Vastaus: Heavy Rain [Hype]
Kiinnostavin peli pitkästä aikaa pelkän hypen ja demojen perusteella. Toivottavasti ei petä odotuksia. Kovasti tekisi mieli vihdoinkin hankkia ps3 tämän (ja kyllä muutaman muunkin pelin) takia, mutten ole missään suomalaisessa kaupassa tuota tällä pelillä varustettua bundlea nähnyt ennakkomyynnissä. Tiedän kyllä, ettei ole kovin vaikeaa hankkia peliä erikseen, mutta eikös tuo pakkaus pitänyt suomeenkin olla tulossa myyntiin? (GOW3-ps3slim-paketteja voi varailla jo ties mistä)

Kiinnostavin peli pitkästä aikaa pelkän hypen ja demojen perusteella. Toivottavasti ei petä odotuksia. Kovasti tekisi mieli vihdoinkin hankkia ps3 tämän (ja kyllä muutaman muunkin pelin) takia, mutten ole missään suomalaisessa kaupassa tuota tällä pelillä varustettua bundlea nähnyt ennakkomyynnissä. Tiedän kyllä, ettei ole kovin vaikeaa hankkia peliä erikseen, mutta eikös tuo pakkaus pitänyt suomeenkin olla tulossa myyntiin? (GOW3-ps3slim-paketteja voi varailla jo ties mistä)

Eli se on syytä poistaa, sillä se ei toimi.
 Eli se on syytä poistaa, sillä se ei toimi.

Tämä ei olisi edes ensimmäinen kerta jos minun kaipaamani tavara tulee heille taas myöhässä ja samaan aikaan jossain muualla se on jo myynnissä.
 Tämä ei olisi edes ensimmäinen kerta jos minun kaipaamani tavara tulee heille taas myöhässä ja samaan aikaan jossain muualla se on jo myynnissä. Tärkeintä ettei mennä hirveän monotoonisuuden tasolle, jossa tyyppi sönköttää puhetta ilman minkäänlaisen äänenpaineen muutosta, vaikka tilanne olisi pelissä kuinka kriittinen. Toivottavasti se demon Matrix-agentti on ainut rasittavan kuuloinen kaveri itse valmiissa pelissä. Muuten ei hyvin mene.
 Tärkeintä ettei mennä hirveän monotoonisuuden tasolle, jossa tyyppi sönköttää puhetta ilman minkäänlaisen äänenpaineen muutosta, vaikka tilanne olisi pelissä kuinka kriittinen. Toivottavasti se demon Matrix-agentti on ainut rasittavan kuuloinen kaveri itse valmiissa pelissä. Muuten ei hyvin mene.