Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kun tuolla Alan Wake -ketjussa arvosteltiin sitä, että päähenkilö selittää liikaa, Heavy Rainissa on hieman samaa vikaa. Erona on kuitenkin se, että nuo "ohjaavat ajatukset" eivät ole pakollisia, eli niitä ei ole pakko kuunnella. Pelaajan on itse aktiivisesti ensin painettava ohjaimen L2-nappia ja sitten valita jokin ajatus. Eli tuo toimii ennemminkin pelin sisäisenä vinkkijärjestelmänä kuin jatkuvana kädestäpitelynä. Hahmojen ajatuksia ei kai oikeastaan ole missään vaiheessa pakko käyttää, joten ylimääräistä "tekisinkö tuon seuraavaksi ja toimisikohan tuo tuolleen" -selittelyä ei ole, ellei itse välttämättä halua.
Syytä viivästymiseen ei kerrottu.When you pick up Heavy Rain next week and get the voucher code that allows you to download the first episode of the Heavy Rain Chronicles: The Taxidermist, you will have to wait two more weeks to download it off from the PlayStation Store. Originally planned to be released on the time when the game is released, the Taxidermist won’t be available for download until March 4th.
The Taxidermist -DLC myöhästyy parilla viikolla, eli se tulee ladattavaksi vasta 4. maaliskuuta.
Toimimaton näkemys samasta aiheesta, jos oikein ymmärsin. Eli se on syytä poistaa, sillä se ei toimi.Mikäs tuo muutaman kymmenen megan paketti sitten oli, jonka sai pari viikkoa sitten imuttaa?
Toimimaton näkemys samasta aiheesta, jos oikein ymmärsin. Eli se on syytä poistaa, sillä se ei toimi.
There will be more chapters after release, with Norman Jayden, Scott Shelby and even the Origami Killer to get their own Chronicles, according to Quantic Dream boss David Cage.
En ole täysin varma, mutta luulen, että tulee.Tuleekos toi myös ostettavaksi storeen, siis toi dlc?
Jossain, linkkia lahteeseen ei ikava kylla ole (haeskelin paivalla tietoa tuosta DLC:sta), sanottiin etta tulee myohemmin hintaan 4,95e storeen.. Ja lopussa tais olla viela "kuten muutkin episodit".En ole täysin varma, mutta luulen, että tulee.
Varsinaisen pelin kannaltahan noilla ei juurikaan merkitystä, mutta vähän valottavat hahmojen taustoja.
Mutta nyt on sekin raja on häviämässä, en usko että menee montakaan vuotta että sitä nähdään oikeasti isoja nimiä videopelien päänäyttelijöinä
Toivottavasti tapahtuu piakkoin, koska kyllähän tässä(kin) pelissä ääninäyttely (demon perusteella) ainakin englanniksi on mielestäni ihan B-filmin tasoa. Itse pelihän vaikuttaa todella hyvältä.
Arvaan, että takavasemmalta taas kuuluu murinaa siitä, kuinka pelin kaupasta ostava joutuu heti pelin käynnistäessään ensin lataamaan ison päivityksen ja sen perään vielä "kärsimään" yli 4 gigan asennuksesta.