Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)
Yhteenvetona siis voisin todeta, että koen ihan hyväksyttäväksi asiaksi uudet HD-versiot vanhoista klassikoista(vaikka nyt esim. God Of War Collection), mutta jos pelikirjasto alkaa olla enimmäkseen remakeja ja jonkun sarjan 20:tta osaa höystettynä erilaisella ohjauksella, niin ehkä suosittelisin keksimään uusia mielenkiintoisia nimikkeitä.
En yllättynyt, että omaan "syytökseeni" tartuttiin, mutta esimerkiksi tämä täysin perätön juttu, trollauskin, menee moderattoreiden tutkan ohi heittämällä.
Wiin pelikirjasto ei todellakaan ole minkään sarjan kahdettakymmenettä osaa tai remakeja enimmäkseen, mutta tästä en jaksa tässä vääntää. Olisin vain toivonut, että tähänkin olisi tasapuolisuuden nimissä joku moderaattori tarttunut. Vaiko eikö tämä ole sitten tarkoituksenhakuista ja ihan tuulesta temmattua?
Puhumattakaan siitä, että mm. tähän olisi tartuttu:
Käsi pystyyn, joka yllättyi vänkääjän olevan avanto.
Ehkä se kohde mahdollistaa henkilökohtaiset hyökkäykset? Vai eikö tämä tosiaan ole edes poistamisen arvoinen? Jos tätä linjaa saa jatkossakin käyttää, hyvä niin, mutta tehkää se linja sitten selväksi.
Oliko nyt tarpeeksi selvästi sanottu, vai vieläkö väännetään rautalangasta?
Kerros siis ihmeessä vähän lisää Wiin pelivalikoimasta. Perustuuko se täysin (tai suurimmilta osin) remakeihin ja vanhan kierrättämiseen?
Omassa päässäni mielikuva on siis kääntynyt siihen, että koska PS3 ei ole suosikkisi, jokin muu on.
Johtunee hyvin pitkälti siitä, että olen erittäin anti-sonyfanboy, sen voin myöntää.
Voin toki myös myöntää, että mahdollisesti paras konsoli kautta aikojen saattaa hyvinkin olla PS1. Ja voin myös kertoa, ettei PS3:ssa ole mitään mainittavia vikoja, nyt kun hintakin on järkevällä tasolla. Olenko jotain muuta edes kritisoinut tuossa konsolissa?
Voit olla hyvinkin oikeassa. Nyt se vaan särähti kaiken muun yleistyksen seassa.
Tutkan päällä olemisella tarkoitin sitä, että käytin tarkoituksella sanaa heiluminen, koska siten on tuota Wiimotella ohjaamista aikaisemmin kutsuttu tietämättömissä piireissä. Korostin tuota agendaani tuolla sanalla. Sarkasmia tai jotain sellaista se kaiketi on. Ja muuten mielenkiintoista tosiaan, että se nyt osui silmään - ehkä sekin korostaa pointtiani?
Itsehän olen tosiaan ihan pitänyt Wiimotesta ja todennut liikkeentunnistuksen toimivaksi. Ja ainahan sitä on heilumiseksi mollattu, ehkä nyt jatkossa vähemmän kuin ennen, kun kerran moderaattoritkin sen huomaavat.
Kuulin että konsoleita voi ostaa kaupasta vaikka koko paletin! Pääsee sitte jokaiseen kerhoon ynnä salaseuraan
Itse omistan (tai olen omistanut) jokaisen television alla olevan konsolin ja käsikonsolin tässä ja viime sukupolvessa. Ja näin tulen tekemään tulevissakin sukupolvissa. Suosittelen sitä näille kaikille fanittajille, jotka sen oman rakkaimpansa nimeen vannovat. Jotkut parantuvat, toiset eivät, mutta että sentään olisi jotain pohjaa näille perättömyyksille.
Kyllä se kelkka on kääntynyt täysin päinvastaiseen suuntaan. Ja tässähän on juuri se avannon pointti. Se mistä koko keskustelu lähti rönsyilemään.
Onneksi edes joku on kartalla mistä on kyse. En siis edelleenkään ole sitä mieltä, että Sly Collection on rahastusta tai PSN+ tai Twisted Metal. Vääntynyttä Rautaa fiilistelin joskus 90-luvun puolessa välissä täysillä ja seuraan mielenkiinnolla mitä uusi versio tuo tullessaan.
Myöskään Metroid Collection ei ole rahastus, eikä ne muutkaan GameCube käännökset. Niitä ei ole pakko ostaa, kuten sanottua ja ne ketkä haluavat ne ostaa, ne varmasti saavat rahoilleen vastinetta.
Takkien kääntyminen on tässä se pointti ja siitä olen nyt jo jauhanut hyvän tovin. Tässä jo esimerkkejäkin jaeltu, ehkä se lopulta menee perille.