Vastaus: Heavy Rain
Ymmärtääkseni soundtrack ladataan Storesta?mistä saan tämän soundtrackin
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ymmärtääkseni soundtrack ladataan Storesta?mistä saan tämän soundtrackin
Ymmärtääkseni soundtrack ladataan Storesta?
ei ainakaan mulla ollu mahdollista kuin ladata theme ja chronicles 1
Mulla antoi kyllä ladata soundtrackin ja se ilmaantui tuonne pelit välilehdelle mutta, kun yrittää käynnistää niin herjaa vain, että "VidZone Press Preview is currently not available to download - please try again later, by re-downloading it from your Download list". Enpä sitten tiedä mitä tuo mahtaa tarkoittaa ja mitä olen mahdollisesti möhlinyt.
ei ainakaan mulla ollu mahdollista kuin ladata theme ja chronicles 1
Mihinkäs aikaan päivästä noita yritit latailla. Itse latasin heti aamupäivällä ja sain myös ton soundtrackin, joka ei tosin toimi. Voisko olla, että se Soundtrack olis vedetty sit kokonaan pois Storesta. Niin ja olihan sulla nimenomaan se special edition koodi, jolla noi hait? Niillä ennakkotilaajan koodeillahan tota soundtrackia ei ainakaan saa.
On se kumma, ku ei tämmösiä asioita oo julkkariin mennessä vielä saatu kuntoon.
Semmonen kysymys, että paljastaako tuo taxidermist lisäri mitään. Kannattaako se pelata suht alussa vai onko se tarkoitettu pelattavaksi läpipeluun jälkeen? -tyhmä minä
Minua lähinnä nyt kiinnostaa tämän soundtrackin kohtalo. Jos olen maksanut pelistä enemmän kuin normaaliversio ja siitä puuttuu se mitä pitäisi olla... Mistäköhän kautta tuota lähtis valittelemaan.
Eli Quantic Dream yrittää selvittää, mistä ihmeestä fibat johtuvat ja kehottaa maltillisuuteen tilanteissa, joissa peli tuntuu jäätyneen. Yleisenä PS3-vinkkinä itse voin sanoa sen verran, että päävirtakytkintä - jota Slimeissä tosin ei enää olekaan - on syytä käyttää vasta ihan vihoviimeisenä keinona. Lähes poikkeuksetta pahimmastakin jäätymisestä Pleikan saa sammumaan pitämällä sormea siinä Power-hipaisunappulala noin 10 sekunnin ajan.Hi folks, this is just to let you know that the issues reported in this thread and elsewhere are being looked into. We're currently trying to establish any common factors for people who are experiencing game freezing so if you are having trouble please be as thorough as possible with regards to your PS3 setup - are you using a launch version of the console or a brand new slim, playing in standard or high definition (I'm not suggesting that these are potential causes, just making the point)... any information you can give may help to find where the issue lies.
One word of advice we've had already is to avoid switching off your PlayStation while the game is in black screen as this may be affecting your save game. There have been a few reports of incidents where game saves have taken longer than would normally be expected - and with a black screen present it may leave the assumption that the game has crashed. In these circumstances we recommend you wait at least 5 minutes before rebooting - while it's highly unlikely a save will take this long, it's better to be safe than sorry.
While incidents of problems with the game are very low we're working to ensure that everyone gets the Heavy Rain experience they expect. As soon as there is any further information we'll update further.
Ilmainen sanakirja, olkaa hyvä.Onko editionin mukana tulevalla koodilla tarkoitus saada ladattua extroista löytyvä "aikakirjat 1, eläimentäyttäjän tarina" (tjsp)? Ja mikä on siis Taxidermist? Ovatko sama asia?
SCEE selvittelee asiaa. Jostain himmeästä syystä tuo on kytköksissä VidZoneen. Eli jos soundtrackia ei ole ilmestynyt koodilla latauslistaan, onko teillä VidZone asennettu (ja toimiihan se)?Miten ihmeessä osalla koodeista on tullut soundtrack ja osalla ei. Hienoa toimintaa taas.