Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Feikki kansi.


Mutta ei tasan kyllä julkaista maaliskuussa. Tai sitten peli on vaan markkinoitu huonommin kuin joku Barbie Racer. Ainut matsku mitä netistäkin löytää on edellisen E3:sen pari räkäistä videota ja TGS:n "sumu" screenshotit.

Veikkaan syksy-joulu julkaisua.

Kansi on concept vaiheessa eli ei feikki, mutta ei myöskään lopullinen.
Eiköhän SCEE kohta puolin kertoile tarkemmin Heavenlyn Swordin(toukokuu), Lairin ja Warhawkin julkaisu targetit.

SCEE:n pelit euro julkaisuun.

Resistance
MotorStorm
F1 Championship Edition
RR7
Genji 2
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Jumalautsi tästä voi hyvinkin kehkeytyä uskomaton legendapeli.
Varsinkin kun katsoo niitä art-kuvia ja vertailua grafiikkamoottorilla otettuihin kuviin, on usko korkealla. Tyylitajua huipussaan. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Edelleen, ei malta odottaa.:cool: Jo pelin tyyli tekee siitä pakko-ostoksen.. vaikka kaikki muu olisi paskaa, olisi se pakkohankinta..
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Kills. Remaining ?! :confused: :(
Luulenpa vain, että taistelussa tapahtuu jotain "dramaattista", kunhan tuo mittari tipahtaa nollaan. Saattaisi nimittäin olla melko puuduttavaa, jopa erinomaisella taistelusysteemillä, tappaa ne kaikki tuhannet sotilaat ilman minkäänlaista hengähdystaukoa & muutosta, tai efdes ylipäätään tappaa niitä kaikkia. Eli tuohan saattaisi mennä vaikka niin, että ensin pitää lahdata 100 vihollista, minkä jälkeen taistelukentälle alkaa tulla niitä jättimäisiä katapulttisysteemejä, jotka pitäisi sitten tuhota tavalla tai toisella (samalla tappaen 200 vihollista lisää). Uskoisin kuitenkin, että taistelu tulee jonkinsortin päätökseen, kun on tappanut tarpeeksi vihollisia. Ehkä Narikon tehtävä on vain läpäistä kyseinen vihollisrintama päästäkseen etenemään seuraavaan paikkaan, ja näin ollen on vain tarpeellista heikentää armeijaa tarpeeksi, että Nariko pääsisi siitä ohi. Näin uskon ma.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Tässä vielä yksi kuva:

hs.jpg


Tappaan 400 sotilasta vai? hmm.. hyviä aikoja tulossa Ps3 omistajille "tuleville" :D
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Hyvältä näyttää. Mutta pelottaa vain se, että jos pelissä tulee vähän väliä vastaan ilmoitus "kill xXx number of soldiers to achieve something" Eipä paljoa nappaa Dynasty warriors-meininki!!:mad:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

karpaasi sanoi:
Hyvältä näyttää. Mutta pelottaa vain se, että jos pelissä tulee vähän väliä vastaan ilmoitus "kill xXx number of soldiers to achieve something" Eipä paljoa nappaa Dynasty warriors-meininki!!:mad:
Niinno, käsittääkseni Heavenly Swordissa on vain pari kolme massiivisempaa taistelua armeijaa vastaan. Muuten taistellaan huomattavasti pienempiä joukkoja vastaan, ja pelkästään 1 vs 1 taisteluitakin tulee olemaan ihan runsaasti. Vaihtelua pitäisi siis olla intensiivisistä kaksintaisteluista "sinä vs. maailma" tyylisiin hengissäsäilymiskamppailuihin.

Ja onhan Heavenly Swordin taistelusysteemikin niin paljon parempi & monipuolisempi kuin Dynasty Warriorseissa yhteensä, ettei siitä saisi Dynasty Warriorsia tekemälläkään.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Pelkona lähinnä on, että Nariko (onpa vittumainen nimi) lahtaa noita sotilaita kuvassa näkyvällä tykillä sadoittain. No saa nähdä mitä tästäkin tulee..

Tekijöistä päätellen joko paskaa tai hubaa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Pelkona lähinnä on, että Nariko (onpa vittumainen nimi) lahtaa noita sotilaita kuvassa näkyvällä tykillä sadoittain.
Jossain uudessa ruotsalaisessa haastattelussa eräs kehittäjä sanoi, että tietyllä oikeinajoitetulla liikkeellä/iskusarjalla voi saada tapettua melkein 30 vihollista yhdellä kertaa. Eli kyllä niitä superliikkeitäkin löytyy. Tietysti tykkikin aiheuttaa runsaasti tuhoa (ei nyt välttämättä satoja vihollisia, mutta tusinoittain kuitenkin). Tuskinpa tykkiäkään voi käyttää niin hirveästi kerralla, että siitä olisi aivan ylivoimaista hyötyä. Se on ennemminkin kertakäyttöistä hupia kuin ase, jota voi käyttää kymmeniä kertoja yhden taistelun aikana.

No saa nähdä mitä tästäkin tulee..
Eivätköhän useat "Best Action Game of *lisää tapahtuma*" tai "The Best Game of *lisää tapahtuma*" palkinnot jo anna jotain osviittaa pelin erinomaisuudesta. :rolleyes: Varsinkin kun kyseenlaisia palkintoja satoi Heavenly Swordille myös Japanissa ainoana länsimaisena pelinä. Ja mikä tekee siitä vielä vaikuttavampaa on se fakta, että TGS:lla oli pelattavana myös Japanin oma Devil May Cry 4, mutta japanilaiset kävijät valitsivat silti Heavenly Swordin yli DMC4:n yhdeksi TGS:n parhaimmista peleistä. Devil am Cry 4 :( jäi koko listan ulkopuolelle

Ainoastaan tarina voi kusta tässä vaiheessa, ja niin tuskin tapahtuu kun sitä kirjoittamaan on käsittääkseni palkattu ammattilaisia muilta viihteen aloilta.

Tekijöistä päätellen joko paskaa tai hubaa.
Ottaen huomioon, että Kung Fu Chaos on yksi Xboxin parhaista peleistä, eli NT:n kehittäjillä riittää kyllä aitoa yllinkyllin, ja siihen vielä lisätään Sonyn valtava tuki, tästä ei yksinkertaisesti vain voi tulla paskaa peliä. E3-demo, jota on sitten käytetty muuallakin, osoitti jo, että pelin taistelusysteemi on rautaa (selkeästi monipuolisempi & parempi kuin God of Warin, ja kilpailee jopa Devil May Cry 3:n syvällisyyden kanssa, joskin on helposti lähestyttävämpi, jotta jo nOObitkin voivat saada jonkinasteista tuhoa aikaan), puhumattakaan vihollisten erinomaisesta tekoälystä ja loistavasta audiovisuaalisesta puolesta. Kuten jo sanoin, ainoastaan tarina voi tällä hetkellä heikentää kokonaisuuden laatua. Muuten on melko selkeä Tripla-A peli tulossa, milloin ikinä julkaistaankaan.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että hyvä on Famazin kristallipallo kun lyhyen demon ja parin suttuisen screenin avulla tiedät, että peli on jo monipuolisempi kuin GoW ja melkein monipuolisempi kuin DMC3.

Mutta hyvä, ettei ylläreitä pääse tulemaan.

Ottaen huomioon, että Kung Fu Chaos on yksi Xboxin parhaista peleistä...

Tähän viittasinkin ja ei TOD.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että hyvä on Famazin kristallipallo kun lyhyen demon ja parin suttuisen screenin avulla tiedät, että peli on jo monipuolisempi kuin GoW ja melkein monipuolisempi kuin DMC3.
Ei, vaan perustan tietoni kaikille niille haastatteluille, previkoille ja kehittäjien antamille kommenteille, joita pelistä löytyy ympäri Internettiä. Satun nyt tietämään melko paljon pelin taistelusysteemistä, rakenteesta ja juonesta, koska olen lukenut aikalailla jokaisen jutun, mitä pelistä on kirjoitettu ja kaikki kehittäjien haastattelut. Pelistä on melko paljonkin hyvälaatuisia kuvia & skanneja liikkeellä, puhumattakaan kehittäjien erinomaisesta demonstraatiosta E3:lla (en tarkoita Sonyn konferenssia, vaan yksityisempää tilaisuutta, joka järjestettiin E3:n aikana ja joka selitti aika hyvin taistelusysteemin perusteet ja antoi myös vilahduksia sen syvällisempiin nurkkiin) joten en perusta kaikkea kahdeksan minuutin demon pohjalle taikka näihin viimeisimpiin kuviin.

Jos olisit itse jaksanut ottaa mitään selvää Heavenly Swordin taistelusysteemistä, tietäisit sen olevan paljon monipuolisempi kuin God of Warin vastaava, joka lähentelee yksinkertaista nappulanrämpytystä (vain pykälää tai kahta monipuolisempi kuin jonkun Champions of Norrath -tyylisen hack 'n slashin systeemi), tietenkin erittäin viihdyttävää sellaista. Heavenly Swordissa on tusinoittain erilaisia komboja (joita voi yhdistellä), kolme täysin erilaista taistelutyyliä, vastahyökkäyksiä, heittoja, kuolleilta vihollisilta otettavia aseita & tavaroita joita voi käyttää aseena ja erikoisliikkeitä. GoW:ssa on mitä? 4-5 hyödyllistä komboa ja todella yksinkertainen counter-attack systeemi, joka kalpenee jo lyhyen HS-demon keskeneräisen taistelusysteemin edessä. Painotus sanalla keskeneräinen. E3-demon pelattavuus ei aivan yllä DMC3:n monipuolisuuden tasolle (DMC1:n ja 2:n ylittää helpostikin), mutta viimeistelty se saattaa ihan hyvin yltääkin, ainakin jollain tasolla (toki DMC3:n taistelusysteemi saattaa tehdä joitain asioita paremmin, mutta saman voi sanoa myös Heavenly Swordista, jonka vahvuudet ovat erilaisissa asioissa verrattuna DMC3:n vahvuuksiin).
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

No kyllä minä nyt previkat olen lukenut, mutta call me crazy, sillä uskon pelinkehittäjien väitteet ja pikaisten hands-onien hypetukset vasta aikaisintaan arvostelujen kohdalla.

Mutta meitä on moneen junaan ja tottakai toivon, että pelistä God of Warin "tappaja" saadaan.

Monesti vain hype kasvaa ja kasvaa niin naurettaviin lukemiin, ettei lopputulos "voi" vastata odotuksia. Näin kävi esim Lairin kanssa joka tänään tarkasteltuna on ihan jeesbox kamaa, mutta kun eka real-time video julkaistiin niin melkein oksensin :D

Thus "dont believe the hype"
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Monesti vain hype kasvaa ja kasvaa niin naurettaviin lukemiin, ettei lopputulos "voi" vastata odotuksia.

Niin, tottakai pitää pitää jäät hatussa, koskaan ei tiedä ennenkuin lopullisen tuotteen pääsee näkemään. Kyllä itsekin luotan jo melko suurella varmuudella pelistä tulevan AAA-kamaa, mutta silti aina se tietty epäilys on ja kannattaakin olla ennenkuin se lopullinen tuote on käsissä.

Mutta odotus on joka tapauksessa todella kova.:cool:
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Zoukka sanoi:
Ei voi kyllä muuta sanoa kuin, että hyvä on Famazin kristallipallo kun lyhyen demon ja parin suttuisen screenin avulla tiedät, että peli on jo monipuolisempi kuin GoW ja melkein monipuolisempi kuin DMC3.

Mutta hyvä, ettei ylläreitä pääse tulemaan.



Tähän viittasinkin ja ei TOD.
Sinullakin on aika useasti tuo mahtava kristallipallo käytössä :rolleyes:
 
Ylös Bottom