Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onnea vaan peleille ja toivottavasti pääsette takaisin top20.

Kiitos ja kumarrus. Toisaalta, ei ole mitään väliä vaikkei päästäisikään. Saa olla minun puolestani tuo rankin takia pelaaminen historiaa HCK:lla.

Sain siis GM:n ilmoituksen, että olitte päättäneet että mulla ei ole asiaa enään tiimiin.

Ihmetyttää kuitenkin hieman, että mistä syystä esim. GM joka lähti sanomatta mitään pääsi takaisin...
Oma moka tietty että hyväksyin Madon pyynnön siirtyä FIBiin, mutta täytyy kuitenkin kiittää ex-(uusi)FIBiläisiä mun rekrytoinnista. Kauhean kiva että te pääsitte takaisin HCK:iin. Jotkut nyt vaan sattuivat jäämään sitten ilman tiimiä tämän kahden viikon takia.

Tuosta on aivan turha syyttää ko. henkilöitä. Oli varmaan ihan jokaisella teistä tiedossa se riski, ettei välttämättä HCK:ssa katsota hyvällä moista toimintaa ja olla avosylin vastassa kun routa ajaa porsaita kotiin.

Tiimejä on EASHL pullollaan. Ei varmaan ole sulla ja Zepillä mitään ongelmia löytää joukkuetta, jossa pelata. Ilmeisesti Zepi kokeilee tällähetkellä Sisu HC:n remmissä peluuta. Toivon totisesti, että SHC ottaa Zepin, ja miksei sinutkin, riemulla riveihinsä ja alle kertyy antoisia matseja rutkasti.

FIBin oli kuitenkin tarkoitus olla porukka jolla voidaan pelata samoilla kentällisiillä ja tavoitella kärkisijoja, joten joukkueen nopea hajoaminen on/oli aika outoa.

Tuota minäkin mietin, mutta ehkä se rankin perässä juokseminen ei oo kaikkien juttu.

PS. Kiitos yli 550 yhteisestä pelistä.

Kiitos sinulle.

Joo kiitos kanssa kaikista peleistä, teidän kanssa oli upeata pelata ja toivon kaikkea hyvää teille. Ja anteeksi eilisestä, olisi pitänyt antaa asian olla ja ns viimeisenä hyvänä tekona joukkueelle vaan hyväksyä se asia etten pääse enää joukkueeseen.. Komppaan myös tuota jenrein viestiä siitä että jotkut pääsi takaisin ja jotkut ei, mutta se on vaan hyvä heidän ja teidän kannalta. :p

Hyvää Joulua HCK:lle!!

Joo kiitos kanssa kaikista peleistä, teidän kanssa oli upeata pelata ja toivon kaikkea hyvää teille. Ja anteeksi eilisestä, olisi pitänyt antaa asian olla ja ns viimeisenä hyvänä tekona joukkueelle vaan hyväksyä se asia etten pääse enää joukkueeseen.. Komppaan myös tuota jenrein viestiä siitä että jotkut pääsi takaisin ja jotkut ei, mutta se on vaan hyvä heidän ja teidän kannalta. :p

Jep, molempien teidän kanssa oli aivan uskomattoman hauska pelata jokainen peli, senpä takia oli kova kolaus, kun jälkijunassa häippäsitte :(

Mutta JanReiska & Zepi "Seppo" Zilakka, Erittäin Hyvää ja Rauhallista Joulua Teille Molemmille :)

Perkuleen kätyri minkä menit tekemään. Muille ihan sama, mut jätit pakkiparin kuin rupsahtaneen lompakon. Kauan saat lepytellä, että annan anteeksi..:mad:

No mitäs poijjaat sai joululahjaksi? :)

Ihan muuten vaan tiedoksi, että mitä tuolla Regulatorsissa oon pelannu niin eipä tuo jenkkien taso kovin kova ole. Pari matsia pelattiin top 20 tiimejä vastaan ja voi kyllä sanoa, että Fantasticks tai Russia on paljon pahempi. Onetimereita ei näy lähellekään niin paljoa ja muutenkin maalinteko tuntuu nihkeämmältä.
Eli ilman EA servu rajoitusta uskon, että top5:ssä olis HCK, Sisu, RUS ja Fantasticks :D

Ps. Kyllä on kossuglögi ja viini hyvää.

No mitäs poijjaat sai joululahjaksi?

Ihan muuten vaan tiedoksi, että mitä tuolla Regulatorsissa oon pelannu niin eipä tuo jenkkien taso kovin kova ole. Pari matsia pelattiin top 20 tiimejä vastaan ja voi kyllä sanoa, että Fantasticks tai Russia on paljon pahempi. Onetimereita ei näy lähellekään niin paljoa ja muutenkin maalinteko tuntuu nihkeämmältä.
Eli ilman EA servu rajoitusta uskon, että top5:ssä olis HCK, Sisu, RUS ja Fantasticks :D

Ps. Kyllä on kossuglögi ja viini hyvää.

no katos, ne servut suljettiin sentakia, että Jenkit, oi mahtimaan joukkueet luulevat olevansa parhaita, kuten jenkeillä on tapana luulla ittestään, eikai niitä servuja ny turhaa suljeta :rolleyes:
Jaa lahjoja vai? eihän näin tuhma äijä mitää saa... sain vaa suklaata yhen kipaleen siis levyn= ison, sekä saunatakin... siinä se. :confused:

No hei, sainatakki sulle :cool:
Tuli (paha) mielikuva ku Timppa pelaa ponnari kiinni saunatakki päällä bisse kädessä nhl:ää :D

Mutta ihan oikeasti, jos HCK:lla mahista(jollai USA account) niin haastakaa top10 tiimejä. Vaikka kaikilla näyttäiskin kahta tolppaa yhteys, niin silti voitatte. Tuo rank-systeemi suosii niin pirusti uuden maailman ihmisiä :rolleyes: Kaksi tolppaa ei tarkoita kauheata lagia jos vaan on yhteys kunnossa.
Kyllä se vaan niin on, että Suomesta tulee parhaat NHL09 tiimit. Oli se sitten Sisu tai HCK.

No hei, sainatakki sulle
Tuli (paha) mielikuva ku Timppa pelaa ponnari kiinni saunatakki päällä bisse kädessä nhl:ää

Mutta ihan oikeasti, jos HCK:lla mahista(jollai USA account) niin haastakaa top10 tiimejä. Vaikka kaikilla näyttäiskin kahta tolppaa yhteys, niin silti voitatte. Tuo rank-systeemi suosii niin pirusti uuden maailman ihmisiä :rolleyes: Kaksi tolppaa ei tarkoita kauheata lagia jos vaan on yhteys kunnossa.
Kyllä se vaan niin on, että Suomesta tulee parhaat NHL09 tiimit. Oli se sitten Sisu tai HCK.

sainatakki on nääs lämmin ja muodikas, mikäs siinä pelata takkipäällä munasillaan pisse KOURAssa, näky on loistava :D
Ja juu, mä oon miettiny tehä tota jenkkitiliä tohon lätkään :p

Pidän tätä nyt virallisena tiedotussivustona itelleni.
Erosin juuri Regulatorista.
Syynä yksinkertaisesti aikaero, pelien vähyys ja lagi. Kielimuuri ei ollut este, mutta pelien vähyys oli.
Tiimi aloittaa pelaamaan illalla/yöllä ja jatkaa aamuun asti, Suomen aikaa siis. Yritäppä siinä sitten mennä töihin, kun vika peli on ollut 2h ennen töihin lähtöä :rolleyes::D

Katellaa nyt mitä sitten jatkossa.
Eläke ei tule enään ainakaan kysymykseen. Pari päivää käytännössä pelkkää CoDia riittää, haluaa takaisin jäälle :D

Tuohon "Fibbiläisten" HCK:sta pois lähtöön ja takaisin tulemiseen sen verran, että johonkin oli vain se raja vedettävä. Jos alkaisi kaikkia ottamaan takaisin niin siinä menisi kyllä jo ihan uskottavuus koko toiminnalta. Ehkä nykyisetkin pelaajat näin ollen tajuavat, että ei tiimiä voi vaihtaa kuin sukkia :). Mutta onneksi tosiaan nyt tuo rankkihoroilukin on jäänyt taka-alalle ja hauskanpidon kautta rankki nousee, jos on noustakseen. Peliähän tämä kuitenkin vain on :rolleyes:.

Mutta porukoille hyvät joulut ja on hienoa, että on tälläinen joukkue jossa kemia toimii ja voidaan lisäksi puida asioita hyvin tuola privaattipuolella. Itse aijoin ainakin ollut tiimissä ainakin sellaiset seuraavat 10 vuotta :D

...ja hauskanpidon kautta rankki nousee...

Näinpä...
Eipä ole tullut vielä muualla samanlaista porukkaa vastaan kuin oli HCK:ssa. Noh, tosin FIB oli tietty hcklaisia täynnä mutta tajusitte varmaan pointin.
Taas sai vanha sanonta "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella" lisää vastatodisteita, siltä se ehkä näyttää mutta totuus on toinen :rolleyes:

Tyyppien lisäksi HCK:ssa eniten kaipaa sitä, että peliseuraa löytyy oikeasti melkei aamuun asti tarvittaessa. Mutta myös jo arkisinkin on aina pelit pystyssä kello neljästä eteenpäin.

Noh, jospa sitä sitten pääsis takaisin HCK:hon NHL2015:ssa...

PS/edit. Eipä tässä tiimiä ole vaihdetttu kuin sukkia, kuitenkin olin yksi aktiivismmista pelaajista HCK:ssa. Oon ollut kentällä huomattavasti enemmän kuin monet ja olen ollut nostamassa sitä rankkiä sinne top20:een(vaikka rank ei olekaan se tärkein asia).
550 peliä x 0,5h= about 275 tuntia käytettynä HCK:n puolesta kahdessa-kolmessa kuukaudessa. Eli esimerkiksi mulla vain noin 5,5 kertaa enemmän pelejä HCK:n paidassa kuin sinulla on.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Näinpä...
Eipä ole tullut vielä muualla samanlaista porukkaa vastaan kuin oli HCK:ssa. Noh, tosin FIB oli tietty hcklaisia täynnä mutta tajusitte varmaan pointin.
Taas sai vanha sanonta "ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella" lisää vastatodisteita, siltä se ehkä näyttää mutta totuus on toinen :rolleyes:

Tyyppien lisäksi HCK:ssa eniten kaipaa sitä, että peliseuraa löytyy oikeasti melkei aamuun asti tarvittaessa. Mutta myös jo arkisinkin on aina pelit pystyssä kello neljästä eteenpäin.

Noh, jospa sitä sitten pääsis takaisin HCK:hon NHL2015:ssa...

Ei kyllä me ollaan aateltu ottaa sut takas jo NHL2014:sta, mutta jos toi 2015 on sulle passeli, ni mikäs siinä :D

Ylös Bottom