Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN
alkuperäisistä jäsenistä lähti ainoastaan 4
meinasin ne ketkä sielä yleensä pelasi
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
meinasin ne ketkä sielä yleensä pelasi
mutta hän tarkoitti että ne jotka olivat tunnetuimmat/aktiivisimmat pelaajat, tai siis hän tarkoitti osaa niistä.
No "hajonnut" voi tulkita monella tapaa ja tarkotin et kaikki vanhat pelaajat on lähteny menee. eilenki pelattiin kfinii vastaan ja kaikki siellä oli sellasii kenestä en oo kuullukkaan
Mikä oli eilises matsissa murohokia vastaan tuo ihmetys kun vetäsitte molarin veke? Kelasin eka et tulos jäähy meille ku mokke lähti luistelee vaihtoaitioon, mut samalla kaveri luistelee kiekon kans ja lotasee tyhjiin.
Nk. "Timpan erikoinen" ilmeisesti kyseessä.
Pakko osallistua.
Kyseessä mitä ilmeisemmin EA:n bugi.
Johdettiin 1-0 jotain tiimiä vastaan ja peliaikaa jäljellä alle minuutti. Vastustaja ottaa jäähyn, jolloin oikeaan yläkulmaan tuli teksti "jäähy". Sitten tuli paitsio varoitus ja seuraava olikin, että meidän moke vedettiin maalilta. Eihän ne sitä jäähyä saanu, mutta tasoitusmaalin kuitenkin saivat
Saattais liittyä siihen, että tulossa "liian" monta ilmoitusta samaan aikaan ja nhl sekoaa.
nk. "timpan erikoinen" ilmeisesti kyseessä.
Juu tuo kävi vastustajalle kerran. En muista olitteko te siinä sitten vastassa vai oliko eritapaus.
EDIT: Jaa ette ollu työ. Eli tuo bugi käy useinkin näköjään. Tää peli on bugeja täynnä.
Mun osalta taitaa mennä kyllä valitettavasti niin, että en edes kehtaa pyytää paikkaa HCK:hon.
(Vi*uttaa tietty, että ku lähdin tiimistä niin "uusi" tiimi hajoaa noin viikon jälkeen... Ei kai voi syyttää ku itseään, kun meni vaihtamaan)
Eli mä ehkä lopetan NHL09:n pelaamisen EASHL:n osalta.
Kiva olis pelata, mutta en tosiaan halua palata häntä koipien välissä takaisin. Saati sitten kinuta paikkaa takaisin mistä luovuin omasta vapaasta tahdostani.
Mun osalta taitaa mennä kyllä valitettavasti niin, että en edes kehtaa pyytää paikkaa HCK:hon.
(Vi*uttaa tietty, että ku lähdin tiimistä niin "uusi" tiimi hajoaa noin viikon jälkeen... Ei kai voi syyttää ku itseään, kun meni vaihtamaan)
Eli mä ehkä lopetan NHL09:n pelaamisen EASHL:n osalta.
Kiva olis pelata, mutta en tosiaan halua palata häntä koipien välissä takaisin. Saati sitten kinuta paikkaa takaisin mistä luovuin omasta vapaasta tahdostani.