Vastaus: Heavenly Sword [Hype]
Tuo IGN:än arvostelu on kyllä aikamoista nysväystä.
Combat is fun, but only for a short while.
Kumma kyllä, ehkä hauskin ja toimivin taistelusysteemi ikinä. Itseäni ei vieläkään kyllästytä HS:sän kuolon tanssi vaikka olenkin Hell vaikeusasteen puolivälissä. Aina oppii jotain uutta mitä voi lisätä
Unfortunately, in most one-on-one battles it makes most sense to mostly stick with Triangle as it doubles for a move-breaking counter attack. The more often you use Triangle, the more likely you are to unknowingly counter an enemy's attack and come back with an instant-kill finishing move.
- Voi voi ign luottaa enemmän tuuriinsa kuin taitoonsa, miten vaikeaa se on torjua jos kolmiota pitää painaa blockauksen (toimii myös jopa sokkona kunhan painaa jokaisen kilahduksen jälkeen nopeasti kolmiota
) jälkeen eikä yhteydessä. eikä pelkällä kolmiolla paljon tehdä noita suojauksen murtavia liikkeitä, useimmat näistä tarvitsee tietyn laisen liike joka sisältää sekä neliötä että kolmiota. väistöliike toimii paremmin kun kolmio sarjojen käyttöön nojaaminen jos ei luota omiin torjunta taitoihin.
Another issue we have with the combat mechanics is the lack of a block button. Nariko will automatically block attacks when you aren't attacking, and an interesting concept here is that you need to match the incoming attack type with the correct stance in order to properly block it (enemies will glow a certain color just before their attack to clue you in as to which stance to take). That part is cool, but since you don't actually have a block button you can't forcefully take Nariko out of a combo and quickly block.
- minä haluan tietää miten IGN:n väki suojautuu selkään kohdistuvasta hyökkäyksestä samaan aikaan kuin itse hyökkää. Tästä tuleekin mieleen eräs heavenly swordin hauska taistelumekaniikkaa syventävä puoli mitä ei tulee combo liikkeisiin, sitä ei välttämättä kyllä huomaa heti. Näitä comboja kun voi tehdä kahdella tyylillä,
hallitusti sekä nopeasti.
Comboissa ollaan hyvin anteeksi antavaisia joten sarjan voi toetuttaa nopeasti(varomattomasti) tai sitten hitaammalla tarkkaavaisemmalla tyylillä, Nariko kun ei voi puolustaa ja hyökätä samaan aikaan, joten on hyvä miekan iskujen välissä sisällyttää pienimuotoinen tauko mahdollsten vihollishyökkäysten blokkaamista ja countieria varten ja mikäli haluaa nopeaa hiemän ärhäkkäämpää combotusta niin kannattaa käyttää sitä väistöliikettä. Uskonkin että kun tämän saa syväistettyä hyvin on Nariko sellainen tappokone johon ei saa juuri naarmuakaan.
Lasting Appeal
The experience is over fairly quickly. There are a number of really good unlockables to go back and earn, though you can already get them online right now.
5.0
Kyllä itsellä on intoa riittänyt nuokin avaamaan, ja Hell mode on edelleenkin vähintään kokeilemisen arvoinen haaste jokaiselle pelin ostaneelle. Ja todennäköisemmin tulevat Home palkinnot voivat nostaa näiden hankinta arvoa myös todella paljon. Kuka nyt ei haluaisi omaa pientä Heavenly sword miekkaa palkintohuoneen seinälle. (toive ajattelua tietty mutta mahdollista 50-50)
Kyllä on heiveröiset perusteet antaa gameplay:lle 7.0 sanon minä. Mutta antaa IGN:n kertoa oma mielipiteensä, itse vaan en pysty siihen yhtymään ja ei nähtävästi moni muukaan täällä peliä pelannut. Voisin jopa kuvata arvostelua sanoilla "biased" vai miksi ne näitä tykkäävät kutsua.