Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Elikkäs nimimerkki Boqe olisi kiinnostunut liittymään joukkueeseen hyökkäävänä puolustajana.

Kerta vastausta ei kuulu, niin kehotan ottamaan privana yhteyttä 2-tiimin johtoon, eli Nupenviina_- tai smuu-nimimerkkeihin. HCK2-tiimiin mahtuu vielä pakkeja, joten ihmettelenkin miksi teikäläiselle ei ole vielä vastausta tullut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Elikkäs nimimerkki Boqe olisi kiinnostunut liittymään joukkueeseen hyökkäävänä puolustajana. Reilu nelisen kymmentä ottelua tullut tuota paikkaa yksinpelinä pelattua. Piti ihan rekisteröityä foorumille tämän takia. Tullut vaan luettua näitä ties kuinka monta kuukautta ilman rekisteröitymistä :) Pelaamaan pystyn lähes joka päivä, lähinnä iltaisin.

Joo sulle pistetään kutsu tänään tulemaan.

Mite ihmeessä on mahdollista, äsken pelattiin matsi jotain ulkomaalaisia vastaan, niin siinä missä valitaan pelipaikkoja ni sinne ilmesty yht-äkkiä Fin_Potilas kolmosjoukkueesta meiän tiimiin?
eikä mielestäni kutsua todellakaan pojalle oo pistetty :o

eikö se menny hyvin multa :)

voisinko lyyttyy ku juttu seuraa kapais mokeks ja numero on 24
ei joukkue kiinosta enää

Viimeksi muokannut moderaattori:

TIMPPA infoas mua vaikka psnnässä että koska pelejä on ja miten homma käytännössä toimii.:confused:

Elikkäs nimimerkki Boqe olisi kiinnostunut liittymään joukkueeseen hyökkäävänä puolustajana. Reilu nelisen kymmentä ottelua tullut tuota paikkaa yksinpelinä pelattua. Piti ihan rekisteröityä foorumille tämän takia. Tullut vaan luettua näitä ties kuinka monta kuukautta ilman rekisteröitymistä :) Pelaamaan pystyn lähes joka päivä, lähinnä iltaisin.

Tuli ettei pelaajaa löydy, joten kipase änärin onlinen puolella.

Edit: Oma moka. Olin epähuomiossa kattonu, että q oli g.

Eli kutsu lähetetty.

Vieläkö mahtuu joukkueeseen? Paikalla ei muuta väliä paitsi ei maaliin.
Psn:isto80

Haluisin myös vielä liittyä jos vaan tilaa riittää. Pelipaikalla ei muuta väliä kunhan ei maalivahdiks :)

mut voi kuttua jos jossain tilaa, aktiivisuutta on ja pelipaikalla/numerolla ei väliä..

Arvostus Jatkoajan joukkuetta kohtaan kyllä laski tuntuvasti. Pojat häipyvät heti paikalta, kun näkivät vastuksen. Eikö tuolla palstalla pitäisi olla koviakin kiekkomiehiä?

Olisin halukas liittymään teidän porukkaan, jos joku laittaa kutsun! Aktiivisesti käyn verkossa pelaamassa NHL09! Näin ollen haen itselleni aktiivista peliporukkaa, jonka kanssa pelata...:D

Olisin halukas liittymään teidän porukkaan, jos joku laittaa kutsun! Aktiivisesti käyn verkossa pelaamassa NHL09! Näin ollen haen itselleni aktiivista peliporukkaa, jonka kanssa pelata...:D

oletko pakki?
aktiivinen syöttäjä, etkä sooloilija?
omistatko mikin?
teet pakin töitä, etkä ole ylin pelaaja?

Ykköstiimi on täynnä, mutta kakkostiimiin vielä otetaan. Kannattaa ottaa yhteyttä vaikka nimimerkki Nupenviinaan.

Tuli ettei pelaajaa löydy, joten kipase änärin onlinen puolella.

Edit: Oma moka. Olin epähuomiossa kattonu, että q oli g.

Eli kutsu lähetetty.

Eli joo tosiaan pääsin sen yhen pelin pelaamaan, mulla on jotain ihme lagiongelmia tän wlanin kanssa. Älkää ihmeessä mua heti viskatko pihalle, vaikka en nyt oo pelaillutkaan; en viiti tulla sinne tökkimään ja pilaamaan muiden peliä. Hommaan ihan kaapelin tohon mun pleikkariin, kun aikasemminki ollu lagiongelmia nettipeleissä tolla wlanilla.

Kerroppa minkälainen olet pelityyliltäsi? Tällä hetkellä HCK2 etsii AKTIIVISIA pelaajia.

Kerroppa minkälainen olet pelityyliltäsi? Tällä hetkellä HCK2 etsii AKTIIVISIA pelaajia.

Eli tykkään pelata vasentalaitaa, niinkuin oikeassakin elämässä... Puolustuspään luutiminen ei ole niinkään mun hommia, mutta hoituvat tarpeen niin vaatiessa. Työmyyrä kuvaa pelityyliä aika pitkälti. Syöttely, ei niinkään maalien mättäminen... Enough?!?;)

Ylös Bottom