bomitus
Member
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN
Kiitos ja kumarrus. Toisaalta, ei ole mitään väliä vaikkei päästäisikään. Saa olla minun puolestani tuo rankin takia pelaaminen historiaa HCK:lla.
Tuosta on aivan turha syyttää ko. henkilöitä. Oli varmaan ihan jokaisella teistä tiedossa se riski, ettei välttämättä HCK:ssa katsota hyvällä moista toimintaa ja olla avosylin vastassa kun routa ajaa porsaita kotiin.
Tiimejä on EASHL pullollaan. Ei varmaan ole sulla ja Zepillä mitään ongelmia löytää joukkuetta, jossa pelata. Ilmeisesti Zepi kokeilee tällähetkellä Sisu HC:n remmissä peluuta. Toivon totisesti, että SHC ottaa Zepin, ja miksei sinutkin, riemulla riveihinsä ja alle kertyy antoisia matseja rutkasti.
Tuota minäkin mietin, mutta ehkä se rankin perässä juokseminen ei oo kaikkien juttu.
Kiitos sinulle.
Onnea vaan peleille ja toivottavasti pääsette takaisin top20.
Kiitos ja kumarrus. Toisaalta, ei ole mitään väliä vaikkei päästäisikään. Saa olla minun puolestani tuo rankin takia pelaaminen historiaa HCK:lla.
Sain siis GM:n ilmoituksen, että olitte päättäneet että mulla ei ole asiaa enään tiimiin.
Ihmetyttää kuitenkin hieman, että mistä syystä esim. GM joka lähti sanomatta mitään pääsi takaisin...
Oma moka tietty että hyväksyin Madon pyynnön siirtyä FIBiin, mutta täytyy kuitenkin kiittää ex-(uusi)FIBiläisiä mun rekrytoinnista. Kauhean kiva että te pääsitte takaisin HCK:iin. Jotkut nyt vaan sattuivat jäämään sitten ilman tiimiä tämän kahden viikon takia.
Tuosta on aivan turha syyttää ko. henkilöitä. Oli varmaan ihan jokaisella teistä tiedossa se riski, ettei välttämättä HCK:ssa katsota hyvällä moista toimintaa ja olla avosylin vastassa kun routa ajaa porsaita kotiin.
Tiimejä on EASHL pullollaan. Ei varmaan ole sulla ja Zepillä mitään ongelmia löytää joukkuetta, jossa pelata. Ilmeisesti Zepi kokeilee tällähetkellä Sisu HC:n remmissä peluuta. Toivon totisesti, että SHC ottaa Zepin, ja miksei sinutkin, riemulla riveihinsä ja alle kertyy antoisia matseja rutkasti.
FIBin oli kuitenkin tarkoitus olla porukka jolla voidaan pelata samoilla kentällisiillä ja tavoitella kärkisijoja, joten joukkueen nopea hajoaminen on/oli aika outoa.
Tuota minäkin mietin, mutta ehkä se rankin perässä juokseminen ei oo kaikkien juttu.
PS. Kiitos yli 550 yhteisestä pelistä.
Kiitos sinulle.