Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No "hajonnut" voi tulkita monella tapaa ja tarkotin et kaikki vanhat pelaajat on lähteny menee. eilenki pelattiin kfinii vastaan ja kaikki siellä oli sellasii kenestä en oo kuullukkaan

Jos joukkueessa pelaa sellaisia, joista Sinä et ole kuullutkaan, niin tuskin sitä voi tulkita niin, että joukkue on hajonnut. Pelaajia tulee ja menee - tällä kertaa meni. Joukkue kuitenkin on ja pysyy...

Mikä oli eilises matsissa murohokia vastaan tuo ihmetys kun vetäsitte molarin veke? :p Kelasin eka et tulos jäähy meille ku mokke lähti luistelee vaihtoaitioon, mut samalla kaveri luistelee kiekon kans ja lotasee tyhjiin.

Mikä oli eilises matsissa murohokia vastaan tuo ihmetys kun vetäsitte molarin veke? :p Kelasin eka et tulos jäähy meille ku mokke lähti luistelee vaihtoaitioon, mut samalla kaveri luistelee kiekon kans ja lotasee tyhjiin.

Nk. "Timpan erikoinen" ilmeisesti kyseessä.

Pakko osallistua.
Kyseessä mitä ilmeisemmin EA:n bugi.
Johdettiin 1-0 jotain tiimiä vastaan ja peliaikaa jäljellä alle minuutti. Vastustaja ottaa jäähyn, jolloin oikeaan yläkulmaan tuli teksti "jäähy". Sitten tuli paitsio varoitus ja seuraava olikin, että meidän moke vedettiin maalilta. Eihän ne sitä jäähyä saanu, mutta tasoitusmaalin kuitenkin saivat
Saattais liittyä siihen, että tulossa "liian" monta ilmoitusta samaan aikaan ja nhl sekoaa.

Pakko osallistua.
Kyseessä mitä ilmeisemmin EA:n bugi.
Johdettiin 1-0 jotain tiimiä vastaan ja peliaikaa jäljellä alle minuutti. Vastustaja ottaa jäähyn, jolloin oikeaan yläkulmaan tuli teksti "jäähy". Sitten tuli paitsio varoitus ja seuraava olikin, että meidän moke vedettiin maalilta. Eihän ne sitä jäähyä saanu, mutta tasoitusmaalin kuitenkin saivat
Saattais liittyä siihen, että tulossa "liian" monta ilmoitusta samaan aikaan ja nhl sekoaa.

Juu tuo kävi vastustajalle kerran. En muista olitteko te siinä sitten vastassa vai oliko eritapaus.

EDIT: Jaa ette ollu työ. Eli tuo bugi käy useinkin näköjään. Tää peli on bugeja täynnä.

Juu tuo kävi vastustajalle kerran. En muista olitteko te siinä sitten vastassa vai oliko eritapaus.

EDIT: Jaa ette ollu työ. Eli tuo bugi käy useinkin näköjään. Tää peli on bugeja täynnä.

Oli kyllä nimenomaan eaglesia vastaan, mutta FIBin paidassa.

Luotto, usko ja kaikenmoinen arvostus tiettyjä henkilöitä kohtaan on tyystin kadonnut. :(

Meillä taitaa olla parille pakille tarvetta, mutta päätös ei ole yksin minun, joten katsotaan nyt mitä muut sanoo...

Joo ymmärrän mut oon aina ollu HCK for ever. Ei tuol FIB:ssä tuntunu samalta pelaa ku HCK:ssa. en enää ikinä petä teit lupaan sen..

Mun osalta taitaa mennä kyllä valitettavasti niin, että en edes kehtaa pyytää paikkaa HCK:hon.
(Vi*uttaa tietty, että ku lähdin tiimistä niin "uusi" tiimi hajoaa noin viikon jälkeen... Ei kai voi syyttää ku itseään, kun meni vaihtamaan)
Eli mä ehkä lopetan NHL09:n pelaamisen EASHL:n osalta.
Kiva olis pelata, mutta en tosiaan halua palata häntä koipien välissä takaisin. Saati sitten kinuta paikkaa takaisin mistä luovuin omasta vapaasta tahdostani.

Mun osalta taitaa mennä kyllä valitettavasti niin, että en edes kehtaa pyytää paikkaa HCK:hon.
(Vi*uttaa tietty, että ku lähdin tiimistä niin "uusi" tiimi hajoaa noin viikon jälkeen... Ei kai voi syyttää ku itseään, kun meni vaihtamaan)
Kiva olis pelata, mutta en tosiaan halua palata häntä koipien välissä takaisin. Saati sitten kinuta paikkaa takaisin mistä luovuin omasta vapaasta tahdostani.

No eihän sun mikään pakko ole häntä koipien välissä palata saatika mitään kinuta. Sitä voi ihan suoraan kysyä, että onko tiimissä tilaa ja oisko mahollista päästä kokeileen. Tainno, kyllähän me tiedetään sun pelitapa ja kyvyt, mutta silti. Ei tässä tarvitse tuntea itsesääliä tai alkaa marttyyriksi millään tapaa. Leuka ylös ja silleen. Itsetunto saattaa saada pienen kolauksen, mutta so not. :)

No siis onhan tää nöyrää... kyl vois antaa toise mahiksen niinkuin monille muillekki on annettu.

No en mä tässä mitään marttyyri-statusta haekkaan.
Hävettää / nolottaa suomeksi sanottuna aikas paljon edes pyytääkään peliaikaa:rolleyes:

BTW. käykääpäs katsomassa Regulatorsin rosteria, aikas tuttu jannu siellä :D

Niin onhan se vittumaista että ensin lähdetään hajomisen partaalla olevasta tiimistä ja joudumme itse lähtemää uudesta tiimistä samasta syystä. Mut ei mit Itse olisin mennyt HCK:hon takasin jos olisivat ottaneet, mutta en ehtinyt edes kysyä kun pääsinkin jo NHL Regulators:iin.

PS. Eivät varmaa olisi ottaneet.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom