Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mitä nyt tuossa kahtelin oman joukkueen viimeksi pelattuja pelejä niin jäpäthän oli hävinnyt kakkoselle 1-0 mutta sitä ennen vienyt 2-1 eli todella tiukkoja matseja on näköjään pelattu. Toivoisin että pääsisin pakittelemaan näitä uusia tulokkaita vastaan, mitä nyt eilen pelailin broidin ja JanRein kanssa niin ainakin pakki kalusto luulisi olevan hyvä nimittäin JanRein ohi ei monesti kukaan päässyt :)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Pelit meni perseelleen, kirjaimellisesti, haluatko ampua juontajan? Joo kyllä haluan...
todellakin, ihan hemmetin hyvin pelas vastustajilla tietokoneen äijät ja sai kiekon aina, katkas syötöt täydellisesti! vaikee pelata kyllä tietokoneen äijiä vastaa... tarkotan siis, että kun vastustajilla on kaks ihmistä ja loput koneen äijiä. :p
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ota siihen pomoiksi Nupev, Janrei. Noi on aina täällä..

Mitäh, ai minä aina täällä? :D

Kutsu on tullu ja jokunen joukkuematsiki jo pelattuna.
Smuu vois vaihtaa vähän taktiikoita joukkueelle.
Crash the net toimii parhaiten, silloin ai tyypitkin osaa tehdä jotain järkevää eikä seiso vaan maalin takana.
YV:ksi laukominen ja puolustuksena karvaus 3-2 ja kuvio protect the net. Noilla saa hyvin sooloilijat pois imo.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mitäh, ai minä aina täällä? :D

Kutsu on tullu ja jokunen joukkuematsiki jo pelattuna.
Smuu vois vaihtaa vähän taktiikoita joukkueelle.
Crash the net toimii parhaiten, silloin ai tyypitkin osaa tehdä jotain järkevää eikä seiso vaan maalin takana.
YV:ksi laukominen ja puolustuksena karvaus 3-2 ja kuvio protect the net. Noilla saa hyvin sooloilijat pois imo.

No menikö pahasti sit metsään? *repeilyä*
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

HCK2:n geeämmät voisi laittaa sitten päivitystä tuohon teidän rosteriin, niin annan kavereille oikeuksia yhteisöön ja päivittelen pelaajalistoja.

Kisaveikot? Missä pelaa?
Missä se yhteisö on ja miten sinne pääsee?

Olen lähettänyt jo pyyntöä teille ja olette näköjään hyväksyneet sen jo.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mitäh, ai minä aina täällä? :D

Kutsu on tullu ja jokunen joukkuematsiki jo pelattuna.
Smuu vois vaihtaa vähän taktiikoita joukkueelle.
SENSUROITU

Nää muuten toimii todella hyvin. Vois laittaa vakioiksi! Ei tule pahoja vastahyökkäyksiä kun on nää asetukset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Eilisen pienen tuskailun jälkeen HCK1 palasi omalle tasolleen. Viimeistä peliä lukuunottamatta kaikki voitettiin ja sijoitus maailmanrankingissa oli lopettaessani yhdeksän. Päivän ainoa tappio viimeisessä pelissä jäi kaivelemaan, koska meillä tuttuun tyyliin tolpat kolisi suht reippaasti ja vastustaja lirutti puolivahingossa vanhanaikaisella veskarin suojien läpi maalin. Maali tuli kolmannen erän viimeisillä minuuteilla ja matsti päättyi 0-1. Päivän positiivisempana tuloksena mainitaan 8-2 voitto jatkoaika.comin joukkueesta.

Tuttu kööri oli jälleen iskussa ja uusista tuttavuuksista täytyy mainita Zephydra. Hyvin pelattiin ekat matsit puolustuksessa yhteen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Mitäh, ai minä aina täällä? :D

Kutsu on tullu ja jokunen joukkuematsiki jo pelattuna.
Smuu vois vaihtaa vähän taktiikoita joukkueelle.
Crash the net toimii parhaiten, silloin ai tyypitkin osaa tehdä jotain järkevää eikä seiso vaan maalin takana.
YV:ksi laukominen ja puolustuksena karvaus 3-2 ja kuvio protect the net. Noilla saa hyvin sooloilijat pois imo.

Yllä olevat taktiset vinkit VAIN YHTEISÖN PUOLELLE. MItä näitä kaikille toitottaan, ja muutenkin luulis, että kaikki 1 ja 2 pelaajat ovat jo kirjautuneet yhteisöön, jos näin ei ole niin salimina :) kirjautuun.. JA TÄMÄ ON KÄSKY, tai alkaa rusinat turpoileen!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No hemmetti...
tuota kirjoittaessani en ollut vielä löytänyt valaistumista.. Eli HCK-yhteisöä.:)
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Ohhoh... tuli peli nyt ostettua! En ole varmaan vähä päälle vkon käyny tätä keskustelua lukemas nii oli pikkanen shokki :eek: e jaksa kaikkia n.50 sivua lukea! eli inviä vaa kehiin! olin siis tuossa 2. joukkueessa.. pari tyyppiä olikin jo mut ystäväksi lisännyt..
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

HCK2 posse pukukoppiin ja sassiin :)

Edit. Jaah menipä EA:n palvelimet taas alas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

TomppaFIN puuttuu muuten etusivulta. Pelaa ykkösjoukkueessa hyökkääjänä ja pelinumero taisi olla 7. Toistakymmentä matsia on tilastojen mukaan pelanut, mutta vasta eilen satuttiin samaan aikaan pukkariin.

Eli hyökkääjiäkin löytyy jo pahan päivän varallekin....
 
Ylös Bottom