voitatte meidät jatko-ajalla. Vitsi vitsinä mutta onnee vaan uudelle joukkueelle.;)

HC konsoliFIN on kyllä muutaman kerran pistäny meiän joukkueelle kunnolla turpaan:D Kerran meinattin jo voittaa:rolleyes:

Pelaattehan seuraavalla kerralla loppuun asti? Tiedän, että on raskasta jos tulee kunnolla lunta tupaan, mutta on fiksua pelata peli kunnialla loppuun. Itsekin olen muutaman kerran miettinyt, että lähden vetämään, kun mikään ei onnistu. Pakko on kuitenkin hammasta purren pelata peli loppuun.

Joo KonsoliFINnin joukkueelle kyllä kiitoksia siitä, että vaikka annettaisiinkin kunnolla teitä pataan niin te ette lähde mihinkään(siis eihän me teitä kunnolla olla voitettu kun muutama kerta, suurin osa peleistä ollu tasasii) . Tämä jos mikä on oikein. Ei oikeastikkaan lähde HIFK menee Jokerit pelistä jos ne on häviöllä 5-0. Itse siis pelaan Sisu HC:ssä.

Joo KonsoliFINnin joukkueelle kyllä kiitoksia siitä, että vaikka annettaisiinkin kunnolla teitä pataan niin te ette lähde mihinkään(siis eihän me teitä kunnolla olla voitettu kun muutama kerta, suurin osa peleistä ollu tasasii) . Tämä jos mikä on oikein. Ei oikeastikkaan lähde HIFK menee Jokerit pelistä jos ne on häviöllä 5-0. Itse siis pelaan Sisu HC:ssä.

Samoin. Vaikka olemme olleet teitä vastaan viisi-kuusi maalia edellä, niin loppuun asti ollaan pelattu. Näin se pitääkin olla.

Ylös Bottom