Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voi jessus sentään...
Lopettakaa tollanen kinastelu, kaikki ollaan kuitenkin pelattu samassa porukassa.
Ja FIBin gm:nä pahoittelen suuresti muutaman pelaajamme antia tämän illan aikana tänne.
Eli suomeksi; Timppa ja Tommi, antakaa olla! Jokainen tiimi tekee mitä lystää, ei tarvitse lusikkaa tunkea joka soppaan.
Sori noista kommenteista T&T:ltä, epäasiallista juttua.
Eipä ollut tarkoituskaan alunperinkään ruveta enempää kirjoittelemaan paitsi, kun se kouralle suunattu viesti... Tästä viestistä alkoi sitten hirmuinen vääntö. Tottakai kommentoin takaisin, jos ruvetaan väittämään, että minulla tekee mieli hckhon ja olen rankki horo. Tässä äskettäin sovittiin asiat ainakin Schnaabelin kanssa.. Ilmeisesti snappi pistikin viestin priva puolelle, jossa pistin pahoittelut HCKlle. ;)

Ediiit
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pistin joo sen viimeisen viestin ni pahoittelut meni perille koko porukalle... Pahoittelut vielä sinnekkin suuntaa... poistinkin ton yhden viesteistäni kun nyt tilanne raukes ni rupes kovasti hävettää toi viesti minkä suutus päissäni kirjoitin...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voi kun Timppa osaisit ottaa oppia vaikka puolet nuoremmalta Bloodylta (okei, ikä ei saisi liittyä asiaan, mutta kuitti lienee paikallaan). Bloody kun aikoinaan ei enää "sopinut kuvioihin" ymmärsi hänkin, ettei yksinkertaisesti kyetty pääsemään yhteisymmärrykseen. Eikä ole Bloodya näkynyt täällä vuodattamassa kyyneliä. Arvostan hänen kypsyyttään asian suhteen. Sallinet Bloodywork, että käytin sinua esimerkkinä.

Morjens, enpä itse ole mitään sen kummempia viestejäkään tänne pistellyt mutta pistää naurattamaan kun 30 vuotias mies tulee itkemään yleiselle foorumille. Minä olen puolet tuosta iästä enkä ole sanalla maininnutkaan mitään huonoa HCK:sta. Ja timppa vielä kaiken lisäksi haukkui hck:n gm:miä niin en voi sanoa kuin että minusta Hele ja Rasputin ovat todellisia herrasmiehiä ja ajattelevat kaikkia tasa-arvoisesti. Grow Up Timppa ;)

Rasputin, ei haitannut lainkaan kun lainasit minua esimerkkinä positiivisessa asiassa. Mutta toivon että et käytä minua esimerkkinä negatiivisessa asiassa. (:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sitä paitsi aivan samalla prosentilla ne poikkarit uppoavat oikeissakin peleissä.

Repesin toaalisesti jälleen. Tässä pelissä nuo poikkarit uppoo 99% varmuudella sisään, koska veskari ei tee elettäkään katkaistaakseen syötön. Lisäksi pelaajat laukovat aina kiekon maaliin, joka kovasta syötöstä ja vauhdista on oikeassa elämässä todella haasteellista.

Ja joo, se on helppo puolustaa jos on 6 pelaajaa, mutta kun meijän joukkueessa pelataan yleensä 2 pelaajan voimin, jotka molemmat hyökkääjiä, niin se on "hieman vaikeampaa". Ihan kokemuksesta puhunn että meidän joukkuetta vstaan tehdyistä maaleista väh. 70% on tehty tuolla maalikikalla. (jos nyt ette sanaa kikka ymmärrä, ilman maalisanaa)

E: Jos nyt oikein muistan HC KonsoliFIN on tehnyt meitä vastaan jokaisen maalinsa tuolla poikittaissyötöllä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ja joo, se on helppo puolustaa jos on 6 pelaajaa, mutta kun meijän joukkueessa pelataan yleensä 2 pelaajan voimin, jotka molemmat hyökkääjiä, niin se on "hieman vaikeampaa". Ihan kokemuksesta puhunn että meidän joukkuetta vstaan tehdyistä maaleista väh. 70% on tehty tuolla maalikikalla. (jos nyt ette sanaa kikka ymmärrä, ilman maalisanaa)

E: Jos nyt oikein muistan HC KonsoliFIN on tehnyt meitä vastaan jokaisen maalinsa tuolla poikittaissyötöllä.

Eikö se ole ihan luonnoillista, että kahdella ihmispelaajalla pelatessa on vaikea voittaa 6 ihmispelaajan joukkue? Ja eikö myös ole ihan luonnollista, että maalipaikat käytetään jos niitä on - vaikka se sitten johtuisi siitä, että teillä ei ole ihmispakkeja pelissä.

Rekrytoikaa nyt ihmeessä niiitä puolustajia jostain, jotta saatte puolustuksenne kuntoon, eikä tarvitse täällä foorumilla käydä itkemässä hävittyjen matsien perään...

... Niin ja nuo poikkarit ei todellakaan uppoa kovin hyvällä prosentilla jos on vaan vastassa joukkue, joka osaa pätkääkään puolustaa...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

E: Jos nyt oikein muistan HC KonsoliFIN on tehnyt meitä vastaan jokaisen maalinsa tuolla poikittaissyötöllä.

Itse asiassa noi on tehny meitäkin vastaan kaikki maalit just tolla lailla. Naurettavia noi tollaset kommentit, kuten "me tehää vaa onetimereit jos kukaa ei puolusta" tai "me tehään tosi monipuolisesti maaleja". Totuushan on että nää hakee onetimer maaleja koko ajan , koska se on niin suuri bugi että se menee aina ja tietenki nää kaikki "hyvät" ykköslohkon tiimit tekee pelkkiä bugimaaleja.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse asiassa noi on tehny meitäkin vastaan kaikki maalit just tolla lailla. Naurettavia noi tollaset kommentit, kuten "me tehää vaa onetimereit jos kukaa ei puolusta" tai "me tehään tosi monipuolisesti maaleja". Totuushan on että nää hakee onetimer maaleja koko ajan , koska se on niin suuri bugi että se menee aina ja tietenki nää kaikki "hyvät" ykköslohkon tiimit tekee pelkkiä bugimaaleja.

HC Konsolifin on tehnyt n. 7400 maalia joista n. 2600 on onetimermaaleja. Eli on totaalista paskapuhetta että tehtäisiin pelkästään niitä.

Lisätään vielä tähän että niistäkään onetimermaaleista ei läheskään kaikki ole tehty takatolpalta tyhjiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Wertyman sanoi:
Itse asiassa noi on tehny meitäkin vastaan kaikki maalit just tolla lailla. Naurettavia noi tollaset kommentit, kuten "me tehää vaa onetimereit jos kukaa ei puolusta" tai "me tehään tosi monipuolisesti maaleja". Totuushan on että nää hakee onetimer maaleja koko ajan , koska se on niin suuri bugi että se menee aina ja tietenki nää kaikki "hyvät" ykköslohkon tiimit tekee pelkkiä bugimaaleja.

HC Konsolifin on tehnyt n. 7400 maalia joista n. 2600 on onetimermaaleja. Eli on totaalista paskapuhetta että tehtäisiin pelkästään niitä.

No siis tietenkin pitää pistää one-timeri jos siihen saa mahdollisuuden. Ja jos kerran HCK kokoajan vain yrittää oneja niin eikös teidän olekkin sitten helppo puolustautua näiltä.. :confused:
Ja kyllä HCK tekee ihan muitakin maaleja kuten noi MYLLIn luvut kertovatkin. Sen verran usein itsekkin sen olen kokenut vastustajana :D
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ilari61;803873 E: Jos nyt oikein muistan HC KonsoliFIN on tehnyt meitä vastaan [B sanoi:
jokaisen[/B] maalinsa tuolla poikittaissyötöllä.

Kyl nyt ukko jauhaa kakkakikkaretta että oksat pois! Sain sellaisen kuvan ettei one-timer ole hyväksytty vaan 2-1 tilanteessa joko koittaa kikata yksin maalivahdin ulos ja sit hirvee lämy 2 metristä... kun se one-timer on niin buginen... Voi pojat! Ihme ettei teillä ole kun pari ukkoa tiimissä kun kiekon taso on tollasta. Mä en olis kyllä tollasia kehdannu tulla ääneen sanoo!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse asiassa noi on tehny meitäkin vastaan kaikki maalit just tolla lailla. Naurettavia noi tollaset kommentit, kuten "me tehää vaa onetimereit jos kukaa ei puolusta" tai "me tehään tosi monipuolisesti maaleja". Totuushan on että nää hakee onetimer maaleja koko ajan , koska se on niin suuri bugi että se menee aina ja tietenki nää kaikki "hyvät" ykköslohkon tiimit tekee pelkkiä bugimaaleja.

Taidat olla bugi koko jätkä...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

http://www.youtube.com/watch?v=Or8LPSJXjuQ


Kattokaa bugi maali!!1!131!

Joo offtopicikshan tää koko aihe menee pian, kun kaikki tulee tänne vikisemään...
Jos todella ollaan ihan paskoja, eikä osata tehdä muuta kuin "bugi"onetimer maaleja, niin miksi sitten ette opettele puolustamaan tuota, kun aina tehdään se sama, luulisi että se olisi aivan naurettavan helppoa?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN


Juurikin näin. Ja tämähän jäi San Jose Sharksin kauden viimeiseksi otteluksi, koska tämän maalin nähtyään muut joukkueet eivät enää suostuneet pelaamaan moista bugi-joukkuetta vastaan. :D

... niin ja itseasiassa NHL:ssähän on pidetty pariin otteeseen työsulkutaukoakin sen takia, kun kukaan ei enää jaksanut jatkuvaa one-timer-bugittamista
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Juurikin näin. Ja tämähän jäi San Jose Sharksin kauden viimeiseksi otteluksi, koska tämän maalin nähtyään muut joukkueet eivät enää suostuneet pelaamaan moista bugi-joukkuetta vastaan. :D

... niin ja itseasiassa NHL:ssähän on pidetty pariin otteeseen työsulkutaukoakin sen takia, kun kukaan ei enää jaksanut jatkuvaa one-timer-bugittamista

Juuh, ne lähti aina karkuun hallin aulasta kun he näkivät ketkä olivat vastassa , ja pelaavat vain niitä joukkueita vastaan , jotka ovat aivan paskoja....

Ja nykyään Thorntonilla ja Marleaulla on tuollaiset Bugien hyväksykäyttäjien maineet..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ööö... toi nyt on aivan eriasia, kuin mitä suurin osa joukkueista vääntää, ei tossa tilanteessa oikeen muu kannata... olet tainnut sekoittaa tilanteet joista NHL09-pelissä tehdään one timereitä, kun tuohon vertaat :rolleyes:

ööö.... Pitäiskö esim 2 vs 1 tilanteessa heittää kiekko viivaan koska Timppaa kiukuttaa?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

ööö... toi nyt on aivan eriasia, kuin mitä suurin osa joukkueista vääntää, ei tossa tilanteessa oikeen muu kannata... olet tainnut sekoittaa tilanteet joista NHL09-pelissä tehdään one timereitä, kun tuohon vertaat :rolleyes:

Timppa ei nyt tainnut oikein ymmärtää vitsiä... ;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

http://www.youtube.com/watch?v=Or8LPSJXjuQ


Kattokaa bugi maali!!1!131!

Joo offtopicikshan tää koko aihe menee pian, kun kaikki tulee tänne vikisemään...
Jos todella ollaan ihan paskoja, eikä osata tehdä muuta kuin "bugi"onetimer maaleja, niin miksi sitten ette opettele puolustamaan tuota, kun aina tehdään se sama, luulisi että se olisi aivan naurettavan helppoa?

Reps :D... Hahha olipahan katkeraa tilitystä muutamalta äijältä tuola viime sivun puolella, no se on ihan hauskaa jos joillakin ottaa häviöt noin koville. Ensinäkään esim. eilen mitä kolmesta pelistä muistan niin jostain 11-12 maalista tehtiin muistaakseni kaksi tällä """bugi"""-maalilla. Lisäksi se on helppo ottaa pois ja se on taas oma vika, jos joukkueessa ei ole puollustajia, tottakai silloin on jo valmiiksi vähän altavastaajana, ja sekin kuuluu hommaan ja on oikeutettua. Ja Raspu & company voivatkin hyvin todistaa, että ainakin jos minä olen paikalli niin one-timerit eivät todellakaan mene 99% tod.näköisyydellä maaliin :rolleyes:. Ei mutta jos tosissaan ajatellaan niin toi 99% on paskaa, kyllähän niitä hyvällä prosentilla menee. Toisaalta monet one-timer tilanteet ovat sellaisia, että kyllä siitä äijä esim. nhl:ssä laittaisi kiekon pussiin. Monesti käy jopa toisinpäin että aivan naurettavasta paikasta laittaa äijä vaikka kiekon yli maalista, kun "oikeassa hokissa" kiekko olisi ollut häkissä 99,9% tod.näköisyydellä. Kyllähän se nyt on selvää miten niitä maaleja vaikka oikeasti 2vs1 tilanteessa tehdään, eli one-timereitä käytetään sieläkin todella paljon. Niistä niitä kiekkoja pussiin laitetaan isossakin muailmassa.

Nojaa ja sitä paitsi ihan turhaa paskan jauhantaa tälläinen ja turhaa edes ruokkia tuollaisia trolleja.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ihan turha vikistä jos joutuu pelaamaan AI-pakkien avustamana. Rekrytoikaa lisää pelaajia ja opetelkaa puolustamaan tai odotelkaa suosiolla EA:n 3vs3 Arcade Hockeytä. Tosin todennäköisesti tulette sielläkin näkemään HCK:n reppanoita. Kait.

Kyllä meitäkin aika-ajoin harmittaa Sisun tapa tehdä niitä maaleja, mutta ihan turha niistä on täällä vikistä. Puidaan asiat oman sakin kesken ja opetellaan puolustamaan niitten hyökkäykset voimattomiksi. Tuurimaaleille ei voi mitään ja tulee niitä meillekki.
 
Ylös Bottom