Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

oletko pakki?
aktiivinen syöttäjä, etkä sooloilija?
omistatko mikin?
teet pakin töitä, etkä ole ylin pelaaja?

Eli tykkään pelata vasentalaitaa, niinkuin oikeassakin elämässä... Puolustuspään luutiminen ei ole niinkään mun hommia, mutta hoituvat tarpeen niin vaatiessa. Työmyyrä kuvaa pelityyliä aika pitkälti. Syöttely, ei niinkään maalien mättäminen... Enough?!?;)

Niin, ja mikkiä ei valitettavasti löydy...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mikä on kunnei taidot riitä,mikä on kunnei onnistu! voitettiin teijät 1-4 ja tein 3 maalii !!!:D

Joten? Kai me sentään ihan taidolla teidät piestiin tuon jälkeen 6-2? Keskinäisistä otteluista me olemme voittaneet melkein jokaisen, joten en ihan heti tulisi tänne leijumaan...

Taidat olla vähän katkera, kun teikäläisen hakemus ei "oikein" ottanut tuulta alleen...:rolleyes:

Mä haluaisin liittyä tähän juttuu mulle käy maalivahti ja oikee laituri

- Olen harjotellut online rankkaris ni mokkena olemist ja hyökkääjäää

- olen hyvä laituri harvoin paitsiossa ja osaan erinlaisia kikkoja

- maaleja teen usein miten joka pelissä

-mokkena olen hyvä yksin läpi jutuissa ja kaukolaukauksissa

-Psn:FIN_Potilas

-Numero #24

että viestiä tulee jos pääsisin....
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mikä on kunnei taidot riitä,mikä on kunnei onnistu! voitettiin teijät 1-4 ja tein 3 maalii !!!:D

Okei? Toivottavasti olet iloinen koska me olemme voittaneet teidät melkein aina, ja te ehkä kaksi (2) kertaa. Voin luvata että jokaisen ottelun jälkeen tulen teidän topicille hillumaan ja pistän yhden sivun verran viestiä '' jee me voitettiin teidät, eikö oikein taidot riitä pennut''... Ei muuta tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Disclaimer

Fin_potilaan esittämät mielipiteet ovat hänen omiaan, eivätkä kuvasta joukkueemme HC Kisaveikkojen kantaa esitettyihin asioihin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Disclaimer

Fin_potilaan esittämät mielipiteet ovat hänen omiaan, eivätkä kuvasta joukkueemme HC Kisaveikkojen kantaa esitettyihin asioihin.

Miten nyt sanoisin tämän asian, itseni mielestä jokainen pelaaja on samaa joukkuetta ja esittää tasan samaa joukkuetta kuin muutkin joukkueen jäsenet, joten jos tämä kyseinen FIN_potilas kirjoittelee meidän topicille tämmöisiä '' hermostuttavia '' ja '' lapsenmielisiä '' kommentteja tottakai silloin hänen joukkueensa maine on laskenut tai tippunut naurettavalle tasolle. Mielellään voi hillua sielä omien topiccien puolella näitä voittoja joita ette ole paljon meidän porukoilta saaneet. Mutta jos tämä menee teiltä läpi korvien minulle se on ihan sama. Anteeksi jos olen jotain väärin kirjottanut mutta toivottavasti en näe enää näitä HC Kisaveikkojen kirjoituksia meidän topicilla, tottakai voitte tulla tänne sanomaan että olipas tasainen matsi tai olipas hauskaa pelata teidän kanssa mutta mielellään kaikki viestit asiallisissa merkeissä.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eiköhän tämä Fin_Potilas ottanut kerrasta opikseen.....

Bloody, sulta puuttuu allekirjoituksesta t-kirjain. Se on "Right Defender"
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eiköhän tämä Fin_Potilas ottanut kerrasta opikseen.....

Bloody, sulta puuttuu allekirjoituksesta t-kirjain. Se on "Right Defender"

Kiitos huomautuksesta, minua alkaa jo rueta hermostuttamaan tuo Fin_potilaan foorumi käyttäytyminen.

Ohoh, oon aina luullu että Hockey Team. No nyt menee jo noloksi toi mun foorumi käyttäytyminen. :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onko pulaa pelaajista? Mielelläni liittyisin joukkueeseen. Peliaika kortilla mutta yleensä 21-23 olen kaukalossa :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pyydän anteeksi jos olen hermostuttanut jotkut ... en tarkoituksella harmia halua...
vaikka ootte voittanu monesti ni eise yks tappio mailmaakaada?
mutta eikös tää vois olla täs?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ensin...
FIN_Potilas sanoi:
Mikä on kunnei taidot riitä,mikä on kunnei onnistu! voitettiin teijät 1-4 ja tein 3 maalii !!!:D

Johon tuli vastaus...

peoh1985 sanoi:
Joten? Kai me sentään ihan taidolla teidät piestiin tuon jälkeen 6-2? Keskinäisistä otteluista me olemme voittaneet melkein jokaisen, joten en ihan heti tulisi tänne leijumaan...

Taidat olla vähän katkera, kun teikäläisen hakemus ei "oikein" ottanut tuulta alleen...

Nyt sitten:

FIN_Potilas sanoi:
Pyydän anteeksi jos olen hermostuttanut jotkut ... en tarkoituksella harmia halua...
vaikka ootte voittanu monesti ni eise yks tappio mailmaakaada?
mutta eikös tää vois olla täs?

Siis mitä tämä tyyppi oikein selittää? Voisiko joku kertoa, kun minulta on näköjään mennyt jotain ohi. Onko joku täällä itkenyt jostain yhdestä tappiosta vai mikä on homman nimi?

Edit: Kaverin viestihistoria puhuu kyllä puolestaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No niin, täälläkin olisi yksi pelimies vailla joukkuetta, man_basic on PSN ID jos mahtuu mukaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Kiinostas päästä johonki tiimiin pelaan. Keskushyökkääjänä toimin.

GT: Freatix
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos on tilaa, niin olisi kiinnostusta tulla mukaan! Voin olla joko pakkina tai vasen/oikea laitahyökkääjä. Ottakaa yhteyttä jos on tilaa.

psn: giggili
 
Ylös Bottom