megaman
Member
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN
Kutsuja kehiin!
Oon näköjää saanu apu gm oikeudet.
Kutsuja kehiin!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Oon näköjää saanu apu gm oikeudet.
jos joku nyt teki uuden joukkueen niin mut voi kutsuu joukkueeseen psn:hemppa ja LW olis tarkotuspelata
kyl mut ainakin pitäis pystyä lisäämään oon pelannutkin suht paljon, voin pelata maalivahtinakin ku sitä ei näytä olevan.
Joku aktiivinen peluri ottaa nyt homman haltuun ja siirtyy tuumasta toimeen. Joukkueen nimeksi vaikka HC KonsoliFIN II, kun HC KonsoliFIN 2 on käytössä. Varsinainen GM antaa vielä oikeudet parille muulle, että tämänkaltainen sähellys vältetään.
Ensiksi kaikki alkuperäiset jäsenet siirretään kyseiseen tiimiin, jonka jälkeen aletaan lisäilemään uusia. Smuun mukaanottamista kannattaa kuitenkin joukkueen päättäjien harkita.
Ota siihen pomoiksi Nupev, Janrei. Noi on aina täällä..
Edit: Smuun toiminnasta päätellen kaveri ois mitä mainioin vahvistus FIB:iin!
etkö kerennyt kaikkea lukemaan, mutta nythän smuu on pistänyt kaikille kutsua ja pistänyt pari jätkää GM:ksi, ainakin nupenviinan...
joten riiläks vain
Olisikohan mitenkään mahdollista saada siirtoa farmista edustukseen(HC1)? Vitsi vitsinä
Perustelu on siinä, että ollaan pelattu Kaljaviiksen kanssa nii pirusti nyt yhdessä, joten on tuota tuntumaa toisen liikkeistä ja ajatusmaailmasta pelin suhteen on jo ihan hyvin.
Ei tuo tiimi liity minunkaan mielestäni mitenkään HCK-konserniin. Saatiinpahan enemmän vastuksia....pate79 sanoi:Minkä takia toi 3. joukkue on joku piip KISAVEIKOT??? Nyt se on samaa kamaa kuin FIB, ainakin mun mielestä kun ei pelaa virallisella nimellä..
1. joukkue on tällä hetkellä täynnä, mutta mahdollisten rosterimuutosten suhteen kannattaa olla valppaana ja pysyä tiimin GM:n kanssa hyvissä väleissä.
Ei tuo tiimi liity minunkaan mielestäni mitenkään HCK-konserniin. Saatiinpahan enemmän vastuksia....