Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
On kyllä hyvin mielenkintoista, että itse olen täällä joutunut ristituleen, vaikka en ole ketään vastaan hyökännyt. Stammy otti jo tämän aikasemmin esille (omalta kohdaltaan tietysti); siinä missä minä olen puhunut vain ja ainoastaan aiheesta enemmän tai vähemmän ärsyttävävästi, olen saanut pääosin vastaukseksi juurikin näitä "lol miten voit selittää tollasta" -viestejä ynnä muuta hauskaa. En väitä, että viestittelyni olisi tänään ollut korrektia, se on jopa rehellisesti sanottuna kokenut jonkinasteista regressiota, mutta tämä asetelma on silti väärin.
Jos tarkoitat näitä juttuja:Ihan miten vain, kyllähän sinäkin jo olet myöntänyt vaikka mitä omasta hypekäyttäytymisestäsi, joten siellähän se sinun omissa viesteissäsi se perustelukin on. Tuskin se sinullekkaan yllätys on että se joitain ihmisiä voipi silittää vastakarvaan.
Minä elän omassa todellisuudessani, jossa pidän Remedylippua korkealla ja pyrin imemään näiden tuotoksista kaiken positiivisen, sillä tiedän kuitenkin rakastavani studion pelejä. Jos joku paikkaansa ymmärtämätön nainen haukkuu pelin pystyyn runkkaavalta karhulta kuulostavan auton takia, niin pyrin tietystikin kaikin keinoin osoittamaan tämän olevan väärässä. Joku muu taas saa kernaasti osoittaa arvostelijan olevan oikeassa vaikkapa esittämällä kuvanauhaa runkulla kykkivästä mesikämmenestä, mutta aivan turhaa kritisoida minun tekevän väärin, kun olen sitä mieltä mitä olen.
Niin ehkäpä ymmärränkin tuon. Kaikkia ei voi miellyttää, ilmeisesti tänään ei tullut miellytettyä ketään.Muissa ketjuissa tulee virittäydyttyä ihan eri tavalla aiheeseen; olen kiireestä kantapäähän fiilispelaaja, ja omaa kokemustani parantaa ihan oikeasti tuollainen lapsellinen hypettäminen. Mutta kyllähän se aina vähän hölmöltä näyttää minustakin, kun jälkeenpäin asiaa tarkastelen.Muissa ketjuissa ei teidän kanssa sellaista ole, ja siellä tuleekin ihan järkisettiä.. en sitten tiedä mikä hypestä tekee sellaista, liekkö uuden pelin odotuksen tuskaa?
Tämä on suoraan sanottuna puhdasta paskapuhetta. Voisin teilata kaikki pointtisi melko suoraan juurikin noilla stammynkin argumenteilla, mutta mikä antaa sinulle oikeuden perseilyyn?Suoraan sanottuna vedätte hypetykset taivaallisiin lukemiin ja kaikki muut pelit on paskaa. Sitten koitatte vedetsilmissä "käännyttää" muita joko ostamaan peliä tai boikotoimaan sitä. Hauskimpana esimerkkinä Joohanhin MW2 keskustelut. Ulkopuolisen lukiessa noita teidän viestejänne, vaikuttavat ne 5 vuotiaan kirjoittamilta oli ne sitten huumorilla kirjoitettu tai ei. Yleensä juuri teidän viestinne ovat myös suistaneet keskustelut aivan pöpelikköön.
Varmasti aiheutan edelleen hirveitä traumoja, mutta tässä mennäänkin sitten jo ihan oikeasti henkilökohtaisuuksiin.Johny sanoi:Eikun nämä HYPE ketjut ovat nykyään pelleilyä ja vittuilua varten, ainakin jos erästä henkilöä uskoo. Joohanhilla tuntuu olevan joka kuukausi uusipeli hypetyksessä joten eiköhän tämäkin threadi kohta hiljene.
On kyllä hyvin mielenkintoista, että itse olen täällä joutunut ristituleen, vaikka en ole ketään vastaan hyökännyt. Stammy otti jo tämän aikasemmin esille (omalta kohdaltaan tietysti); siinä missä minä olen puhunut vain ja ainoastaan aiheesta enemmän tai vähemmän ärsyttävävästi, olen saanut pääosin vastaukseksi juurikin näitä "lol miten voit selittää tollasta" -viestejä ynnä muuta hauskaa. En väitä, että viestittelyni olisi tänään ollut korrektia, se on jopa rehellisesti sanottuna kokenut jonkinasteista regressiota, mutta tämä asetelma on silti väärin.