Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Heavy Rain

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Heavy Rain

ei ainakaan mulla ollu mahdollista kuin ladata theme ja chronicles 1

Mulla antoi kyllä ladata soundtrackin ja se ilmaantui tuonne pelit välilehdelle mutta, kun yrittää käynnistää niin herjaa vain, että "VidZone Press Preview is currently not available to download - please try again later, by re-downloading it from your Download list". Enpä sitten tiedä mitä tuo mahtaa tarkoittaa ja mitä olen mahdollisesti möhlinyt. :)
 
Vastaus: Heavy Rain

Mulla antoi kyllä ladata soundtrackin ja se ilmaantui tuonne pelit välilehdelle mutta, kun yrittää käynnistää niin herjaa vain, että "VidZone Press Preview is currently not available to download - please try again later, by re-downloading it from your Download list". Enpä sitten tiedä mitä tuo mahtaa tarkoittaa ja mitä olen mahdollisesti möhlinyt. :)

Samanlaista ongelmaa mullakin tuli vastaan kun se soundtrackin Storesta latailin ja koitin avata. On se kumma, ku ei tämmösiä asioita oo julkkariin mennessä vielä saatu kuntoon. Olisi tullut tavallisella CD-levyllä vaan niin olis tollakin jotain lisäarvoa ollu.
 
Vastaus: Heavy Rain

ei ainakaan mulla ollu mahdollista kuin ladata theme ja chronicles 1

Mihinkäs aikaan päivästä noita yritit latailla. Itse latasin heti aamupäivällä ja sain myös ton soundtrackin, joka ei tosin toimi. :D Voisko olla, että se Soundtrack olis vedetty sit kokonaan pois Storesta. Niin ja olihan sulla nimenomaan se special edition koodi, jolla noi hait? Niillä ennakkotilaajan koodeillahan tota soundtrackia ei ainakaan saa.
 
Vastaus: Heavy Rain

Mihinkäs aikaan päivästä noita yritit latailla. Itse latasin heti aamupäivällä ja sain myös ton soundtrackin, joka ei tosin toimi. :D Voisko olla, että se Soundtrack olis vedetty sit kokonaan pois Storesta. Niin ja olihan sulla nimenomaan se special edition koodi, jolla noi hait? Niillä ennakkotilaajan koodeillahan tota soundtrackia ei ainakaan saa.

juu on special editionin koodi ja tossa joskus 17.00-18.00 aikaan taisin ladata
 
Vastaus: Heavy Rain

Televisiosta pamahti juuri Heavy Rainin mainos ja itselleni tuli siitä automaattisesti mieleen elokuva eikä niinkään peli. Todella tyylikäs. Ei kyllä auttanut yhtään siihen asiaan että oma Special Edition on vielä matkalla. Onneksi on Fahrenheit mitä pelailla odotellessa.
 
Vastaus: Heavy Rain

Semmonen kysymys, että paljastaako tuo taxidermist lisäri mitään. Kannattaako se pelata suht alussa vai onko se tarkoitettu pelattavaksi läpipeluun jälkeen? -tyhmä minä :confused:
 
Vastaus: Heavy Rain

Semmonen kysymys, että paljastaako tuo taxidermist lisäri mitään. Kannattaako se pelata suht alussa vai onko se tarkoitettu pelattavaksi läpipeluun jälkeen? -tyhmä minä :confused:

Mitä nyt nopeasti muistelen niin se antaa hahmosta ns. "lisä-infoa", tässä tapauksessa tästä neitokaisesta ;P Itse ainakin ensin vedän pelin läpi, jota ei kyllä enää hirveän paljon ole jäljellä, ja sitten vedän tuon episodin läpi. Erittäin mielenkiintoinen ja erilainen peli!
 
Vastaus: Heavy Rain

Onpas kyllä mahtavaa meininkiä. Heti kun tuudittautuu kohtauksen rauhallisuuteen, niin repäistään taas voimalla mukaan.
Arviolta nelisen tuntia takana, ja tunnelma ollut katossa koko ajan. Ainoastaan yksi jäätyminen parin tunnin kohdalla latisti hetkeksi - ja olisi se demossa hyvältä kuulostanut ranska saanut olla tässäkin mukana. Tai edes jotain muita vaihtoehtoja englannille - joka myös on mielestäni erittäinkin hyvin näytelty - kuin puola ja venäjä.
Joka napin painalluksen jälkeen jää miettimään, miten tapahtumat olisivat edenneet jos olisikin päättänyt sanoa toisin tai jättää jotain tekemättä. Ainakin tässä vaiheessa juonta läpipeluuarvoa tuntuisi löytyvän rutkasti.

Vaikka koville ottaa, niin pakko tältä illalta lopetella, että heräilee aamun matsiin.
 
Vastaus: Heavy Rain

Minua lähinnä nyt kiinnostaa tämän soundtrackin kohtalo. Jos olen maksanut pelistä enemmän kuin normaaliversio ja siitä puuttuu se mitä pitäisi olla... Mistäköhän kautta tuota lähtis valittelemaan.
 
Vastaus: Heavy Rain

Minua lähinnä nyt kiinnostaa tämän soundtrackin kohtalo. Jos olen maksanut pelistä enemmän kuin normaaliversio ja siitä puuttuu se mitä pitäisi olla... Mistäköhän kautta tuota lähtis valittelemaan.

Kannattaa nyt ihan aluksi kuitenkin odottaa pelin virallista julkaisua muuallakin Euroopassa, eli 26. päivä kuluvaa kuukautta.
 
Vastaus: Heavy Rain

Koodi käytetty jo. Voihan siellä tosin olla vaikka tuo koodi on jo käytetty avautuu soundtrack silti...

OFFTOPIC:
Suomi 1-0! :D
 
Vastaus: Heavy Rain

Virallisella Pleikkari-foorumilla nimimerkki Sam_Protagonist kommentoi noita Heavy Rainin teknisiä murheita seuraavaan tapaan:

Hi folks, this is just to let you know that the issues reported in this thread and elsewhere are being looked into. We're currently trying to establish any common factors for people who are experiencing game freezing so if you are having trouble please be as thorough as possible with regards to your PS3 setup - are you using a launch version of the console or a brand new slim, playing in standard or high definition (I'm not suggesting that these are potential causes, just making the point)... any information you can give may help to find where the issue lies.

One word of advice we've had already is to avoid switching off your PlayStation while the game is in black screen as this may be affecting your save game. There have been a few reports of incidents where game saves have taken longer than would normally be expected - and with a black screen present it may leave the assumption that the game has crashed. In these circumstances we recommend you wait at least 5 minutes before rebooting - while it's highly unlikely a save will take this long, it's better to be safe than sorry.

While incidents of problems with the game are very low we're working to ensure that everyone gets the Heavy Rain experience they expect. As soon as there is any further information we'll update further.
Eli Quantic Dream yrittää selvittää, mistä ihmeestä fibat johtuvat ja kehottaa maltillisuuteen tilanteissa, joissa peli tuntuu jäätyneen. Yleisenä PS3-vinkkinä itse voin sanoa sen verran, että päävirtakytkintä - jota Slimeissä tosin ei enää olekaan - on syytä käyttää vasta ihan vihoviimeisenä keinona. Lähes poikkeuksetta pahimmastakin jäätymisestä Pleikan saa sammumaan pitämällä sormea siinä Power-hipaisunappulala noin 10 sekunnin ajan.

Lähde: PlayStation.com
 
Vastaus: Heavy Rain

Nyt on koodit ja lisärit sekaisin. Siis selventäkäähän avutonta. Ostin Collector´s editionin ja sain koodilla ladattua soundtrackin, dynaamisen teeman ja "jonkun chroniclesin". Onko editionin mukana tulevalla koodilla tarkoitus saada ladattua extroista löytyvä "aikakirjat 1, eläimentäyttäjän tarina" (tjsp)? Ja mikä on siis Taxidermist? Ovatko sama asia? Vai oliko extroissa valmiina jo joku lisäosa ilman lataamista?
 
Vastaus: Heavy Rain

Miten ihmeessä osalla koodeista on tullut soundtrack ja osalla ei. Hienoa toimintaa taas.
 
Vastaus: Heavy Rain

ORIGAMI-KILLER

Linkki vie näköjään Youtubeen, mutta tuolla videon lopussa pystyy valitsemaan mitä sanoo -> jatkaa sen mukaisella videolla. Eli pelistä kaapattu vissiin kaikki kohtaukset sen mukaan mitä kyselee jne.
 
Vastaus: Heavy Rain

Miten ihmeessä osalla koodeista on tullut soundtrack ja osalla ei. Hienoa toimintaa taas.
SCEE selvittelee asiaa. Jostain himmeästä syystä tuo on kytköksissä VidZoneen. Eli jos soundtrackia ei ole ilmestynyt koodilla latauslistaan, onko teillä VidZone asennettu (ja toimiihan se)?
 
Ylös Bottom