Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Arvostelukoodi on kyllä saatu, joten varsinainen arvostelukin pyritään saamaan julkaistua ennen kuin peli on kaupoissa.Hmm... Mass Effect 2 ja Bayonetta on jo arvosteltu mutta tämän pelin arvion saapumista joudutaan odottamaan tänne konsolifiniin kenties hyvinkin kauan?
Hiukan ihmetyttää ettei tällaisia pelejä tehdä enempää. Tuntuu että meitä Fahrenheit "faneja" on todella paljon. Toivottavasti Heavy Rainin jälkeen rupeaisi ilmestymään tunnelmallisia seikkailuita enemmänkin.
Ranskan kielisillä spiikeillä en vielä muistanut tyyppailla..
Arvostelukoodi on kyllä saatu, joten varsinainen arvostelukin pyritään saamaan julkaistua ennen kuin peli on kaupoissa.
Famitsussakin tykättiin: Heavy Rain (PS3, Sony): 10 / 9 / 8 / 10 - (37/40)
...Sonyn rahat ei ihan riittänyt 40/40:een.
Heavy Rainin asetelmaan kuuluu nimenomaan tunteella hoidettu ääninäyttely, sitä ainakin ranskankielisten trailerien perusteella on ranskalainen äänipoppoo onnistunut brittiaksenttia paremmin saamaan pakettiin.Onko tällä nyt jotain merkitystä? Vaikea uskoa, että ranskankielinen puhe istuisi Heavy Rainin asetelmaan.
Famitsussakin tykättiin: Heavy Rain (PS3, Sony): 10 / 9 / 8 / 10 - (37/40)
Huomenna pääsee sitten fiilistelemään tätä vielä tuonne Heavy Rain- tilaisuuteen.
Luulen, että siellä pelataan kyllä ihan valmista arvostelukoodia.eikös sielä pelata tota samaa demoa mikä on/tulee jakeluun ?
Luulen, että siellä pelataan kyllä ihan valmista arvostelukoodia.
Luulen, että siellä pelataan kyllä ihan valmista arvostelukoodia.
Pelin embargo kai päättyy huomenna, joten siinä mielessä en näe estettä videokameroiden käytölle. Mutta sen näkee vasta paikan päällä, miten asiaan suhtautuvat. Ajattelin kyllä ottaa oman HD-videokameran mukaan.Videokuva-materiaali olisi aika jees Tosin saakohan tuollaisessa tapahtumassa heilua kameroiden kanssa ylipäätään, jne?
'Ajattelin kyllä ottaa oman HD-videokameran mukaan.
Johtuisikohan nimenomaan tuosta embargosta? Eli on lupa laittaa arvostelu nettiin vasta huomenna.Miksiköhän Game Reactor ei ole lisännyt tästä pelistään tehtyä arvosteluaan nettisivuilleen mutta suurin piirtein kaikkien muiden tämän kuun pelien arviot siellä killuvat.
Johtuisikohan nimenomaan tuosta embargosta? Eli on lupa laittaa arvostelu nettiin vasta huomenna.