Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavy Rain

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Öööh... Mitä? Parhaimman näköiset hahmomallit, mitä minä olen nähnyt pelissä. Eikö Uncanny Valley viittaa muutenkin enemmän ilmeisiin ja eleisiin/liikkeisiin kuin varsinaisesti mihinkään, mitä voisi stillikuvista nähdä?
Kärsii varmaan samasta ongelmasta mistä Final Fantasy elokuva kärsi kuutisen vuotta sitten (vai milloin se oli). Peliohjelmoinnista enemmän tiennyt kaveri silloin heitti, että parin vuoden päästä pelit ovat samalla tasolla. No nyt se on: peli(t) näyttää(vät) samalta, mutta se ei ihan vielä ole fotorealismia: lähellä, mutta ei ihan. Vakuuttaa ajoittain, mutta ajoittain illuusio menee rikki ja pahasti...

Mutta upealtahan tuo näyttää. Jään mielenkiinnolla odottamaan.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Tulee aika paljon dragons lair mieleen mikä on hieno mutta itse ei pääse vaikuttamaan action osuuksissa muuten kuin vain se että painaa oikeeseen aikaan :(

Eipä se mitään. Itse pidän sellaisista peleistä. Oli muuten hemmetin hienoa animaatiota pelissä. Suun liikkeet (ainakin vielä) hölmön näköisiä, mutta peppu heilui kyllä oikein mallikkaasti muun vartalon mukana. :cool:
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Jos on samaa linjaa Fahrenheitin (Quantic Dreamin edellinen peli) kanssa niin ostoon menee takuuvarmasti. Yksi suurimman vaikutuksen minuun tehneistä peleistä 2000 luvulla. Tuossahan pelin pystyi pelaamaan monella eri tavalla läpi, keskittyen eri hahmojen tarinoihin eri pelikerroilla. Tuossa huomasi selvästi miten eri teot vaikuttivat erilailla pelin kulkuun.

Kovasti odottelen siis myös tätä Heavy Rainia :)
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Vai että oikein Dragon's Lair :rolleyes:

Ihme kyllä 1up oli onnistunut kirjoittamaan pätevästi pelistä, josta selviää että se on paljon, PALJON enemmän kuin QTE-peli, jonka pohjalle koko DL on tehty. HR on kyllä uskomattoman hieno. Odotukset nousivat jälleen. Muutenkin pidän siitä että peli on tehty aikuiselle yleisölle. GTA4set ja Gearsit eivät sitä oikein ole.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Vai että oikein Dragon's Lair :rolleyes:

Ihme kyllä 1up oli onnistunut kirjoittamaan pätevästi pelistä, josta selviää että se on paljon, PALJON enemmän kuin QTE-peli, jonka pohjalle koko DL on tehty. HR on kyllä uskomattoman hieno. Odotukset nousivat jälleen. Muutenkin pidän siitä että peli on tehty aikuiselle yleisölle. GTA4set ja Gearsit eivät sitä oikein ole.

dragons lairissa oli vain enemmän suuntia mihin painaa tossa on vain tuo 1 ;)
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Mikä tässä pelissä on ideana? Onko tämä kauhu vai toiminta peli? En ole koskaan lukenut tästä pelistä mitään muuta kuin että se näyttää hyvältä.. Onko juonesta mitään tietoa?
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Mikä tässä pelissä on ideana? Onko tämä kauhu vai toiminta peli? En ole koskaan lukenut tästä pelistä mitään muuta kuin että se näyttää hyvältä.. Onko juonesta mitään tietoa?
Juonesta ei taida olla paljoa mitään tietoa. Mutta jos olet pelannut tai tiedät jotain Fahrenheitista (saman studion edellinen peli) niin tämä on samankaltainen mutta paljon enemmän vaihtoehtoja ja syvyyttä. Voisi kuvailla vaikka seikkailu/jännityspeliksi. Fahrenheitissa oli paljon jännitystä, ehkä ei kuitenkaan ihan kauhuun yllä.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

http://www.gametrailers.com/player/38636.html

tulee aika paljon dragons lair mieleen mikä on hieno mutta itse ei pääse vaikuttamaan action osuuksissa muuten kuin vain se että painaa oikeeseen aikaan :(
Heavy Rain on seikkailupeli, ei Final Fight tai Devil May Cry.

Yksi kommentti herätti minun huomion. Eli periaatteessa pelaaja voi kämmätä ja tuo naishahmo kuolla, mutta peli ei silti ole ohi, se vain otetaan huomioon juonenkulussa. Eli ilmeisesti peliin varmistetaan tuolla kommentilla useampia pelattavia hahmoja, mitenpä muuten peli voisi jatkua, jos ei ole ketään, ketä ohjata.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Heavy Rain on seikkailupeli, ei Final Fight tai Devil May Cry.

Yksi kommentti herätti minun huomion. Eli periaatteessa pelaaja voi kämmätä ja tuo naishahmo kuolla, mutta peli ei silti ole ohi, se vain otetaan huomioon juonenkulussa. Eli ilmeisesti peliin varmistetaan tuolla kommentilla useampia pelattavia hahmoja, mitenpä muuten peli voisi jatkua, jos ei ole ketään, ketä ohjata.

Katsoin tuon pätkän missä oli vähän taistelua. Jos kaikki taistelut on tuota "paina sitä nappia mikä ruudulla välähtää" niin sitten kyllä jätän tämän pelin suosiolla kauppaan. En ole missään pelissä tykännyt tuosta.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Katsoin tuon pätkän missä oli vähän taistelua. Jos kaikki taistelut on tuota "paina sitä nappia mikä ruudulla välähtää" niin sitten kyllä jätän tämän pelin suosiolla kauppaan. En ole missään pelissä tykännyt tuosta.

Ei se ihan noin yksinkertaista ole. Niissäkin on vaihtoehtoja mitä painaa ja epäonnistuminen ei tarkoita välitöntä game overiakaan. Itse taas olen QTEn puolella, riippuen miten hyvin ne on tehty, sillä samanlaista elokuvamaista toimintaa on mahdoton saada aikaan normaalin ohjauksen avulla.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Muutenkin aina huudetaan että ei ole " erilaisia " pelejä, ja sitten kun tulee jotain vähänkin poikkeavaa niin se ei sitten olekkaan hyvä juttu :confused:
En siis halua itsekkään että koko peli on tuota reaktio naputtelua, mutta taisteluissa sun muissa se olisi täydellinen.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Tässä IGN:n ennakko.

-Ei ollenkaan lataustaukoja.
-Ohjaus tapahtuu liipasimella ja tatilla. Tatilla käännetään päätä ja liipasimella liikutaan sinnepäin minne pää osoittaa. Tällä pyritään varmistamaan se, ettei vaihtuvat kamerakulmat sekoita pelaajan suuntavaistoa.
-Animaatiot käytännössä täydellisiä, huikeaa realismia.
-Todella huikeaa siis.
-Uusimman videon kohtaus ei kuulu pelin juoneen, kohtaus tehtiin vain demoa varten.
-Paljon paljon muuta, kannattaa lukea tuo ennakko. Huikealta vaikuttaa.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

-Paljon paljon muuta, kannattaa lukea tuo ennakko. Huikealta vaikuttaa.

Mutku mutku se on Dragon's Lair ja harmaa ja geneerinen ja jotain bloomia ja harmaata ja se on Dragon's Lair ja Dragon's Lairkin oli niin sysipaska. Ja se on niin harmaa. Ei kiinnosta.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Quantic Dreamin David Cage vahvisti Eurogamerille, että Heavy Rainista tulee aikanaan demo. Demon ilmestymisajankohdasta ei kuienkaan ollut puhetta. Lisäksi peliin saadaan sen ilmestyttyä myös jonkinlaista ladattavaa lisäsisältöä.
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Häkki-David kertoi myös, että Heavy Rain tulee tukemaan Homea jollain tapaa. Mutta miten ja koska, sitä emme tiedä.

Lähde: Videogamer.com
 
Vastaus: Heavy Rain [Hype]

Voi helkkari näyttää hyvältä.Ja tieto siitä että tämä on fahrenheitin tekijöiltä suorastaan pakottaa minut ostamaan tämän.Onneksi tälläisiä pelejä tulee vielä ettei aina ole ihan samanlaisia.:D
 
Ylös Bottom