Vastaus: Heavenly Sword
Näköjään.
Hitto että on muuten niin täynnä muistettavia kohtauksia tämä peli ettei ole tosikaan.
Btw. ehkä kaikkein koomisin kaikista kritiikeistä mitä peli on saanut, on tämä "peliaikaa on yritetty saada pitkitettyä halvimmalla mahdollisella keinolla heittämällä satoja ja taas satoja vihollisia tapettavaksi". LOL, siis jumalauta harvoin näkee tällaista peliä, missä ei yksinkertasesti ole MITÄÄN peliaikaa turhaan pitkittävää kamaa. Ei lainkaan backtrackingia, ei lopun tavaroiden keräilyä jotta pääsisi etenemään, ei kohtauksia joissa pelaaja tapetaan uudelleen ja uudelleen, ei turhia juoksenteluja, ei mitään ylimääräistä. Koko ajan peli vain jyrää ja jyrää kohti loppuhuipennusta. Tämä satojen ja satojen vihollistenkin taistelu kesti ehkä jopa huimat 5 minuuttia.
Mielestäni pelissä on kaksi vikaa ekan pelikerran jälkeen. Framerate heittelee liikaa monissa kohtauksissa ja täyden tehon heavenly swordilla ei pääse taistelemaan tarpeeksi. Ei kuitenkaan sillä, että Kain osuudet, QTE:t tai "puzzlet" olisivat olleet heikkoja, kaikki rytmittivät peliä todella hyvin ja pidin kaikista paljon vaikka etukäteen odotin, että nämä tulevat olemaan tylsää antia. Tässä pelissä itse asiassa ekaa kertaa pidin QTE-kohtauksista, ne olivat niin massiivisia mahtavalla musiikilla ja upeilla kamera-ajoilla toteutettuja ja veivät peliä hyvin eteenpäin. Mutta silti, heavenly swordilla olisi pitänyt päästä mätkimään enemmän eli pelin pituutta olisi voinut kasvattaa. Mitään Kain osuuksia tai muita ei olisi tarvinut ottaa pois. Hell-mode tulee muuttamaan tätä vielä ainakin vähän, koska sillä käsittääkseni vihuja joutuu hakkaamaan kauemmin, joka taas tuo jokaiseen sillä käytävään taisteluun vielä lisää fiilistä, mielestänin nimittäin riviviholliset kuolevat aina liian nopeasti normalilla. Ja muutenkin kokonaisuutena paketti oli silti niin hieno etteivät nämä pari seikkaa päässeet loppupeleissä harmittamaan lainkaan.
Kaikki muu olikin melko lailla täydellistä. 5.1 äänimaailma on uskomaton, musiikki on parasta missään pelissä koskaan, grafiikka samoin, taistelujärjestelmä on uskomattoman viihdyttävä, tarina oli koskettava vaikka myös huumoria löytyi runsaasti ja lopetus oli melkoseen hieno, kuvallinen suunnittelu täydellistä, valikot ja kaikki pienet jutut hienosti toteutettu, Narikon puheet kappaleiden välissä mahtava kosketus, jokainen kohtaus on todella muistettava, animointi mahtavaa, pomot täysin sekoja, pelin rytmitys täydellistä jne. jne. Taideteos, ei voi muuta sanoa. Heavenly Sword 2 on aivan pakko saada. Toivottavasti peli nyt myy. Ottaa melko pahasti päähän Ninja Theoryn puolesta, jos peli floppaa.. Ja jäi kuitenkin selvästi vielä tarinaan kerrottavaa..
jryi sanoi:Oli muuten hauska tuo Cyrusin ensimmäinen viesti pelin päättymisen jälkeen, se oli pelottavan samanhenkinen mun blogi-kommentin kanssa (15. päivä klo 00:46): http://blog.konsolifin.net/2007/09/14/taivaallista-miekkailua/
Näköjään.
Hitto että on muuten niin täynnä muistettavia kohtauksia tämä peli ettei ole tosikaan.
Btw. ehkä kaikkein koomisin kaikista kritiikeistä mitä peli on saanut, on tämä "peliaikaa on yritetty saada pitkitettyä halvimmalla mahdollisella keinolla heittämällä satoja ja taas satoja vihollisia tapettavaksi". LOL, siis jumalauta harvoin näkee tällaista peliä, missä ei yksinkertasesti ole MITÄÄN peliaikaa turhaan pitkittävää kamaa. Ei lainkaan backtrackingia, ei lopun tavaroiden keräilyä jotta pääsisi etenemään, ei kohtauksia joissa pelaaja tapetaan uudelleen ja uudelleen, ei turhia juoksenteluja, ei mitään ylimääräistä. Koko ajan peli vain jyrää ja jyrää kohti loppuhuipennusta. Tämä satojen ja satojen vihollistenkin taistelu kesti ehkä jopa huimat 5 minuuttia.
Mielestäni pelissä on kaksi vikaa ekan pelikerran jälkeen. Framerate heittelee liikaa monissa kohtauksissa ja täyden tehon heavenly swordilla ei pääse taistelemaan tarpeeksi. Ei kuitenkaan sillä, että Kain osuudet, QTE:t tai "puzzlet" olisivat olleet heikkoja, kaikki rytmittivät peliä todella hyvin ja pidin kaikista paljon vaikka etukäteen odotin, että nämä tulevat olemaan tylsää antia. Tässä pelissä itse asiassa ekaa kertaa pidin QTE-kohtauksista, ne olivat niin massiivisia mahtavalla musiikilla ja upeilla kamera-ajoilla toteutettuja ja veivät peliä hyvin eteenpäin. Mutta silti, heavenly swordilla olisi pitänyt päästä mätkimään enemmän eli pelin pituutta olisi voinut kasvattaa. Mitään Kain osuuksia tai muita ei olisi tarvinut ottaa pois. Hell-mode tulee muuttamaan tätä vielä ainakin vähän, koska sillä käsittääkseni vihuja joutuu hakkaamaan kauemmin, joka taas tuo jokaiseen sillä käytävään taisteluun vielä lisää fiilistä, mielestänin nimittäin riviviholliset kuolevat aina liian nopeasti normalilla. Ja muutenkin kokonaisuutena paketti oli silti niin hieno etteivät nämä pari seikkaa päässeet loppupeleissä harmittamaan lainkaan.
Kaikki muu olikin melko lailla täydellistä. 5.1 äänimaailma on uskomaton, musiikki on parasta missään pelissä koskaan, grafiikka samoin, taistelujärjestelmä on uskomattoman viihdyttävä, tarina oli koskettava vaikka myös huumoria löytyi runsaasti ja lopetus oli melkoseen hieno, kuvallinen suunnittelu täydellistä, valikot ja kaikki pienet jutut hienosti toteutettu, Narikon puheet kappaleiden välissä mahtava kosketus, jokainen kohtaus on todella muistettava, animointi mahtavaa, pomot täysin sekoja, pelin rytmitys täydellistä jne. jne. Taideteos, ei voi muuta sanoa. Heavenly Sword 2 on aivan pakko saada. Toivottavasti peli nyt myy. Ottaa melko pahasti päähän Ninja Theoryn puolesta, jos peli floppaa.. Ja jäi kuitenkin selvästi vielä tarinaan kerrottavaa..
Viimeksi muokannut moderaattori: