Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Hoi maalivahdit! Pistäkääpä paino ja pituus täysille niin on torjuminen helpompaa kun mokke peittää enemmän maalia. Yhen matsin pelasin ja tuli 20 torjuntaa ja 0 päästettyä maalia... Nyt vielä kun sais tasoa ja pojoja laitettua Rebound Control ja High Glove Handiin niin vois olla jopa parempi mokke mitä tietokone hyvänä päivänä...

Vaikken mikään varsinainen maalivahti olekaan, mutta välillä tulee paikkailtua eikä koko kentälläkään ollessa olis pahaks = kai sitä vois hieman laittaa miehelle lisää kokoa.

Oli muuten hankalaa pelata tossa viimeisimmässä pelissä mokkena kun lagas ikävästi, tuloksena oli et meikäläinen näytti ettei refleksit olleet ihan herkimmillään. Lopputuloksena kaksi helppoa päästettyä. Muuten, millä kuvakulmalla jengi yleensäkin pelaa? High:lla pelasin nimittäin myös maalissa ja oli hieman hankaluuksia nähdä kiekkoa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelipaikkanne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
kAEtzu
jema

Seuraavat pelaajat ilmoittakaa pelinumeronne:

Mrtikka
wilce (PSN: Ormgard)
jema
Firekki
Atez
manee

Muussa tapauksessa pate tulee ja potkii teitä munille! Se on meinaan HC:n poliisi... ja postimies, joka soittaa useammin kuin kahdesti.

Tuntuu että oisin viimepäivät asunu töissä, ei oo paljoo kerenny koneella käymään/seuraamaan tätä ketjua.
Mut joo numeroks 17, sitä en bongannu tuolta etusivulta.
Ja jos vaan kerkeen ni haen pelin julkasupäivänä, sit kovaa renniä päälle, kunhan muija päästää pelaa. Sieltä tuntuu tulevan nykyään vähän liikaa turhanpäivästä sontaa mitä on pakko nähdä. Pitänee yrittää lepyytellä sitä jo valmiiks..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mut joo numeroks 17, sitä en bongannu tuolta etusivulta.
Ja jos vaan kerkeen ni haen pelin julkasupäivänä, sit kovaa renniä päälle, kunhan muija päästää pelaa. Sieltä tuntuu tulevan nykyään vähän liikaa turhanpäivästä sontaa mitä on pakko nähdä. Pitänee yrittää lepyytellä sitä jo valmiiks..

Itse asiassa meinailin tossa pari sivua taaksepäin itelle just samaa numeroa ja muutenkin täysin samat sanat täältä. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tällä hetkellä vuoden herrasmiespelaajan tittelissä on kiinni Rasputin. Eilen pelailtiin muutama peli kuuden hengen porukalla ja ArtVandelay joutui ensimmäisessä pelissä maaliin kovasta vastustelusta huolimatta. Myös seuraavassa pelissä näytti siltä, että Artille jää moken paikka, mutta Rasputin huomasi tämän, vapautti paikkansa ja uhrautui maaliin. Hyvin molemmat pelasivat ja torjuivat voitot joukkueelle.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sieltä tuntuu tulevan nykyään vähän liikaa turhanpäivästä sontaa mitä on pakko nähdä. Pitänee yrittää lepyytellä sitä jo valmiiks..

Makkarissa on hyvä kattoo.. ei vaan kumma kyllä aina kovin ilahdu ku ehdottaa "meetkö makkariin kattoo, mää voisin pelata" :)

Joskus tuntuu peli lagailevan..tai syötöt ei esim lähde lavasta ja joutuu pariinki kertaan painamaan. Sit onjo myöhästä ja lähtee ihan harakoille.

Oliskohan viikonloppuna tiedossa paaljon vastustajia, sen näkee sit.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Anteeksi se 0-3 tappio eilen alkuillasta. Ei helvetti. Loppupeli meni hyvin ku vaan seisoin keskellä maalia käytännössä. Mitään erikoisempia liikkeitä ei näköjään kannata lähtä sompaileen ku suurin osa kudeista tulee keskelle maalia.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Tuleekos noita kehittämispisteitä tuonne Performance trackeriin aina, kun saat online-hahmolle uuden kortin? Vai miten tämä homma toimii?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Miten ne kortit oikein menee; amateur, rookie ja miten siitä eteenpäin? Onko joku saanut jo rookiesta seuraavan ja tuleeko joka kortista 3 pistettä joka osa-alueelle? Aika samasta puustahan nuo pelaajat on, koska muokkaamismahdollisuudet on kutistettu aika minimiin. Olisi ollut parempi, jos olisi voinut muokata pelaajia vähän enemmän. Eli, esimerkiksi jos olisi halunnut laittaa kurinalaisuuden viiteenkymmeneen ja vastaavasti jonkun muun vaikka täysille.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Yllättävän paljon vaikuttavat mailan jäykkyys ja lavan käyristys pelaamiseen. Kannattaa huolellisesti katsoa mikä sopii omaan pelityyliin. Omalla ukolla pitäisi maalin edestä pistää kiekkoja sisään, niin olen valinnut taipuisan varren sekä melkein käyrimmän lavan. Rannareitten pitäisi siis lähteä kovaa, tarkasti ja ylös, mutta lämärit ovatkin sitten aivan hanurista. Vielä kun saisi statseja paranneltua kudin ja liikkeen osalta, niin oltaisiin oikealla tiellä. Roolin vaihdoin jo power forwardiin, kun meni grinderin kädettömyyteen hermot.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Miten ne kortit oikein menee; amateur, rookie ja miten siitä eteenpäin? Onko joku saanut jo rookiesta seuraavan ja tuleeko joka kortista 3 pistettä joka osa-alueelle? Aika samasta puustahan nuo pelaajat on, koska muokkaamismahdollisuudet on kutistettu aika minimiin. Olisi ollut parempi, jos olisi voinut muokata pelaajia vähän enemmän. Eli, esimerkiksi jos olisi halunnut laittaa kurinalaisuuden viiteenkymmeneen ja vastaavasti jonkun muun vaikka täysille.
Sieltä performance trackeristahan noi kortit näkee. Rookien jälkeen tulee pro ja siihen vaaditaan 20 matsia ja arvosana vähintään C. Ite sain ton eilen illalla, ja muistaakseni 4 pojoa siitä tuli joka osa-alueelle. On kyllä vaivalloista toi ukon kehittäminen, kun seuraavaan korttiin vaaditaan jo 65 peliä ja luultavasti siitäkin saa vain 3-5 pistettä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Anteeksi se 0-3 tappio eilen alkuillasta. Ei helvetti. Loppupeli meni hyvin ku vaan seisoin keskellä maalia käytännössä. Mitään erikoisempia liikkeitä ei näköjään kannata lähtä sompaileen ku suurin osa kudeista tulee keskelle maalia.

Mitäpä tuosta. Ei todellakaan helpolta näytä tuo maalivahtipeli ku ukko on kuin jään päällä???, siis lenkkareilla :) Pieni liike niin veska menee maalista ohi.. Mut hatunnosto niille jotka jaksavat opetella huippuveskoiksi. Kaikki kehittyy, joten pelejä pelejä niin alkaa homma toimia ja voittoja sitä mukaa kertyä. Nykyiset vastustajatkin ovat sitä tasoa, että käyvät parhaiten mv:tien harjoituskumppaneiksi.

Minut peli heitti bomituksen mainitsemasta pelistä pihalle toisessa erässä. Art pelas todella hyvin maalissa, mut myös mun kanssa hyökkääjänäkin, vaikka pakki onkin. Meillä oli 4pakkia pelissä, joten "uhrauduttiin" Artin kanssa hyökkääjiksi. 3-1 helpohko voitto ottelusta tuli. Meni vähän kaikilla yksin yrittämiseksi 2. ja 3. erä.Onneksi iskettiin ekassa erässä kaikki 3 reppua.

Meikänki 1. maali on sit totta. Pakkina ryntäsin tilanteen koittaessa maalin eteen tökkiin ja repiin. Niiinhän se vihuveskan syöttö osui heiluvaan mailaani ja siitä lirui maaliin. Just sellainen maali mitä olin 1. maaliksi toivonutkin.

Kiketsin äijällä on semmoinen tykki, että sitä pitää ehdottomasti käyttää enemmänki peleissä. Ukkoa vaan maalille ja Kiketsille vetoa niin on taas yksi hyvä tapa tehdä maaleja. YLPEÄ omasta pakkikamusta!!! *hurraa hurraa hurraa*

Paikkojahan meillä otteluissa on vaikka muille jakaa, nyt puhut TODELLA hyvistä paikoista. Ei vaan saada tyhjiinkään aina sisään ku ainakin mun ukko saattaa pistää tyhjästä yli maalista..!!?!

Mukavia pelejä. Tänään olen KOKO ILLAN LA AAMUUN asti pelailemassa, tai ainakin niin kauan kuin silmät ja sormet liikkuvat.

PS. Onko muilla pakeilla välillä vaikea löytää omaa ukkoa kun vastustaja hyökkää? Monesti vihun ukolla on saman värinen kolmio kuin itsellä niin tulee helposti pelattua väärää ukkoa!! Muutenkin ku jää varmistamaan niin aina ei tiedä missä oma ukko sit oikeasti luuraa. Välillä kaukalon kulmassa ku oon kuvitellut sen olevan oman maalin edessä :D Mut kaipa tohonkin tottuu..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Sieltä performance trackeristahan noi kortit näkee. Rookien jälkeen tulee pro ja siihen vaaditaan 20 matsia ja arvosana vähintään C. Ite sain ton eilen illalla, ja muistaakseni 4 pojoa siitä tuli joka osa-alueelle. On kyllä vaivalloista toi ukon kehittäminen, kun seuraavaan korttiin vaaditaan jo 65 peliä ja luultavasti siitäkin saa vain 3-5 pistettä.

Mulla tulee väliilä mieleen 09 luigi ja mario hockey. Muistaako kukaan peliä. Jokainen ukko on kuin samasta puusta. Aika syvältä tää oman pelaajan teko. Itse olisin toivonut, että olisi ollut joku tietty pistemäärä esim. 400. Jokainen olisi saanut vapaasti laittaa ne miten haluaa. tasoksi olisi tullut vaikka 75..
 
Päiväkahviseuraa

Löytyykö playereistä päiväkahviseuraa kun himottas niin penteleesti pistää pikkumustaa pesään;)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voitas Peit ottaa vaikka La iltana reenit vai hä?

Tulipa mieleen, että pitää tilata se uus headsetti. Mikä vehje topiaksella on? Kuulu tosi selkeesti ja hyvin puhe sen enempää rätisemättä. Tuo oma kympin Insmatti on ihan susi Plösön kanssa käytettynä. Kännykässä toimii ok.

EDIT: Noh, tilasin sitten sen Gioteckin vehkeen mikä ilmeisesti Warhawkin mukana tulee.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mulla tulee väliilä mieleen 09 luigi ja mario hockey. Muistaako kukaan peliä. Jokainen ukko on kuin samasta puusta. Aika syvältä tää oman pelaajan teko. Itse olisin toivonut, että olisi ollut joku tietty pistemäärä esim. 400. Jokainen olisi saanut vapaasti laittaa ne miten haluaa. tasoksi olisi tullut vaikka 75..

En ole tuota mariota pelannut, enkä tästä 09:kään muuta kuin demoa (toistaiseksi), mutta ennakkoon toivoinkin itse jotain tuon tapaista kehitystä pelaajille, mitä nyt on. Siis sikäli mikäli olen siitä oikean kuvan saanut, ja aika pohjalta joutuu hampaita kiristämällä lähtemään. Jos vaihtoehto olisi se, että kaikilla valmiiksi jo kovat pelaajat ja kehittyminen suhteellisen nopeaa, niin ei menisi kuin muutama viikko siihen että 99 tason kaverit olis käytännössä joka jampalla.

Nythän kehitys menee ilmeisesti siten, että omilla henk.koht taidoillasikin on tottakai merkitystä, mutta mikäli pelaajaa haluaa kehittää siihen joutuu oikeastikin näkemään vaivaa, ja nämä ahkerimmat todennäköisesti sitten kohtaavat kentällä ansaitusti heikompia hahmoja.. Hyvä juttu, varsinkin jos tuohon on tarkoitus jotku sarjatasotkin onlineen tulla. ;) ..Tosin korostaen että ilman omakohtaista kokemusta arveltuna .
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pitääkö jonkun lähettää joku invite vai miten sinne HC KFINin pukukoppii pääsee?:confused:
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Voitas Peit ottaa vaikka La iltana reenit vai hä?

Tulipa mieleen, että pitää tilata se uus headsetti. Mikä vehje topiaksella on? Kuulu tosi selkeesti ja hyvin puhe sen enempää rätisemättä. Tuo oma kympin Insmatti on ihan susi Plösön kanssa käytettynä. Kännykässä toimii ok.

EDIT: Noh, tilasin sitten sen Gioteckin vehkeen mikä ilmeisesti Warhawkin mukana tulee.

Joo niitä treenejä voitais ottaa itse voin tehdä huoneen sinne Team play communityyn, ni molemmille puolelle olis hyvä tulla joku 5 että kenttäpelaajat ainaki tulis täyteen, ja jos molaritkin tulee ni molemmille puolille olis parempi, että olis molarit ettei vaan toisella puolella.
Ja ku tekee sitä huonetta ni sihe saa laitettuu se salasana ettei sinne tuu ketää uus natsii pelaamaan:D
 
Ylös Bottom