Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
samuel6 sanoi:Emännyksen kanssa kenttiä editoimaan...
FamaZ sanoi:Ainakin välipätkät tulevat olemaan aivan uskomattoman näköisiä, ja jos kaikki menee hyvin, HS näyttää pelitilanteessakin niin hyvältä, ettei sitä voi erottaa tuosta edes 100x-suurennuslasilla.
Zoukka sanoi:Heh eikai joku oikeasti luule, että tuo kuva liittyy mitenkään gameplayhyn. Se on joko reaaliaikaisesta välidemosta tai pre-rendered välidemosta. Valitse siitä.
Tässä paluuta arkeen
http://i19.tinypic.com/3zqwn0i.jpg
On se vaan ruma...
Ei tarvitse valita. Kehittäjät ovat sanoneet, että on ihan in-game matskua, joka pyörii pelin grafiikkamoottorilla. Toki se on välipätkästä (kuten jo sanoinkin), mutta pelin graffamoottoria se silti käyttää. Ja tietty ovat myös lisänneet blurria kuvan reunoille & resoluutiokin taitaa olla suurempi kuin pelissä. Silti, tuohon Ninja Theory tähtää ihan pelitilanteidenkin graffojen kanssa. Ja tähän mennessä NT on saavuttanut aikalailla kaiken, mitä ovat halunneetkin (kuten ne uskomattoman näköiset vesiputoukset, jotka näytettiin ensin "Target renderissä" ja joita näkyi myös Cinematic trailerin ympäristöissä)Zoukka sanoi:Heh eikai joku oikeasti luule, että tuo kuva liittyy mitenkään gameplayhyn. Se on joko reaaliaikaisesta välidemosta tai pre-rendered välidemosta. Valitse siitä.
Niin, ja sinä taisit taas lukea tämän kohdan siitä, mitä kehittäjät sanoivat juuri tuosta "cinematic trailerista" ja sen käyttämästä matskusta:
Kuva, johon sinä linkitit = Wanha Q MiqäPeonic sanoi:Just because you saw the other images this week, doesn't mean we made them this week. The image released today was captured yesterday.
Ei tässä tarvitse mitään luulla. Kehittäjät ovat ihan selkokielellä sanoneet foorumeillaan, että se ON otettu suoraan tämänhetkisestä Heavenly Swordista. Jonkin verran on post-edit sitä muuttanut blurrin ja resoluution korotuksen muodossa, mutta muuten sille ei ole tehty mitään muuta.Hehe yhet luuli oikeasti että tuo on pelistä
Heavenly Swordin kanssa nyt tarvitsee muistaa yksi asia. Välipätkät, niin hienoja kuin ovatkin, on integroitu peliin niin, ettei eroa pelitilanteeseen pahemmin ole, mitä nyt kuvakulma vaihtuu (kts: viime E3:n video, jossa vihollissotilaiden pomo huutelee sotilailleen pelaamisen välissä, sellaisia kaikki pelin välipätkät ovat ainakin minun käsittääkseni, sillä NT:n kehittäjät ovat sanoneet etteivät halua tehdä Metal Gear Solidia, mitä välipätkien tyyliin tulee). Heavenly Swordissa ei tule olemaan niin selviä rajoja välipätkien ja pelitilanteiden välillä kuin esmes jossain Metal Gear Solidissa, mikäli kehittäjien sanoihin on mitään luottamista.T4iZuuni sanoi:Ainahan välivideoihin voi laittaa mitä matskua vaan ja porukka uskoo että se on sitä mitä nähdään gameplayssä
Jos nyt viittaat vain Heavenly Swordiin, niin syy tuohon on melko yksinkertainen: Emme ole vielä nähneet pätkiä pelitilanteesta tämänhetkisestä Heavenly Swordista. Jos nyt luit yhtään mitä minä kirjoitin, niin tähän mennessä olemme nähneet gameplay pätkiä Heavenly Swordista vain pelin viime vuoden buildeista (Q3-Q4 2006 ajoilta). Jopa tällä viikolla näytetty Cinematic Production teaserin materiaali on niiltä ajoilta, eikä vain viikon vanhaa.Miksi sitten tuollaista näkyy vain välivideoissa eikä pelaamisessa?
En todellakaan usko että kukaan tosissaan niin luulee. On se silti hieno kuva, missä tahansa kohdassa peliä onkaan, eikö niin?Zoukka sanoi:Heh eikai joku oikeasti luule, että tuo kuva liittyy mitenkään gameplayhyn. Se on joko reaaliaikaisesta välidemosta tai pre-rendered välidemosta. Valitse siitä.
Voisi jopa sanoa, että next gen vs. true next genFamaZ sanoi:Tässä on vielä tuosta vanhemmasta HS:stä
alkuperäinen:
http://img170.imageshack.us/img170/8058/hs1ks8.jpg
muokattu:
http://img337.imageshack.us/img337/2696/hs1pstr7.jpg
Tuossa jälkimmäisessä kuvassahan on vain joku sinertävä filtteri ja taustaa blurrattu. Sama kuva. Samat "virheet" kummassakin.Psyko sanoi:Voisi jopa sanoa, että next gen vs. true next gen
ojala sanoi:Tuossa jälkimmäisessä kuvassahan on vain joku sinertävä filtteri ja taustaa blurrattu. Sama kuva. Samat "virheet" kummassakin.
Meinaan että se on sama kuva kahteen kertaan. Toisessa filtteri päällä. Tarkkasilmäiset löytävät samat kasvonpiirteet molemmista kuvista. En nyt puhunut mitään miltä itse peli tulisi näyttämään, vertailin vain noihta kahta aiemmin postattua kuvaa.Vinnie sanoi:meinaatko että filtterillä + blurrilla ja mahdollisella layerillä saadaan hahmon kasvoihin piirteitä/ihoa?
Sitä se next gen myöskin on. Paremman näköistä kuvaa. Mitä enemmän tehoja, sitä parempaa tarkkuutta, filttereitä, jne.ojala sanoi:Tuossa jälkimmäisessä kuvassahan on vain joku sinertävä filtteri ja taustaa blurrattu. Sama kuva. Samat "virheet" kummassakin.
Psyko sanoi:Sitä se next gen myöskin on. Paremman näköistä kuvaa. Mitä enemmän tehoja, sitä parempaa tarkkuutta, filttereitä, jne.
On kyllä, mutta pääpaino on selvästi "epävälipätkämäisillä" kohtauksilla, jotteivat välipätkät olisi samalla tavalla "tiellä" kuin esimerkiksi Metal Gear Solideissa, jossa ne rikkovat koko ajan pelaamisen rytmiä. Hyvänä esimerkkinä juuri E3-demon pomovastuksen "puhe" ja (kohtaus jote me emme ole nähneet, mutta se näytettiin lehdistölle GDC:ssa Narikon yksinpuhelu massiivisen armeijan lähestyessä tuhoamaan hänen kyläänsä. Välipätkän ja pelitilanteen välillä ei siis ole niin selvää rajaa kuin normaalisti, ainakaan useimpien välipätkien kohdalla.Zoukka sanoi:Niin ja kyllä pelissä on "ihan oikeat" välidemotkin vai heiluuko se Serkisin näköinen kunkku jossain taisteluareenoilla puhumassa viisaita ? Jotain lähdekritiikkiä ja luetun ymmärtämistä sentään...