Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[HCK] HC KFIN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hele
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Nyt kaipaisi HCK2:n GM:ltä vähän aktiivisuutta. Monta kaveria olisi tulossa jengiin, eikä Smuusta ole vähään aikaan kuulunut. Jos ei hänellä tule foorumilla hirveästi käytyä, niin maalaisjärkeä peliin ja muutamat apu-GM nimeämiset tiskiin.

Uusille hakijoille sen verran, että katsokaa ketjun ensimmäinen viesti ennenkuin laitatte numero- ja paikkatoiveita.

Itse äsken pelasin Smuun kanssa yhden ottelun, jonka jälkeen se lähetti että "menen baariin"

Sitte lähetin tälle että anna mulle vaikka apu gm, niin otan porukkaa jengiin että voitas vaikka pelata, mutta vastausta ei kuulu...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Itse äsken pelasin Smuun kanssa yhden ottelun, jonka jälkeen se lähetti että "menen baariin"

Sitte lähetin tälle että anna mulle vaikka apu gm, niin otan porukkaa jengiin että voitas vaikka pelata, mutta vastausta ei kuulu...

Pistetääkö uus jengi pystyy? Alkaa pikkuhiljaa turhauttaa. Jos joku kävis tekee jengin ja ainaki mulle pistäs apu gm oikeudet...
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos uusi joukkue tulee ja mukaan mahtuu niin hyökkäys päässä numerolla 8 luutisi Nulli69
Kutsua siis kehiin!
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

tuolla hckfin alueella oli smuu just laittanut tuloksia pelatuista otetluista, muttei näytä vaivautuvan tännepäin ollenkaan.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No tehkää jotaki sentää. Alkaa vituttaa kun oottanu tässä että millon pääsis niitä pelaamaan. Ja jos teette sen kolmosen tai kakkoseen tulee kutsua ni PSN AAJ999, sentteri ja pelinumero 3.


edit: KUTSUT TULLU =))
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

jos joku nyt teki uuden joukkueen niin mut voi kutsuu joukkueeseen psn:hemppa ja LW olis tarkotuspelata
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos nyt vaan tehdään uusi joukkue?

Joku aktiivinen peluri ottaa nyt homman haltuun ja siirtyy tuumasta toimeen. Joukkueen nimeksi vaikka HC KonsoliFIN II, kun HC KonsoliFIN 2 on käytössä. Varsinainen GM antaa vielä oikeudet parille muulle, että tämänkaltainen sähellys vältetään.

Ensiksi kaikki alkuperäiset jäsenet siirretään kyseiseen tiimiin, jonka jälkeen aletaan lisäilemään uusia. Smuun mukaanottamista kannattaa kuitenkin joukkueen päättäjien harkita.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

No tehkää jotaki sentää. Alkaa vituttaa kun oottanu tässä että millon pääsis niitä pelaamaan. Ja jos teette sen kolmosen tai kakkoseen tulee kutsua ni PSN AAJ999, sentteri ja pelinumero 3.


edit: KUTSUT TULLU =))


Joku tehnyt jo kolmosen vai ?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Jos joku on tehny kolmosen ni mut voi kutsuu tuun huomen iltapäivällä pelaa ja pelaanki sit koko illan.Oikea laita salee007 #14
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Joku aktiivinen peluri ottaa nyt homman haltuun ja siirtyy tuumasta toimeen. Joukkueen nimeksi vaikka HC KonsoliFIN II, kun HC KonsoliFIN 2 on käytössä. Varsinainen GM antaa vielä oikeudet parille muulle, että tämänkaltainen sähellys vältetään.

Ensiksi kaikki alkuperäiset jäsenet siirretään kyseiseen tiimiin, jonka jälkeen aletaan lisäilemään uusia. Smuun mukaanottamista kannattaa kuitenkin joukkueen päättäjien harkita.

No nyt on ainakin Naukkikselle ja mulle tullu kutsut niin....emt tarviiko uutta tiimiä, koska saattaa se smu olla laittanu muillekki ne kutsut nyt.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Laittakaa nyt kaikille ensimmäisellä sivulla oleville kutsua. Jos joukkueessa on tämän jälkeen mielestänne vielä tilaa, niin alkakaa käymään näitä uusia hakijoita läpi ilmottautumisjärjestyksessä. Joukkueen ollessa täynnä laitakaa Helelle viestiä, että lisää asian aloitusviestiin.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onhan tää nyt taas sellaista säätöä ettei mitään rajaa. Mikä on maksimimäärä pelaajia per joukkue? Siis eikö siellä kannattaisi olla vaikka 50 pelaajaa, olisipahan useammin pelaajia pukuhuoneessa, ettei tarvitsisi erikseen säätää?
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Onhan tää nyt taas sellaista säätöä ettei mitään rajaa. Mikä on maksimimäärä pelaajia per joukkue? Siis eikö siellä kannattaisi olla vaikka 50 pelaajaa, olisipahan useammin pelaajia pukuhuoneessa, ettei tarvitsisi erikseen säätää?

Tää asia on puitu jo ja tultiin siihen päätökseen että tehdään 2 joukkuetta.
 
Vastaus: NHL09 - HC KonsoliFIN

Terve! Liityin joukkoon ja jos jossain joukkueessa on tilaa niin täältä oikealaita (kh,vh käy myös) käyttöön. Yritän olla mahollisimman aktiivinen mutta kolmivuorotyö ja pien lapsi vähän verottaa mutta kyllä sitä melkein päivittäin kerkeispelailemaan, ei muuta kun kutsua tulemaan.

PSN: psychozazu
Numero 97 jos vapaana

hiljasta tuntuu olevan...
 
Ylös Bottom