Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavenly Sword

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cyrus1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Xbugs sanoi:
Gamestop on taas kerran tehnyt taktisen peliliikkeen ja nostanut Heavenly Swordin hinnan 80 (!) euroon juuri sopivasti tämän vaihtotarjouksen ajaksi...
Empä usko ennenkuin itse näen...
Etenkään tämän sivun ehkä pahimman botin suusta
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
Empä usko ennenkuin itse näen...
Etenkään tämän sivun ehkä pahimman botin suusta

Ofttopic, mutta kyllä lähteeseen voit luottaa. Bugsin viestihistoriaa katsomalla varmaan voit havaita, että kaveri jakaa ihan hyödyllistä infoa alustasta huolimatta. Konsolisota on asia erikseen, siellä on kaikki keinot käytössä...
Mitä tuohon hintaan tulee: se tietysti rajoittaa vaihtotarjousta, mutta samalla rajoittuu myös ko. pelin myynti kun lähicittari myy halvemmalla - idioottimainen temppu joka tapauksessa.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

TeRm0z sanoi:
Ofttopic, mutta kyllä lähteeseen voit luottaa. Bugsin viestihistoriaa katsomalla varmaan voit havaita, että kaveri jakaa ihan hyödyllistä infoa alustasta huolimatta. Konsolisota on asia erikseen, siellä on kaikki keinot käytössä...
Mitä tuohon hintaan tulee: se tietysti rajoittaa vaihtotarjousta, mutta samalla rajoittuu myös ko. pelin myynti kun lähicittari myy halvemmalla - idioottimainen temppu joka tapauksessa.
En pysty sitä vaan uskomaan, jos julkkaripäivä on ylihuomenna. En ennenkuin olen sen 80 euron hintalapun nähnyt Heavenly Swordin kannessa 19. päivän jälkeen. Oli sitten botti tai ei, luotettava tai ei.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Vinnie sanoi:
tein suuren virheen ja lueskelin netistä tästä pelistä paljastuksia.
sitten silmiini osui...
...linkki , josta käy ilmi kuinka paljon HS:n tekijät kunnioittavat uranuurtaja-peli GoWia.
nythän on sitten niin,että tuo paikka on pakko etsiä.

Tuohon nyt törmää automaattisesti. Ja muille, en suosittele että katsotte tuota linkkiä. sitten vasta kun peli on läpi.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
En pysty sitä vaan uskomaan, jos julkkaripäivä on ylihuomenna. En ennenkuin olen sen 80 euron hintalapun nähnyt Heavenly Swordin kannessa 19. päivän jälkeen. Oli sitten botti tai ei, luotettava tai ei.
Soitin hetki sitten Kampin EB Gamesiin ja ainakin siellä pelin hinta todellakin on 79,90 euroa. Tuomalla 5 - ei 3 niin kuin esim. J-kylän Gamestopissa - PS2/Xbox/whatnot-peliä (kunhan ei PC/PS1) saa pelin eurolla.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

TT-2k sanoi:
Soitin hetki sitten Kampin EB Gamesiin ja ainakin siellä pelin hinta todellakin on 79,90 euroa. Tuomalla 5 - ei 3 niin kuin esim. J-kylän Gamestopissa - PS2/Xbox/whatnot-peliä (kunhan ei PC/PS1) saa pelin eurolla.

Kiitoksia paljon muuten tästä tiedosta. Ei tarvinnut nyt itse soittaa ja täytyy varautua ottamalla mukaan 5 peliä. Tuo Heavenly Sword tulee siis hankittua. Mahdollisesti muitakin PS3-pelejä, jos joitain älyhalpoja PS2 tai Xbox -pelejä löytyy jostain päin Kamppia.

Meni kyllä uudestaan harkintaan, mitä pelejä tuolta hyllystä vien sinne vaihtoon.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Swhat sanoi:
Kiitoksia paljon muuten tästä tiedosta. Ei tarvinnut nyt itse soittaa ja täytyy varautua ottamalla mukaan 5 peliä.

Tuo viiteen peliin vaihtaminen on kyllä jo sen verran huono diili, että itse suosittelisin viemään vaihdossa 3 peliä Gamestopiin ja maksamaan "vaihderahaa" 6 euroa - tuonkin pitäisi onnistua ainakin hieman vääntämällä.

Periaatteen miehet eivät tietysti taivu tuollaisen riistohinnoittelun edessä ja ostavat taivaallisen miekkansa muualta - esimerkiksi käytettynä. Pelin lyhyen keston takia sitä luulisi löytyvän varsin hyvin käytettynä melko nopeastikin.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Xbugs sanoi:
Tuo viiteen peliin vaihtaminen on kyllä jo sen verran huono diili, että itse suosittelisin viemään vaihdossa 3 peliä Gamestopiin ja maksamaan "vaihderahaa" 6 euroa - tuonkin pitäisi onnistua ainakin hieman vääntämällä.

Periaatteen miehet eivät tietysti taivu tuollaisen riistohinnoittelun edessä ja ostavat taivaallisen miekkansa muualta - esimerkiksi käytettynä. Pelin lyhyen keston takia sitä luulisi löytyvän varsin hyvin käytettynä melko nopeastikin.

Nyt kyllä mennään armotta taas offtopicin puolella, mutta tuo onnistui Halo 3:n kohdalla. Varasin Collector's editionin ja vaihto onnistuu 3 pelillä + 6lla ja myyntihinta on 79,90, joten eiköhän sama onnistune Heavenlynkin kohdalla.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ro0Ki3 sanoi:
Nyt kyllä mennään armotta taas offtopicin puolella, mutta tuo onnistui Halo 3:n kohdalla. Varasin Collector's editionin ja vaihto onnistuu 3 pelillä + 6lla ja myyntihinta on 79,90, joten eiköhän sama onnistune Heavenlynkin kohdalla.
Mikä kauppa?
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Ro0Ki3 sanoi:
Rautatieaseman asematunnelin Gamestop.

Kampin EBGames on kohtapuolin historiaa - sekin muuntaa nimensä Gamestopiksi. Kyseessä on siis saman ketjun uusi liike, ja siksi tämä mieletön tarjous on kyhäilty. Itse ainakin aion hyödyntää sitä. :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Andy "Gollum" Serkis ja Ninja Theoryn Tameem Antoniades Threespeechin haastattelussa Heavenly Swordin draaman kehityksestä ja näyttelemisestä.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Sunnuntaina pääsi pelaamaan sekä seuraamaan sivusta, kun tätä hakattiin leuat lattialla ja kuola suupielestä valuen. Peli oli edennyt ilmeisesti sen lopputaisteluun ja näky oli komia. Enempää spoilaamatta, oli ilmassa nextgen-siipien havinaa ja hyvin eeppistä menoa, taustalla pauhivan sinfoniaorkesterin antaessa fiilikseen vielä lisää syvyyttä.

Eteenpäin ei päässyt helpoimman kautta - vain mätkimällä näpyköitä satunnaisella otteella. Siihen tarvitaan ihan oikeaa reagointia tapahtumien mukaan, joskus jopa epäinhimillisen nopeasti. Vedät pataan ympärillä parveilevia sotilaita ja yrität samalla seurata mitä herra isoherra yrittää pääsi menoksi. Ei pelkkää huitomista, vaan myös runsaasti oikeaan osuneita torjuntoja sen mukaan mitä sinulle tarjotaan sekä nopeita väistöliikkeitä.

Jos koko peli on todella tätä mitä näki silloin, ei lainkaan hullumpi pakkaus. Plussana vielä lokalisointi, joka takaa suomenkieliset tekstit sekä -ääninäyttelyn.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Tuo IGN:än arvostelu on kyllä aikamoista nysväystä.

Combat is fun, but only for a short while.
Kumma kyllä, ehkä hauskin ja toimivin taistelusysteemi ikinä. Itseäni ei vieläkään kyllästytä HS:sän kuolon tanssi vaikka olenkin Hell vaikeusasteen puolivälissä. Aina oppii jotain uutta mitä voi lisätä

Unfortunately, in most one-on-one battles it makes most sense to mostly stick with Triangle as it doubles for a move-breaking counter attack. The more often you use Triangle, the more likely you are to unknowingly counter an enemy's attack and come back with an instant-kill finishing move.
- Voi voi ign luottaa enemmän tuuriinsa kuin taitoonsa, miten vaikeaa se on torjua jos kolmiota pitää painaa blockauksen (toimii myös jopa sokkona kunhan painaa jokaisen kilahduksen jälkeen nopeasti kolmiota :rolleyes: ) jälkeen eikä yhteydessä. eikä pelkällä kolmiolla paljon tehdä noita suojauksen murtavia liikkeitä, useimmat näistä tarvitsee tietyn laisen liike joka sisältää sekä neliötä että kolmiota. väistöliike toimii paremmin kun kolmio sarjojen käyttöön nojaaminen jos ei luota omiin torjunta taitoihin.

Another issue we have with the combat mechanics is the lack of a block button. Nariko will automatically block attacks when you aren't attacking, and an interesting concept here is that you need to match the incoming attack type with the correct stance in order to properly block it (enemies will glow a certain color just before their attack to clue you in as to which stance to take). That part is cool, but since you don't actually have a block button you can't forcefully take Nariko out of a combo and quickly block.
- minä haluan tietää miten IGN:n väki suojautuu selkään kohdistuvasta hyökkäyksestä samaan aikaan kuin itse hyökkää. Tästä tuleekin mieleen eräs heavenly swordin hauska taistelumekaniikkaa syventävä puoli mitä ei tulee combo liikkeisiin, sitä ei välttämättä kyllä huomaa heti. Näitä comboja kun voi tehdä kahdella tyylillä, hallitusti sekä nopeasti.
Comboissa ollaan hyvin anteeksi antavaisia joten sarjan voi toetuttaa nopeasti(varomattomasti) tai sitten hitaammalla tarkkaavaisemmalla tyylillä, Nariko kun ei voi puolustaa ja hyökätä samaan aikaan, joten on hyvä miekan iskujen välissä sisällyttää pienimuotoinen tauko mahdollsten vihollishyökkäysten blokkaamista ja countieria varten ja mikäli haluaa nopeaa hiemän ärhäkkäämpää combotusta niin kannattaa käyttää sitä väistöliikettä. Uskonkin että kun tämän saa syväistettyä hyvin on Nariko sellainen tappokone johon ei saa juuri naarmuakaan.

Lasting Appeal
The experience is over fairly quickly. There are a number of really good unlockables to go back and earn, though you can already get them online right now.
5.0

Kyllä itsellä on intoa riittänyt nuokin avaamaan, ja Hell mode on edelleenkin vähintään kokeilemisen arvoinen haaste jokaiselle pelin ostaneelle. Ja todennäköisemmin tulevat Home palkinnot voivat nostaa näiden hankinta arvoa myös todella paljon. Kuka nyt ei haluaisi omaa pientä Heavenly sword miekkaa palkintohuoneen seinälle. (toive ajattelua tietty mutta mahdollista 50-50)

Kyllä on heiveröiset perusteet antaa gameplay:lle 7.0 sanon minä. Mutta antaa IGN:n kertoa oma mielipiteensä, itse vaan en pysty siihen yhtymään ja ei nähtävästi moni muukaan täällä peliä pelannut. Voisin jopa kuvata arvostelua sanoilla "biased" vai miksi ne näitä tykkäävät kutsua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

No toi IGN:n arvostelu nyt oli ihan täysi läppä. Edelleen väitän, että kaveri kiirehti pelin alusta loppuun syventymättä toimintaan tai tarinaan pätkääkään ja dumppasi jonkun arvosanan. Sama kaveri antoi esim. Godhandille 3/10. Muutenkin suurin osa HS:n arvosteluista on ollut täyttä paskaa. Eurogamer on oikeasti varmaan ainoa arvostelu, jossa on mainittu mitään esim. Hell-vaikeusasteesta. Tällaisissa peleissä vaikeuasteet ovat se juttu, mikä tuo uudelleenpelaamisarvoa. Esim. ei Ninja Gaidenissa saa parin hassun puvun lisäksi mitään palkintoja läpipelaamisesta. Master Ninjankaan läpäistyään ei saa mitään unlockablea, eikö pelillä siis ole uudelleenpeluuarvoa? Entä arvosanat, jotka on vielä HS:ssä jaettu todella hyvin, eli tehtävät voi suorittaa missä järjestyksessä tahansa ja arvosanoja parannella. Eikö ole uudelleenpelattavuusarvoa? Ei ilmeisesti, peli on kahden tunnin läppä jonka jälkeen siihen ei kannata koskea. Ja kuitenkin kun lukee peliä pelanneiden kommentteja, on todella moni halunnut heti...
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

.. uusintakierrokselle ja sanonut vielä, että pelihän tuntuu vielä paremmalle kuin ekalla pelikerralla. Kuten näissä peleissä käytännössä aina. Samoin arvosanojen parantelu on ollut monen mielestä hauskaa puuhaa, kuten myös taistelun hiominen.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
No jes... Kai sitten testaan 3 pelillä ja 6 eurolla...

Näin tein itse Tampereen liikkeessä. Nelisen peliä hommasin normaalin tarjouksen puitteissa ja HS:n sit tuolla kuuden euron välirahalla josta tosin maksoin vain tuon euron ja sit lopun viisi euroa maksan noutaessa jos pelin hinta tulee pysymään tuossa kahdeksassakympissä.
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Uisor sanoi:
Näin tein itse Tampereen liikkeessä. Nelisen peliä hommasin normaalin tarjouksen puitteissa ja HS:n sit tuolla kuuden euron välirahalla josta tosin maksoin vain tuon euron ja sit lopun viisi euroa maksan noutaessa jos pelin hinta tulee pysymään tuossa kahdeksassakympissä.
Niin Koskikeskuksen mestassa kävit?
Ja onnistu, kolme peliä ja kuus euroa, ja siitä HS:n varasit?
Great, toivottavasti sattuu oleen mulla sitten sama myyjä :)
 
Vastaus: Heavenly Sword [Hype]

Muntu sanoi:
Niin Koskikeskuksen mestassa kävit?
Ja onnistu, kolme peliä ja kuus euroa, ja siitä HS:n varasit?
Great, toivottavasti sattuu oleen mulla sitten sama myyjä :)

Juu, sielläpä hyvinkin. Euron siis maksoin nyt etukäteen ja sit jos se hinta tosiaan on tuon 79,90 niin maksan tuon lopun 5, jos taas hinta tulee olemaan max. 74,90 niin sit ei tartte maksaa mitään, kun pelin käyn huomenna hakemassa.
 
Ylös Bottom