Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

KPtja jätkä on tänään liittynyt jäseneksi ja heti saanut hyvät kähinät aikaiseksi :rolleyes:

Ei täällä kukaan sua yritä määrätä pelaamaan millään tavalla. Toi asenne varmaan monia risoo, ainakin itseäni, että "olen maksanut ja teen mitä haluan, jos se on mahdollista". Pelissähän voi myös räjäytellä omia tankkeja, huudella mikkiin kaikkea skeidaa jne. ihan vaan ärsyttääkseen muita. Ja tämäkin on kaikki pleikkarin ja pelintekijöiden sallimaa eli siis ok, eikös? Toi talon hajottaminen puukolla ei nyt ole tässä edes varmaan koko asian ydin vaan toi em. asenne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ikäkysymyksen jätän huomioimatta, koska minulle on aivan sama minkä ikäisiä kukainenkin on tai minkä ikäiseksi minua luullaan.

Pointti ei ollut kenenkään ikä, vaan pointti oli se, että mistä ehkä osiltaan on peräisin se asenne, että peliä pelataan "oikein" tai "väärin". Mainitsin iästä, sillä arvasin, että saatat lukea koko tekstin ja kuvitella, että yritän vain sanoa lol junnu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pointti ei ollut kenenkään ikä, vaan pointti oli se, että mistä ehkä osiltaan on peräisin se asenne, että peliä pelataan "oikein" tai "väärin". Mainitsin iästä, sillä arvasin, että saatat lukea koko tekstin ja kuvitella, että yritän vain sanoa lol junnu.

Nyt on melkein täysin aiheen vierestä:
En missään tapauksessa ymmärtänyt noin. Siksi en lainannutkaan sinulta mitään ikäkommenttia.
Lainasin pienen pätkän eri asiaa ja vastasin sinulle pienen pätkän eri asiaa. Ikäosan oli tarkoitus olla yleinen huomio omasta suhtautumisestani eikä vastaus suoraan sinulle.

Pahoittelut tästä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vika ei ole juuri koskaan pelaajissa vaan pelissä.

Vika on yleensä sosiopaateissa. Ostin pelin, että voin ampua vain omia, se on pelissä mahdollista ja se ei ole millään tapaa väärin muita pelaajia kohtaan, koska se on mahdollista.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

No pistänpä nyt viestini varmuuden vuoksi tänne eli aikaisemmin tänään olin GoW3 threadissa vastannut toisen henkilön kommenttiin ja poistanut quotesta turhat pois mutta viestini oli näemmä poistettu. Se mikä teki siitä hölmöä että sinne oli ilmestynyt vastaava viesti kuin minulta mutta pidemmällä quotella. Eli kukas nyt täällä pompottelee vai onko otettu uutisoitu käytäntö ihan käyttöönkin?
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Eli kukas nyt täällä pompottelee vai onko otettu uutisoitu käytäntö ihan käyttöönkin?
Tunnustan. Se olin mie. Selasin foorumia kännykällä, ja silmäni rekisteröivät kaksi niin samansisältöistä vastausta samaan kysymykseen, että tuttuun tapaan poistin jälkimmäisen tarpeettomana. Eli sinun viestisi oli se myöhempi vastaus, ja käyttäjä Juhako ehti vastata siis ensin.

Olet kuitenkin oikeassa lainauksen pituudesta, nyt se on silvottu ja pilkottu sopivan siistiksi. Kännykän pieneltä ruudulta noita lainauksien pituuksia on todella vaikea hahmottaa.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Eli sinun viestisi oli se myöhempi vastaus, ja käyttäjä Juhako ehti vastata siis ensin.

Ai, no sitten ei mitään kun ajattelin että olin ekana mutta, my big mistake.
Kiitos tiedosta.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mä oon tajunnu laittaa jo pari jeesuspeliä sitten Stammyn ja Joohanhin ignorelistaan nimenomaan siksi että noita hypeketjuja pystyy edes lukemaan.. Ei henkilökohtaista vaan ihan puhdasta oman mielenterveyden ylläpitoa.. Ärsyttää sitten vaan muissa ketjuissa klikkailla "näytä viesti" poikien kohdalla aina erikseen.
:mad:

Kyllähän se viestien poisto ärsyttää, mutta kyllä noi hypeketjutkin alkaa olemaan sellaista lukukelvotonta mallia.. varmaan olis tosi rankasti sellaisia ilman ylläpidon vilkkaita saksia. Eli osoitinpa nyt ainaisen oman narinani puolesta tällaisenkin tapauksen missä ylläpidon toiminta ihan selkeästi osaltaan korottaa viihtyvyyttäni forumilla.
:)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Mä oon tajunnu laittaa jo pari jeesuspeliä sitten Stammyn ja Joohanhin ignorelistaan nimenomaan siksi että noita hypeketjuja pystyy edes lukemaan.
Pystytkö tarjoamaan jonkinlaista konkreettista palautetta. Millaisia viestejä haluaisit hypeketjuissa lukea?
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

En pysty, koska en halua viedä teidän (fani)poikuuttanne. ;)
Siinä nyt ole mitään dramaattista eikä tartte itteensä ottaa, ei se kenenkään muun toimintaan
vaikuta kuin minun jos olen jonkun laittanut ignoreen.. ja kuten sanoin ei missään muodossa
henkilökohtaista, vaan lähinnä hypeketjuissa homma repee teillä turhan usein vähän liian pitkälle.
:)
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

En pysty, koska en halua viedä teidän (fani)poikuuttanne. ;)
Siinä nyt ole mitään dramaattista eikä tartte itteensä ottaa, ei se kenenkään muun toimintaan
vaikuta kuin minun jos olen jonkun laittanut ignoreen.. ja kuten sanoin ei missään muodossa
henkilökohtaista, vaan lähinnä hypeketjuissa homma repee teillä turhan usein vähän liian pitkälle.
:)

Tämähän on nyt melkoista skeidaa. Ei minua henkilökohtaisesti haittaa, jos et nyt voi sietää juttujani, eikä oikeastaan sekään, että kerrot siitä julkisesti, mutta perustelematta jättäminen kyllä.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ihan miten vain, kyllähän sinäkin jo olet myöntänyt vaikka mitä omasta hypekäyttäytymisestäsi, joten siellähän se sinun omissa viesteissäsi se perustelukin on. Tuskin se sinullekkaan yllätys on että se joitain ihmisiä voipi silittää vastakarvaan. Muissa ketjuissa ei teidän kanssa sellaista ole, ja siellä tuleekin ihan järkisettiä.. en sitten tiedä mikä hypestä tekee sellaista, liekkö uuden pelin odotuksen tuskaa?
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

ja kuten sanoin ei missään muodossa
henkilökohtaista, vaan lähinnä hypeketjuissa homma repee teillä turhan usein vähän liian pitkälle.
:)
Ok, ymmärrän kaiken. Tahdon kuitenkin muistuttaa, että asiallista ja informatiivista kamaakin mahtuu paljon lukuisten viestien sekaan. Tämä nyt vain puolustuksekseni julkisesti, ettei jää mielikuvaa, että kaikki viestini olisivat turhaa hypeä edes hypeketjuissa.

--

Jos ylläpito kokee tarpeelliseksi siirron henkilökohtaisten avautumisten puolelle, niin so be it. Itse en viitsi dialogia katkaista sekaannusten välttämiseksi.
 
Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)

Ok, ymmärrän kaiken. Tahdon kuitenkin muistuttaa, että asiallista ja informatiivista kamaakin mahtuu paljon lukuisten viestien sekaan. Tämä nyt vain puolustuksekseni julkisesti, ettei jää mielikuvaa, että kaikki viestini olisivat turhaa hypeä edes hypeketjuissa.

Ei toki, en missään nimessä niin ole väittänyt.
Tuo lausahdukseni kuvaa asiaa omasta näkökulmastani parhaiten:

"lähinnä hypeketjuissa homma repee teillä turhan usein vähän liian pitkälle."
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Jep. Hauskoja veitikoita nuo edomen sällit. Sen takia kyseinen sivusto on lempparini kaikista pelisivustoista. Konsolifin tulee sitten hyvänä kakkosena(sori jäbät. Teette hyvää duunia mutta teiltä ei pamahtele ulos niin nasevia tekstejä kuin Edomen kunkuilla).
Meille ei makseta hauskana olemisesta. Itse asiassa meille ei makseta ollenkaan. On vain tuo Ylläpidon Kurkku, joka pitää tunkea hanuriin ennen kuin saa tarttua moderointityökaluun. Muuten voitaisiin tuntua liian leppoisilta kavereilta.

Naama näkkärille siis joka iikka.

(Disclaimer: Yritin olla hauska.)
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Suoraan sanottuna vedätte hypetykset taivaallisiin lukemiin ja kaikki muut pelit on paskaa. Sitten koitatte vedetsilmissä "käännyttää" muita joko ostamaan peliä tai boikotoimaan sitä. Hauskimpana esimerkkinä Joohanhin MW2 keskustelut. Ulkopuolisen lukiessa noita teidän viestejänne, vaikuttavat ne 5 vuotiaan kirjoittamilta oli ne sitten huumorilla kirjoitettu tai ei. Yleensä juuri teidän viestinne ovat myös suistaneet keskustelut aivan pöpelikköön.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Suoraan sanottuna vedätte hypetykset taivaallisiin lukemiin ja kaikki muut pelit on paskaa. Sitten koitatte vedetsilmissä "käännyttää" muita joko ostamaan peliä tai boikotoimaan sitä. Hauskimpana esimerkkinä Joohanhin MW2 keskustelut. Ulkopuolisen lukiessa noita teidän viestejänne, vaikuttavat ne 5 vuotiaan kirjoittamilta oli ne sitten huumorilla kirjoitettu tai ei. Yleensä juuri teidän viestinne ovat myös suistaneet keskustelut aivan pöpelikköön.
Ompahan tällekin ketjulle viimein käyttöä.

--

Tiedä sitten kellä viitataan "teihin", minä ja Joohanh?

En tunnista itseäni monestakaan kohtaa:

"kaikki muut pelit on paskaa." Ei todellakaan. Aivan yleisestikin yritän kanavoida tunteeni positiivisiin asioihin. Muistaakseni MW2:n party chatin poisto oli viimeisin asia, josta olen suuremmin negatiivista metakkaa nostanut ja mielestäni edelleen aivan syystä.

"Ulkopuolisen lukiessa noita teidän viestejänne, vaikuttavat ne 5 vuotiaan kirjoittamilta oli ne sitten huumorilla kirjoitettu tai ei." Pidän tätä törkeänä kärjistyksenä ja loukkauksena. Ymmärrän tiettyyn rajaan asti, että jonkin asian intohimolla ottaminen voi vaikuttaa lapselliselta, mutta pitääkö aina olla niin aikuisen vakava? 5-vuotiaaseen vertaamista en hyväksy, sillä panostan päivässä paljonkin aikaa foorumilla kirjoittamiseen ja värikkääseen ulosantiin.

"Yleensä juuri teidän viestinne ovat myös suistaneet keskustelut aivan pöpelikköön." Tätä en todellakaan allekirjoita, vaikken itsekään pitänyt Alan Wake -ketjun kehityksestä. En ole kuitenkaan havainnut moista muutoin. Päinvastoin, monet ketjut ovat kukkineet tiettyjen aktiivisten naamojen aktiivisen osallistumisen kautta.

--

Tiedä sitten ovatko nämä ajatukset kuinkakin yleisiä, ettei meikäläisen foorumiantia arvosteta. Nyt on melkeimpä aika tulla esiin ja puhdistaa ilmaa, jos tarvetta on. Konkreettisten huomioiden kera toki, sillä abstraktista haukkumisesta on vaikea rakentaa mitään kehittävää. Tietysti jos joku on vaikkapa eri mieltä esim. Johnyn kanssa, niin siitäkin olisi kiva kuulla.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Tiedä sitten ovatko nämä ajatukset kuinkakin yleisiä, ettei meikäläisen foorumiantia arvosteta.
Omalta osaltani voin sanoa, että kyllä teidän kaltaisten fanittajien hehkuttelua on johonkin pisteeseen asti ihan viihdyttävää seurata. Mutta kun tarpeeksi kovasti huiskii, läiskähtää välillä yli - niin kuin tänään kävi. Ei se ole kuitenkaan niin vakavaa, kuin ehkä miltä näyttää (eli aletaan huudella jotain "sensuurista", vaikka siitä ei mitenkään ollut kyse).

Tavallaan se on jopa "söpöä", kun aikuinen mies (tai nainen) on niin tohkeissaan ja aidosti innoissaan jostain asiasta. Pitää silti ymmärtää, että kaikki eivät sellaista meuhkaamista jaksa katsoa, joten silloin äärimmilleen vietynä voi päätyä jonkun ignore-listalle. Pitäisin sitä kuitenkin enemmän vastaanottajan kuin kirjoittajan ongelmana...

Sen sijaan olen ollut tekevinäni saman havainnon kuin Johny, eli valitettavasti nuo pilkki poskessa ja kieli silmäkulmassa kirjoitetut hypettelyt ovat useammankin kerran suistaneet keskustelua raiteiltaan. AW:n kohdalla päätettiin antaa ketjulle erityisoikeuksia, mutta siinäkin tuli sitten ylilyöntejä.
 
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Tiedä sitten ovatko nämä ajatukset kuinkakin yleisiä, ettei meikäläisen foorumiantia arvosteta. Nyt on melkeimpä aika tulla esiin ja puhdistaa ilmaa, jos tarvetta on. Konkreettisten huomioiden kera toki, sillä abstraktista haukkumisesta on vaikea rakentaa mitään kehittävää. Tietysti jos joku on vaikkapa eri mieltä esim. Johnyn kanssa, niin siitäkin olisi kiva kuulla.

Oma palautteeni koski vain hype viestejänne ja se oli osoitettu sinulle ja Joohanhille. Ette kumpikaan ole minun ignore listalla, joten asia ei ole kuoleman vakava.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Melkein tekis mieli ottaa pojat nyt parin kuukaiden tms. ajan jälkeen jo pois sieltä, välttää sitten itse vaan noita hypeketjuja. Ei muuten mutta se on aivan hemmetin rasittavaa klikkailla koko ajan "näytä viesti" nappulaa, jopa rasittavampaa kuin ylihypetys.
:D
 
Ylös Bottom