Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Gran Turismo 5 [24.11.]

Ymmärrän, että GT5-keskustelu on välillä ns. "far out", mutta siis GT5:sta halutaan verrata Prototype-peliin? Siis siihen Infamous-genren pläjäykseen? En aidosti ymmärrä yhteyttä vaikka kuinka mietin..
Siis en ole täällä riitojen ratkojan roolissa, mutta mulla tuli heti mieleen, että jos kaveri on halunnut vertailla koko versiota ja Prolugue:a. Pieni muistiviba vaan käynyt. :p

e: on muuten vaikea kirjoittaa "prologue" ulkomuistista. ;)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Siis en ole täällä riitojen ratkojan roolissa, mutta mulla tuli heti mieleen, että jos kaveri on halunnut vertailla koko versiota ja Prolugue:a.
Ei ainakaan meikun Prologuessa ollut panssarivaunua...

Eli ihan Prototypeen halusi verrata, vaikkei siinä mitään järkeä ollutkaan. Todellista syytä ajatukselle ei kannata tässä tämän enempää miettiä taikka spekuloida.

Eli ihan Prototypeen halusi verrata, vaikkei siinä mitään järkeä ollutkaan. Todellista syytä ajatukselle ei kannata tässä tämän enempää miettiä taikka spekuloida.
Joo, kyllä monet asiat ovat ymmärrettäviä. Tämä ei. :) "Jatkakaa" niinkuin yllä on sanottu jo.

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Teidän datanomiopettajatohtorit eivät kyllä tiedä mistä puhuvat jos tollasta kertovat.

Oikeasti... ei näin...
Jos et osaa, johda. Jos et osaa johtaa, opeta. :D

(ei jatkoa edelliseen, muuta kuin aiheensa tiimoilta)
Nuo opettajat ovat usein maistereita tai tohtoreita, mutta jonkun datanomikurssin ollessa kyseessa voi todeta ettei se palkka kovin haappoinen ole, jos jotain oikeasti osaisi niin varmaan olis "oikeissa" toissa (tai jos on vaan vali-jobi "oikeiden" hommien valissa, niin sen yleensa huomaa naamasta kun ei sita oikeasti kiinnosta).

Itsekkin datanomikurssin kaynyt, ja ollut toissa noissa kouluissa (vaikken opettanjan hommissa, virallisesti ainakaan).

Jos datanomikurssille menee oppiakseen koodausta niin parempi varautua kovaan itseopiskeluun, kyllahan tuolta alkeet saa mutta siihen se jaakin. Yleisena tietokonekurssina voittaa kaikenmaailman ajokortit sun muun looperin toki mennen tullen.

Joo, ei ollut kellekkaan suunnattu avautuminen, ehka pienta purkautumista yleisesti, aiheesta kun on tosiaan omakohtaista kokemusta.

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Nyt se natsimoderointi käytäntöön! GT5 HYPE ketju on vihdoin suistunut raiteiltaan. Viimeisen kahden päivän kommenteihin on lukeutunut niinkin informatiivisia letkautuksia kuin:

Tähän väliin on pakko pistää tällainen turha ja poistettava viesti..
YAYYYYYYY!!!1
:(
On.
Maanantaina vain nissania, tiistaina tojotaa, keskiviikkona ranskan patonkeja..
No mitä luulisit?
Forza 3:ssa on 400 premium autoa. Peliä on myöskin työstetty about yli puolet vähemmän aikaa kuin Gt:tä. Sitä on myöskin tehty murto-osalla siitä budjetista mitä gt:tä. Sitä on myöskin työstänyt paljon vähemmän ihmisiä kuin gt:tä. Pistää miettimään.

Enkä yhtään ihmettele että ihmiset menee sekaisin tämän pelin ominaisuuksista kun ne on oikeasti aika sekavat. On premiumia, on standardia. Tuohon ei saa vanteita kun se on Standard. Tässä autossa ei ole kojelautaa. Tähän autoon saa törmäilemällä naarmuja, tähän toiseen puolestaan lommoja ja tähän kolmanteen malliin saa karvanopat. Mut onneks tässä on hienosti mallinetut autonpesut.
Miten ylläoleva kommentti liittyi mitenkään Turismon hype ketjuun? Meikäläiselle tulee mieleen ainoastaan puhdas vittuilun tarve - ehkä käyttäjä korjaa jos olen väärässä.

Odotellaan vielä pari päivää jos jollain välähtää tuoda LFL mukaan puheenaiheeksi tai vaikkapa oma all-time-lemppari: keskustelut verkkokauppojen toimitusajoista.

Edit: Hurraa! Tässä ajassa on nähtävästi alkanut jo keskustelut Discshopista!

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Huomautin juuri noista asioista jo viime viikon puolella, mutta nähtävästi aivan turhaan.
Lupaan uhrata tänään alkaneesta lomastani osan täysin moderointityölle.
Tosin eräs projekti tässä ohessa saattaa haukata myös moderointiaikaa.

Saattaa siis huomautuksia sadella ja viestejä kadota ilmoittamatta.
Syvä on suo, kuten Call Of Duty-ketjutkin. :)

Sääli, että tuo GT5 saa aivan suhteettomat mittasuhteet jopa PS3-fanien joukossa, vaikka porukan pitäisi olla iloinen että kovaa autopeliä pukkaa markkinoille. Sellainen maanläheinen ja järkevä keskustelu tuntuu olevan melkein kokonaan kadonnut ja kaikki "tieto" ketjussa on jotain ihmeellistä pilku*****imista joka ainoasta asiasta mikä pelissä on tai ehkä on.

Tai sitten on loputtomia youtube-videoita joista yritetään tehdä jotain pitkälle vietyjä johtopäätöksiä. Peli tulee vajaan parin viikon päästä, joten luulisi että olisi mukavampi makustella sitä itse kotisohvalta ja aidosti itse kokeilla miltä homma maistuu. Tuntuu oudolta, että annetaan jonkun "mike234:n" youtubessa kertoa aikuisille (?) ihmisille onko peli hyvä vai ei.. Josko kaikki vaikka kokeilisivat itse?

Voihan tuon GT5 ketjun jättää kokonaan lukemattakin. Näin ollen ei tule turhia spoilatuksi ja säästyy hermot jos kanssafoorumistien jutut alkaa nostaan kierroksia. :)

Voihan tuon GT5 ketjun jättää kokonaan lukemattakin. Näin ollen ei tule turhia spoilatuksi ja säästyy hermot jos kanssafoorumistien jutut alkaa nostaan kierroksia. :)

Eli karkeasti sanottuna parempi tapa on olla vaikuttamatta ja antaa paskan rauhassa kasaantua? Toivottavasti tämä ei ole yleinen ajattelumalli. :rolleyes:

Eli karkeasti sanottuna parempi tapa on olla vaikuttamatta ja antaa paskan rauhassa kasaantua?
Kökkökasoja ei kannata itse lähteä pöyhimään vastakommenteilla, vaan fiksuin tapa on painaa suoraan Report bad post -nappia ja jäädä odottamaan ylläpidon toimenpiteitä. Käyttäjien keskinäinen nahistelu ja naljailu peliketjussa ei luo hyvää henkeä, ei sitten millään.

Kökkökasoja ei kannata itse lähteä pöyhimään vastakommenteilla, vaan fiksuin tapa on painaa suoraan Report bad post -nappia ja jäädä odottamaan ylläpidon toimenpiteitä. Käyttäjien keskinäinen nahistelu ja naljailu peliketjussa ei luo hyvää henkeä, ei sitten millään.

Tietenkin. Avauduin puhtaasti sen takia ettei ylläpidon toimesta reagoitu ketjun vakionaamojen kommenteihin heikentyneestä keskustelusta ja omista RBP postauksista. Aavistan tulevan kommentin, joten vastaan heti samaan syssyyn: En todellakaan otaksu että moderaattorit tarkkailevat RBP viestejä ja tekevät tarvittavat toimenpiteet heti sillä sekunnilla - tahi edes samana päivänä. :D

En todellakaan otaksu että moderaattorit tarkkailevat RBP viestejä ja tekevät tarvittavat toimenpiteet heti sillä sekunnilla - tahi edes samana päivänä. :D

No mutta yleisestiottaenhan me teemme juuri noin. :D

Tai ainakin kohtuullisen hyvin ollaan yritetty. Ne on ne poikkeus tilat joita aina pamahtelee silloin tällöin. Nytkin on monenlaista hässäkkää menossa. Itse olen esimerkiksi koittanut pysyä erossa tuosta ketjusta, kun siellä iskee hirveä himo tilata ratti ja ottaa töistä vapaata. Tämän jupakan vuoksi jo tuli tarkastettua pyykkilaudan sopivuus, joten todella lähellä ollaan. Pelikasaan ei vain yksinkertaisesti mahdu yhtä GT5:sta juuri nyt, mutta mutta... Aaargh! Se taitaa olla menoa nyt!

Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Tohon Grafiikka väittelyyn: On helvetin turha itkeä paskoista grafiikoista kun kyseessä on joka tapauksessa PIXELI-peli, kato niitä leffoja jos haluat kunnot grafiikat, ei helkutarallaa kun ärsyttää tollaset "pelaan ku o komian näköstä!11" tyypit. Minä en ainakaan ole pelannut yhtään peliä hienojen grafiikkojen takia, muistatko Pleikkarin tai Pleikkari kakkosen grafiikat?

En lähde enempää sormella osoittelemaan mistä lainattu ja keneltä ,mutta tällaiset pistää vituttamaan...

"No joo, mielipiteitä on monenlaisia. On oikeita ja vääriä. Jokaisella omansa."

Mikä on väärä mielipide? (kysymykseen ei tarvitse vastata)

Vastaus: Gran Turismo 5 - keskustelua pelistä

Itse asiaan: Mitä sillä saavuttaa että veren ja paskan maku suussa jahtaa noita Trophyjä joka pelissä? Mulle on iha yks hailee saanko niitä vai en.. ei se vaikuta pelikokemuksee tai muutenkaa elämää mitekää. Tietty jos joillai o hirvee tarve elvistellä et mitä löytyy mut.... kamoon hei jätkät..

Menee hieman offtopiciksi, mutta menkööt.

Sinun suun hygieniasta en tiedä miten ikenistäsi verta ja hampaiden välistä paskaa tulee. Asiaan.
Itse keräilen pystejä, mutta ne ei ole pakkomielle vaikka kovasti niitä koitan aina saada.
Periaatteeni on että pelistä en luovu ennen kuin kaikki pystit on kerätty (olen tosin joutunut tekemään poikkeuksia)
Mielestäni ne tuovat peliin paljon lisäsisältöä ja haastetta. Sekä onnistumisen tunteen samoin kuten vaikkapa vastustajan voittaminen esim. NHL 11.
Taidat olla hieman kateellinen jopa, kun pitää ruveta ihmisiä mollaamaan tuosta? Ei varmaankaan kovinkaan monella ole tarvetta elvistellä, vaikkakin joillakin olisi varmaan jopa syytä moiseen, uskomattomia suorituksia joillain.
Ei tod.näk ole sinulta milläänlailla pois jos joku niitä kerää?

Okei, sori nyt vaan kaikki ihmiset, mutta nyt tulen housut kintuissa takaisin. En henk. koht. ylpeydenkään verolla voi jättää tätä väliin. Kiitos.
Pakko avautua jonnekin, eli terve tuloa takaisin! :)

PS. Housut jää sitten narikkaan. Tänään on munasillaan-ilta.

Saapahan nähdä, mitä tästäkin taas tulee ^^ No, ainakin moderaattoreilla tulee olemaan töitä, jos samalla mallilla jatketaan kuin ennen. Todellakin toivon, että tämä rauhallinen meno ja yhteiskeskustelu jatkuu, josta olemme saaneet viime viikkoina nauttia. Siihen vanhaan sivistyssana-hienosteluun ja "Väärin. Kiistän. Mielipiteesi on epävalidi"-huuteluun ei minusta ole syytä enää palata, siitä ei tullut kuin riitaa ja huonoa foorumihenkeä.

Niin ja pessimisti ei koskaan pety ^^

Ei Kovalchuk lähdetä heti vääntämään, vaan ollaan iloisia että saatiin vanha tuttu takaisin foorumille.

Tervetuloa takaisin Joohanh.

Ei Kovalchuk lähdetä heti vääntämään, vaan ollaan iloisia että saatiin vanha tuttu takaisin foorumille.

Väätämään? Ei suinkaan! Korkeintaan pohdin vähän vain ääneen, että toivoisin nykyisen rauhallisen ja "suvaitsevaisen" menon jatkuvan ja haluaisin välttää kaikin mahdollisin keinoin paluuta siihen vanhaan hienosteluun, josta mainitsinkin jo tuossa edellisessä viestissäni.

Ja en oikein tiedä tuosta iloisuudesta...No, he voivat tietenkin iloita, jotka tuntevat syytä siihen. Itse korkeintaan odottelen mielenkiinnolla, että mitä tästä taas tulee...Odotukset eivät ainakaan ole järin korkealla, mutta toivon toki olevani väärässä.

Ylös Bottom